Palm Beach (Kobbegem-Asse)

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Re: palm beach

Bericht door scalle@theVilla »

thierry schreef:The Palm Beach vroeger was een klassediscotheek met mooi klienteel,voornamelijk uit Bxl,maar zelfs ook uit Frankrijk.Er draaiden destijds Belgisch bekendste jock's nl Dick van Gelder en Steve Johnson....geweldige sfeer zoals je die nu helaas nergens meer vind.Eigenaar was eerst Nico Debree(ex-speler van Anderlecht en nadien Steve Johnson zelf).Ikzelf bracht er menige tijd door en het was heus geen boerendiscotheekske...op de parking stonden enkel Ferrari's,BWM,Golf Gti'S,Porches.Geweldige muziek,uitsluitend 12 inch,underground,Disco,en de beginplaten van de new beat en house...Elk jaar was er BELGIAN DJ Convention met de beste dj's die elk een uurtje draaiden,jong dat was top!Absoluut topjaar van de discotheek was 1985..wekelijks 1000 man op zaterdag.Een pintje koste daar destijds reeds 100 frank en de inkom bedroeg 200 frank...om de boerkes buiten te houden!Wat wil je nog weten mijn snotneuzekens????????
Als ik mij goed herinner heeft er een franse muziek groep nog ooit een video clip ingedraaid...Maar dat moet ik even opzoeken...Da'k hier niet eender wat vertel...
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ten tijde van ATV was da mijn favo club alleszins, sfeer was fantastisch, muziek iets speciaals (zoals At The Villa nu eenmaal was). Fred Nasen (toen nog gewoon Fred) en Johan hebben daar meermaals supersets gespeeld. Dat balkon herinner ik me ook nogal 8)

Enfin, ze hebben het na de sluiting vrij snel afgebroken, er een Quick op geplant (dat dan is platgebrand door ALF dacht ik), dan ne macdonalds en nu staat er godweetwa op die plaats, ik vind de plaats alleszins niet meer terug.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Psytox schreef:ten tijde van ATV was da mijn favo club alleszins, sfeer was fantastisch, muziek iets speciaals (zoals At The Villa nu eenmaal was). Fred Nasen (toen nog gewoon Fred) en Johan hebben daar meermaals supersets gespeeld. Dat balkon herinner ik me ook nogal 8)

Enfin, ze hebben het na de sluiting vrij snel afgebroken, er een Quick op geplant (dat dan is platgebrand door ALF dacht ik), dan ne macdonalds en nu staat er godweetwa op die plaats, ik vind de plaats alleszins niet meer terug.
Nu is't ne WURTH geworden :? :? :?
T'heeft er maar een jaar ATV geweest maar 't was het beste wat ik gezien heb in de house-scene.Vrijdag en zaterdag aanschuiven...
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2009, 10:09

Re:

Bericht door jasper_426 »

kruss schreef:Ben in 92-93 ook een paar keer langsgeweest in de PalmBeach en, inderdaad, een gewoon discotheekske, niks bijzonders... Even verderop waren 3 discotheekskes plat naast elkaar en in de middelste (had een Mexicaanse naam, 'El Gringo' of zoiets) heb 'k mij een paar keer ferm geamuseerd ! De DJ van dienst ken ik niet, maar we hebben daar toen wel een paar nachten de bloemekes buitengezet : dikke ambiance... en vétte house !
ik ben er nu 21 dus nooit naar el gringo kunne gaan en aan uw beschrijving te zien liep ge toen goe scheef want ik woon op kwartierke van el gringo ma bij mij weten was diene aan de buitenzijde met de steentjes parking achter daarna is dit veradert naar the lounge ook ferme keet ben ik wel nog enkele jaren kunnen gaan alsook the white house wat in de begin periode ook dik inorde was :cheers: :cheers: :cheers:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten