Ik Maak Jou Mix ! (Vol 09=OK) - UPDATED !!

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

de vraag is of er daar klassiekers tussen zitten, wat in de vorige edities wel het geval was, anyway, ik ken er geen een van naam, misschien wel van horen... we kunnen het proberen hé 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

After schreef:de vraag is of er daar klassiekers tussen zitten, wat in de vorige edities wel het geval was, anyway, ik ken er geen een van naam, misschien wel van horen... we kunnen het proberen hé 8)
Klassiekers mss niet echt mor wel een aantal goei schijven.
Da word iets voor Poehaaa denk, die heeft daar wel kaas van gegeten :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kan jullie direct 3 mixen bezorgen met enkel Club-X klassiekers, kheb er nog 1 online staan denk.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k zen geenen crack in't herkennen van 1001 verschillende genres alsof tittels en uitvoerders. Met hard heb ik het over de stijl van Rotterdam Terror corps - There's only one terror, white line - remix van franky kloeck, Fuckin Hostile - Fuckin Hostile (eerste thunderdome), Brooklyn Bounce - the bass the beats the melodie

Kortom beats on speed :twisted: :twisted: :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

ik had ook nog een idee, een mix met plaatjes uit een bepaalde dancing, we kunnen anders beginnen met extreme top platen mixed by thaman! :-o
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Van de enkele keren Extreme herinner ik me vooral Cajmere - Percolator. Dat werd daar dan mee geroepen als "I guess I f*** you later" :D

Ja dat herinner ik me ook aan deze track da dat gezegd werd en ik denk zovele hé Stanne :wasted:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Vol 10 is niet dringend hoor Thaman, eer ge alles gevonden hebt en wat gezocht hoe alles best bijeen past zijn we snel een week verder.

En ik moet er nog 3 (Vol 2-3-4) van de vorige mixen luisteren... :-)
Vol5 heeft ons het meest plezier gedaan bij een lange autoreis, ontspanning en eens niet enkel dance maar ook '80 classics, fun fun!

En wat gaat het nu worden... Hard of Trance? Ik was al vertrokken voor hard al snap ik blijkbaar niet welke richting het uit moet, ook ken ik daar weinig van die club X...

Extreme mix lijkt me onnodig, allé ik hoor dat wel graag daar niet van maar koop dan gewoon de eerste 3 compilaties en dan heb je 90% al. Een tribute to Garnier mix mag natuurlijk wel!

Ik heb enkele records die early hard style zijn en misschien Legend volgens Discogs dan, ajja das toch uitlijndelijk de bedoeling hé. Indien interesse, ze zijn trouwens beide te koop :-)

Dilemma - Erase Your Mind
Human Resource - Rave-O-Lution / Sick (Dominator Is Dead)
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 okt 2007, 22:04

please help me

Bericht door goodfella »

nogmaals ,waar kan ik deze mixen krijgen ??????????? of downloaden ?????? waar staan ze ,iemand een linkie ???? :D
ik ben op zoek na tapes enz van ilusion,carat zilion barroci en meer ,als je oude tapes hebt ik wil ze graag overnemen ,met redelijk tot goeie kwaliteit
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: please help me

Bericht door back to the 90's »

goodfella schreef:nogmaals ,waar kan ik deze mixen krijgen ??????????? of downloaden ?????? waar staan ze ,iemand een linkie ???? :D
vanaf volgende maand te koop in de winkel.
gewoon vragen achter "this is legend"...
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

de prijs zal wel iets hoger liggen dan een normale cd, maar dat vind ik maar meer dan normaal 8) ik had gehoord 28€ maar dat hebben we er toch allemaal voor over zeker! :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hahaha back to 90s :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

After schreef:de prijs zal wel iets hoger liggen dan een normale cd, maar dat vind ik maar meer dan normaal 8) ik had gehoord 28€ maar dat hebben we er toch allemaal voor over zeker! :alien:
ik heb ook gehoord dat rond de 28 euro gaat zijn.
wa een redelijke prijs is,als je ziet wat voor classics dat daar opstaan :P
staan ni op die alledaagse retro cdkes :twisted:

dj_neo schreef:Hahaha back to 90s :D
da is geen grap ze neo,wist gij dat nog niet? :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

After schreef:de prijs zal wel iets hoger liggen dan een normale cd, maar dat vind ik maar meer dan normaal 8) ik had gehoord 28€ maar dat hebben we er toch allemaal voor over zeker! :alien:
Wilt er niemand hem rippen en online smijten :lol: :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Trab schreef:Wilt er niemand hem rippen en online smijten :lol: :lol:
zijde weer daar ja,aan u hoorde ook alleen maar alst om te rippen is hé :lool:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

back to the 90's schreef: da is geen grap ze neo,wist gij dat nog niet? :twisted:
Ge zou peizen van wel :?
In musicman was het vanmorgen: "komt pas binnen in 2 weken"

Allez, nen trip weer voor niets :x
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten