Stoppen met roken

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Als ik die prijzen alleen al bekijk kan ik er niet bij dat ge u geld daaraan geeft...
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Bass schreef:En die van de niet rokers wel dan? Vroeger kloeg niemand enn nu beginnen ze er ineens allemaal over te 'kankeren', daar gaat het mij om..
Vroeger, vroeger,... dat is toch geen argument Bass? Vroeger werkte de spuitbussen met CFK, nu niet meer want het is slecht voor de ozonlaag. Vroeger werd asbest gebruikt in de bouw, nu niet meer want het was kankerverwekkend. Vroeger...

Al die zaken zijn niet meer toegelaten omdat het slecht voor de gezondheid is! Het is toch niet omdat er niemand kloeg vroeger dat het daarom te rechtvaardigen is?
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Trab schreef:Vroeger, vroeger,... dat is toch geen argument Bass? Vroeger werkte de spuitbussen met CFK, nu niet meer want het is slecht voor de ozonlaag. Vroeger werd asbest gebruikt in de bouw, nu niet meer want het was kankerverwekkend. Vroeger...
STRIKE !!!
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

djaxxie schreef:Als ik die prijzen alleen al bekijk kan ik er niet bij dat ge u geld daaraan geeft...
coke kost 50€ voor één grammetje
een nieuwe bmw kost 25.000€
no offence, maar zo kan iedereen beginnen :roll:

live and let live, het is helaas niet meer van deze tijd
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Het geldargument kon ik hier thuis ook niet gebruiken want dan kreeg steevast naar mijn kop dat ik al veel meer centen aan platen gegeven heb. Ieder zijn verslaving zeker? :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

tomaz schreef:Het geldargument kon ik hier thuis ook niet gebruiken want dan kreeg steevast naar mijn kop dat ik al veel meer centen aan platen gegeven heb. Ieder zijn verslaving zeker? :mrgreen:
Onlangs nog een studie gelezen over de armoede in vlaanderen. Daarin werd gesteld dat arme mensen op alles besparen, behalve op tabak. Ze geven hier zelfs meer aan uit dan gezinnen boven de armoedegrens.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mensen die vaak in armoede leven, zijn soms toch echt zelf wel deels schuldig, want de rekening voor het huis, is elke maand met de billen dicht knijpen of ze het halen, maar ondertussen wel playstationen en met de nieuwste gsm bellen, en allerlei dingen die gratis of goedkoop kunnen, voor veel geld aangeschaft...

On Topic:

Het zal altijd wel een verhitte ( ;) rook - vuur etc... ) blijven dat roken. Vroegahhhh hoorde je erbij als je rookte, want hey, iedereen deed het, en nu is het al zover gekomen dat je maar raar aangekeken wordt.... en eerlijk gezegd, denk ik dat er over 30 jaar nog maar weinig rokers zullen zijn !
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

kan kloppen

en dan wordt het waarschijnlijk ook weer cool om te roken, zo gaat dat nu eenmaal
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

djaxxie schreef:Als ik die prijzen alleen al bekijk kan ik er niet bij dat ge u geld daaraan geeft...
Ik rook 8-12€ per week op..
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ff een nieuwsbericht wat het topic weer actueel maakt :P

Binnenkort rookverbod op Schiphol

Vanaf 1 januari mag er nergens meer worden gerookt op Schiphol. Nu mag dat nog in speciale rookzones, zoals restaurants en cafés, maar dat gaat verdwijnen

Mensen die willen roken zullen buiten moeten paffen. De gehele terminal zal rookvrij zijn. Schiphol loopt daarmee voor op het rookverbod dat minister Klink van Volksgezondheid per 1 juli 2008 wil invoeren in de horeca. Schiphol voert het verbod eerder in, omdat ze het niet midden in het hoogseizoen willen invoeren. In januari is het relatief rustig.

Stichting Rokers Belangen heeft furieus gereageerd. Zij willen speciale ruimtes waar mensen nog wel een sigaretje kunnen opsteken. Rokers kunnen, voordat ze door de paspoortcontrole gaan buiten nog roken. Medewerkers van Schiphol zullen er op toezien dat het rookverbod wordt nageleefd.

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... _roken.xml
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Ik rook ook niet echt meer (2-3 sigaretten op een maand ofzo)

En hier opt werk zit ik ook af en toe wel eens bij de rokers, heb der eigenlijk ni veel problemen mee. Hier hebben ze zo een afzuigen en véél last hebt ge er als niet roker niet echt van.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

1/1/8 stop ik er echt mee!

alle succeswensen zijn nu al op zijn/haar plaats
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

djginod schreef:Mensen die vaak in armoede leven, zijn soms toch echt zelf wel deels schuldig, want de rekening voor het huis, is elke maand met de billen dicht knijpen of ze het halen, maar ondertussen wel playstationen en met de nieuwste gsm bellen, en allerlei dingen die gratis of goedkoop kunnen, voor veel geld aangeschaft...
mensen in armoede hebben denk ik een uitkering van om en bij de 600€ per maand, ik denk niet dat die geld hebben voor een playstation van 299€, laat staan de laatste nieuwe gsm van 500€ :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

After schreef:
djginod schreef:Mensen die vaak in armoede leven, zijn soms toch echt zelf wel deels schuldig, want de rekening voor het huis, is elke maand met de billen dicht knijpen of ze het halen, maar ondertussen wel playstationen en met de nieuwste gsm bellen, en allerlei dingen die gratis of goedkoop kunnen, voor veel geld aangeschaft...
mensen in armoede hebben denk ik een uitkering van om en bij de 600€ per maand, ik denk niet dat die geld hebben voor een playstation van 299€, laat staan de laatste nieuwe gsm van 500€ :mrgreen:
Je zult zien... dat zij toch dat soort artikelen hebben, op de een of andere manier. Ik ken persoonlijk zulke families, en in nederland kun je redelijk makkelijk iets met een betalingsregeling toch kopen hoor....
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

After, daar zit je fout. Je mag niet veralgemenen maar en zijn zeer veel sociale gevallen, al dan niet in een sociale wijk ondergebracht, die boven hun stand leven door sociale druk en 'schaamte'.
Wie laat zich vangen door al die 'gratis kredieten' bij de supermarkten? Juist, die mensen.


Genoeg mensen die met de laatste nieuwe gsm rondlopen maar toch hun geldbeheer moeten of laten doen door de ocmw of bemiddelingskantoren...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast