Ik Maak Jou Mix ! (Vol 09=OK) - UPDATED !!

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Nostalgie90 schreef: Ik upload zelf geen mixen meer want er is toch geen kat die ze speelt.

klopt ..

ik denk dat men je mix tegenwoordig 1x beluisterd (hopelijk krijg je daarvoor dan ook een reactie) .. als't echt goed is .. zal men het nog ne keer opzetten .. maar er komen deze tijden per week 95.000 mixen uit, dus heb je elke week iets nieuws .. en beluister je het reeds beluisterde niet meer ..

afin .. heb het hier vooral over het soortement 'leecherkes' (wat toch 75% van de downloaders van je mix zijn)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Deze ligt dus compleet stil... wou nog wel een 10 te mixen, maar zal het bekijken. Hier komt ie alvast niet meer te staan.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

dus 'k kan naar de hard edition fluiten :(
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Ik ben nog niet zolang op dit forum.
Zijn die mixen nog online?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik had vanmorgen nochtans de 5 nog op staan.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

is dat nu een reden? :? iedereen heeft toch wel een serieus aantal mixen staan? met als gevolg dat je ze nooit allemaal 5 keer per week kan beluisteren :P
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Als de mensen nog niets eens de moeite meer doen om na het aangeven van tracks de mix te downen het niet meer de moeite is. Voor puur snot moet ge het niet doen, er is al genoeg geleurd met zulke dingen dat het op de duur wat genant werd.
Mss is het maar puur profilering om wat gewenste tracks te spammen, ach dat is mijn mening maar eh
Ik zou eens graag zien wat de meeste hier echt spelen, ofwel skippen ze door de meeste mixen voor enkel bepaalde tracks te horen soit we zullen het nooit echt weten.
Misschien moeten ze hier maar eens een verlengde van dit forum op last.fm organiseren zodat iedere tag in een wekelijkse chartlist komt. Gewoon een account maken, plugin installeren zien dat alles getagged.Dan een group legendary aanmaken en we zullen eens zien wie wat hoeveel speelt.

TM heeft toch een aanhang en een groep topluisteraars, ik heb een nieuwe account sinds een paar maand dus ik sta er nog niet tussen
http://www.last.fm/music/ThaMan
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Inderdaad, ik zou me daar ook nog eens moeten storten. Probleem is dat ik er ooit een account had maar deze dus vergeten ben. Had de mensen van LastFM al gemaild maar ze antwoorden niet echt.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tja, waarom dan bvb nog CD's kopen ? Voor elke nieuwe Cd die je koopt zal je de tijd niet meer vinden om een oudere af te spelen.
Tis ook een kwestie van tijdsgebrek.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Waarom tsjah, dingen die ik koop ben ik vrijwel zeker van dat het geen shit cd is
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nostalgie90 schreef:Waarom tsjah, dingen die ik koop ben ik vrijwel zeker van dat het geen shit cd is
Gelukkig :D
Bij mij ook niet. Ik ben nogal kieskeurig maar er staanCD'stussen die ik al 5-6j niet meer gespeeld heb. Dan kun je nu de vraag stellen of ik hem toen wel hoeven kopen heb...... Tzelfde dan hier Thaman zijn mixen. Elke dag ga je die ni spelen maar zo nu en dan.....
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:
Nostalgie90 schreef:Waarom tsjah, dingen die ik koop ben ik vrijwel zeker van dat het geen shit cd is
Gelukkig :D
Bij mij ook niet. Ik ben nogal kieskeurig maar er staanCD'stussen die ik al 5-6j niet meer gespeeld heb. Dan kun je nu de vraag stellen of ik hem toen wel hoeven kopen heb...... Tzelfde dan hier Thaman zijn mixen. Elke dag ga je die ni spelen maar zo nu en dan.....
Tsjah idd, sommige dingen doe je niet graag afstand van .... ik verwacht normaal gezien dat als je een nieuwe cd of mix binnenhaalt of koopt dat je geen 5 jaar gaat wachten vooraleer je hem draait. Ik probeer het meeste nog wel eens boven te halen, al is het in brokjes want je skipt gemakkelijker.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

De mixen komen allemaal terug online op volgende website...
http://www.is-music.net/
Nr 9 en 10 zullen ook daar gehost worden, en dat zullen tevens de 2 laatste worden.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

De 1ste 2 staan er al op..
Deze zijn vrij te downloaden voor de volgende 4 dagen, nadien moet je jezelf registreren om ze te downloaden. Vergeet ze ook nie te raten aub !
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Thanx!

Ben benieuwd!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten