Belgium! 01-09-1995 Gent & 22-06-1996 Antwerpen

Het forum van andere evenementen
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

psytox, toch ni die open your eyes? :mrgreen:


die 1e editie kan er nog juist door, hoeveel ist aan de kassa keimi?? ;)
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Bericht door daajrex »

lemant schreef:Zalig om lezen toch die report ...

Belgium was denk ik mijn allereerste sortie in Gent, en hoewel ik tegenwoordig te voet naar het Kuipke kan herinner ik me dat we toen veel meer van de stad gezien hebben dan de bedoeling was :x :)

haha, ik merk deze topic nu pas op maar dat lange ouderwetse report is van mij :oops: jong & naief was ik toen
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

StevenR_73 schreef:psytox, toch ni die open your eyes? :mrgreen:


die 1e editie kan er nog juist door, hoeveel ist aan de kassa keimi?? ;)
ehm, sorry Steven, maar deep underneath ben ik gewoon een regelrechte trancejeanet :mrgreen: Ik ben nog altijd zot van die schijf... maja, eigenlijk van alles wat ATV betreft. Als ik op een feest kan klappen tegen een big name dj whatever gaat da gelijk niks, maar toen ik eens aan Laurence voorgesteld werd stond ik gewoon stil niks te zeggen wegens te erg onder de indruk. Dus ja. Guilty pleasures ;)

Blijf erbij, die 2 staan echt goei nummers op. The Oblique bvb. Dat was in LaBush een plaat waar heel 't kot op WILD werd. Dj One Finger: Lagoa topper. The Whims: H2O en ATV BOM van jewelste. The Stalker veel gehoord op KozzMozz in't kuipke. Enz.

Jammer dat ze 40 euro vragen op discogs of 't was al de mijnen.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: Belgium! 01-09-1995 Gent & 22-06-1996 Antwerpen

Bericht door Krozfader »

De eerste editie was inderdaad vrij uniek daar in het kuipke, ik had toen zo een fluo rave vestje aan en ik weet nie meer hoeveel mensen bij me kwamen om iets te vragen daar ze echt dachten da ik van de crew was :bounce: Da klein zaaltje was toen ook echt goed, heel veel geflipt volk daar...

De beide cdkes toen ook gekocht en heb ze nog steeds, blijf ze wel goed vinden, de eerste is de sterktste maar op de 2de staan toch ook wel goedjes.... Die tijd kom nie meer terug.... :pale:
"The second most popular game that we played as children is House"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten