Palm Beach (Kobbegem-Asse)

Het forum van de andere legendarische clubs
Flanelleken

Palm Beach (Kobbegem-Asse)

Bericht door Flanelleken »

Weet er iemand hoe het daar was ?

At The Villa heeft er ook een lange tijd gezeten, en dan was het daar natuurlijk ieder weekend Pataat !

Maar de PALM BEACH bestond nog voor ATV er is ingetrokken, ik vroeg me af of er ooit iemand naartoe is geweest ?

Wie draaide er toen ?

Welke stijl van muziek was het daar ?


(ps: ik ken het enkel uit de tijd van ATV....)
Richman

Bericht door Richman »

Heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan maar weet je wat ik zal het vragen aan laurence zelf zie haar toch op atv.
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

zeker doen richman !! kben benieuwd
Richman

Bericht door Richman »

Heb gisteren iemand tegengekomen van Brussel en die heeft nog naar de Palm Beach geweest, het was een ordinaire boerenkeet waar de dj( hij wist niet wie! ) constant door de micro aan het tieren was.

Als Laurence het overgenomen had was het al op zijn retour wist hij me te vertellen.

Zal wel aan meer informatie geraken als ik ze zie!

:)
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

cool, das al een begin.

zet Laurence haar verhaal hier maar neer ;-)
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:Heb gisteren iemand tegengekomen van Brussel en die heeft nog naar de Palm Beach geweest, het was een ordinaire boerenkeet waar de dj( hij wist niet wie! ) constant door de micro aan het tieren was.

Als Laurence het overgenomen had was het al op zijn retour wist hij me te vertellen.

Zal wel aan meer informatie geraken als ik ze zie!

:)
kevin heeft in zen beginperiode vóór 92 nog in palm beach gespeeld
Richman

Bericht door Richman »

Del@y schreef:
Richman schreef:Heb gisteren iemand tegengekomen van Brussel en die heeft nog naar de Palm Beach geweest, het was een ordinaire boerenkeet waar de dj( hij wist niet wie! ) constant door de micro aan het tieren was.

Als Laurence het overgenomen had was het al op zijn retour wist hij me te vertellen.

Zal wel aan meer informatie geraken als ik ze zie!

:)
kevin heeft in zen beginperiode vóór 92 nog in palm beach gespeeld
:shock:

Werkelijk, van waar haal je die info! Want ik heb eens gevraagd of jij in de villa (ternat/asse=Palm beach)) gespeeld heeft en hij zei van niet!
Del@y

Bericht door Del@y »

Richman schreef:
Del@y schreef:
Richman schreef:Heb gisteren iemand tegengekomen van Brussel en die heeft nog naar de Palm Beach geweest, het was een ordinaire boerenkeet waar de dj( hij wist niet wie! ) constant door de micro aan het tieren was.

Als Laurence het overgenomen had was het al op zijn retour wist hij me te vertellen.

Zal wel aan meer informatie geraken als ik ze zie!

:)
kevin heeft in zen beginperiode vóór 92 nog in palm beach gespeeld

:shock:

Werkelijk, van waar haal je die info! Want ik heb eens gevraagd of jij in de villa (ternat/asse=Palm beach)) gespeeld heeft en hij zei van niet!
in zijn biografie staat dat toch dat hij voor 1992 nog in palm-beach gepeeld heeft (bron: http://kevinjee.skyblog.com/ ), kweet dat je toen hem die vraag gesteld hebt maar dat was ivm met dat tapeke van atv 1995 dat ik van iemand geruild had zeker
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Idd... Kevin heeft daar ook nog regelmatig gedraaid.... ik heb hier juist een flyer terug gevonden van de PALMBEACH.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

kan je misschien de flyer eens posten van palm beach plz? 8)
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

sorry, ik heb geen scanner... :?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

laurence is niet zo heel lang kunnen blijven in de palm beach...hooguit 2 jaar,jammer van die immense inval van de smurfen want 't was daar wel ieder weekend dik feest :shock:
Newbie
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:00
Locatie: kampenhout

Bericht door kruss »

Ben in 92-93 ook een paar keer langsgeweest in de PalmBeach en, inderdaad, een gewoon discotheekske, niks bijzonders... Even verderop waren 3 discotheekskes plat naast elkaar en in de middelste (had een Mexicaanse naam, 'El Gringo' of zoiets) heb 'k mij een paar keer ferm geamuseerd ! De DJ van dienst ken ik niet, maar we hebben daar toen wel een paar nachten de bloemekes buitengezet : dikke ambiance... en vétte house !
43 years of age... and still going strong !! Only the Strong & Healthy survive !!
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

palm beach

Bericht door thierry »

The Palm Beach vroeger was een klassediscotheek met mooi klienteel,voornamelijk uit Bxl,maar zelfs ook uit Frankrijk.Er draaiden destijds Belgisch bekendste jock's nl Dick van Gelder en Steve Johnson....geweldige sfeer zoals je die nu helaas nergens meer vind.Eigenaar was eerst Nico Debree(ex-speler van Anderlecht en nadien Steve Johnson zelf).Ikzelf bracht er menige tijd door en het was heus geen boerendiscotheekske...op de parking stonden enkel Ferrari's,BWM,Golf Gti'S,Porches.Geweldige muziek,uitsluitend 12 inch,underground,Disco,en de beginplaten van de new beat en house...Elk jaar was er BELGIAN DJ Convention met de beste dj's die elk een uurtje draaiden,jong dat was top!Absoluut topjaar van de discotheek was 1985..wekelijks 1000 man op zaterdag.Een pintje koste daar destijds reeds 100 frank en de inkom bedroeg 200 frank...om de boerkes buiten te houden!Wat wil je nog weten mijn snotneuzekens????????
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 14 apr 2008, 17:52

Bericht door thierry »

Wat mij ook nog steeds in het geheugen ligt waren de ontzettend veel blacklights die er hingen.Als je pas binnenkwam weerkaatsten deze enorm op iedereen alsook het terras op de eerste verdieping waar je't zomers kon glunderen met je bacardi cola naar al die mooie meiden(en met veel centen) die arriveerden op de parking.Voor het naar huis gaan nog rap een casette van 90min kopen van de Johnson om in mijn alpine-autoradio te spelen en mijn avond was geslaagd...Hé excuseer mij ik word straks 40 maar deze tijden vergeet je nooit.Op een avond zat heel de ploeg van Anderlecht er,tja die mannen wisten ook waar dat 't goed was.Nu is het legendarische gebouw dat ik bezocht tot zelfs op't laatste met Laurence van At the villa helaas lang afgebroken.Weg mijn jeugd...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast