07.12.07 : Best Party Ever - Yoko Ono @ Minus One, Gent

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

After schreef:wat was the special gift die iedereen kreeg?
Schoenen in een modderkleur
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:25

Bericht door cobra13 »

DCD schreef:ja past idd niet volledig, maar dat eerste en laatste liedje zijn wel in orde vind ek
ochja tzijn de beelden die tellen é, en die geven perfect de sfeer weer 8)

grtz
Muziek is van een mix van GinoD , kan ik niet aandoen dat er plots cactus tussenstaat, en het is tenslotte niet zo lang .....

en met een cd'tje zijn we niets..... de montage moet passen bij de beelden dus dat is zoekwerk grtzzz, bij de doorsnee mens die het bekijkt wekt het een goede sfeer op , dus goede reclame voor yoko !!!!
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:25

Bericht door cobra13 »

DCD schreef:
'89 NEON schreef:toch wel de max da ze dat doen , zo kunnen we aan onze kleinkinderen ons feestje nog ke in bewegend beeld tonen (als k t s op mn pc heb)
zou je dan hier eens een link willen plaatsen als dat filmpje ergens te downloaden is? zou da wel graag hebben, en als die site ooit offline gaat, is ook filmke verloren é

btw: kga wachten tot de kinderen en kleinkinderen oud genoeg zijn ze, kwestie dak int begin nog beetje gezag heb om te zeggen "twas in mijnen tijd gene waar ze" :D

grtz
Filmke gaat niet verloren hoor, zitten hier met paar terra aan stockage, we houden alle gemonteerde filmpjes inclusief orginele footage bij.

Greetz
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

After schreef:wat was the special gift die iedereen kreeg?
zou ik ook wel willen weten, stond toch op de site en affiche dacht ik ?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

ThaMan schreef:
After schreef:wat was the special gift die iedereen kreeg?
zou ik ook wel willen weten, stond toch op de site en affiche dacht ik ?
Aansteker van Yoko Ono.
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

cobra13 schreef: Muziek is van een mix van GinoD , kan ik niet aandoen dat er plots cactus tussenstaat, en het is tenslotte niet zo lang .....
twas no offence ze, kzei da maar terloops en de muziek past idd heel goed bij de beelden
chapeau voor jullie filmkes trouwens
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Kvraag mij af waar mijn T-Shirt blijft :eye:
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2007, 15:25

Bericht door cobra13 »

DCD schreef:
cobra13 schreef: Muziek is van een mix van GinoD , kan ik niet aandoen dat er plots cactus tussenstaat, en het is tenslotte niet zo lang .....
twas no offence ze, kzei da maar terloops en de muziek past idd heel goed bij de beelden
chapeau voor jullie filmkes trouwens
geen offence ze :p zag het niet als een aanval :p
anyway er komen nog wel filmpjes :-)

greetz
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

I hope so, kvind vree grappige filmkes (de diepte-interviews), en zou wel zo'n filmkes willen zien in verschillende dancings/parties hier en daar

grtz
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

cobra13 schreef:
DCD schreef:ja past idd niet volledig, maar dat eerste en laatste liedje zijn wel in orde vind ek
ochja tzijn de beelden die tellen é, en die geven perfect de sfeer weer 8)

grtz
Muziek is van een mix van GinoD , kan ik niet aandoen dat er plots cactus tussenstaat, en het is tenslotte niet zo lang .....

en met een cd'tje zijn we niets..... de montage moet passen bij de beelden dus dat is zoekwerk grtzzz, bij de doorsnee mens die het bekijkt wekt het een goede sfeer op , dus goede reclame voor yoko !!!!
:?: Welke Mix....
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

content te horen dat het goe geweest is...
ben er deze keer nie geraakt, had andere verplichtingen en zoals Gino zei...
op naar The Legend hé...
see you 25.01.08 @ Diest...

grtz
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

Ik was de eerste keer op een best party fuif en ik moet zeggen :

*supermuziek
*supersfeer
*super georganiseerd
*niet reteduur
*mooi interieur
...

de minpunten da ier vernoemd worden van modder voor den ingang of ier en daar een slechte mix...komaan,das muggeziften
de modder moeste maar wa overwinnen,heeft niks met de fuif te maken;de slechte mixkes heb ik niet gehoord, je komt om te feesten,niet om te luisteren of er perfect gemixt wordt.En of het nu PC of vinyl is, tis tvolk en de muziek da het feest maakt,niet de manier waarop de muziek gespeeld wordt...!

anyway, voor mij superfeest,kom ik ZEKER nog naar terug, dikke proficiat aan de organisatie

ls er iemand trouwes setjes staan heeft van in de minus, moogt mij altijd es een PMke sturen ;)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

mister_honda schreef: de slechte mixkes heb ik niet gehoord, je komt om te feesten,niet om te luisteren of er perfect gemixt wordt.En of het nu PC of vinyl is, tis tvolk en de muziek da het feest maakt,niet de manier waarop de muziek gespeeld wordt...!
Amaai zo niet mee eens, bij mij zijn de mixen toch zeer belangrijk ze.
En zeker de manier waarop de muziek gebracht word.
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Wie rijdt er hier met nen halven oldtimer rond met reclame over Joko Ono in Evergem?
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

dj_neo schreef:Wie rijdt er hier met nen halven oldtimer rond met reclame over Joko Ono in Evergem?
da zal wim zelf zijn... oude jaguar
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast