Anekdotes

Het forum van Illusion in Lier
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Anekdotes

Bericht door Stanne »

Klees nergens anekdotes van in de Illusion vandaar....

Hier is er alvast 1.

Op een zondagmorgen ben ik er is door gereden met een vriend en 2 vriendinnen op de achterbank van men auto. We hadden véél te véél D binnen (ik weet nog precies wat allemaal maar durf ik nu ni te zeggen :D) Vandaar dat ik de oude parking afdraaide naar links om heel rustig binnendoor naar Carat te proberen rijden ipv langs de grote baan. Ik had de indruk dat het wel lukte maar de eerste de beste bocht zag ik gewoon al niet en ging óver een gracht en kwam recht in een mesthoop bij een boer terecht. Ik en mijn maat uit de wagen die boer uit zen bed gaan zetten om ons met de tractor los te komen trekken. (Onderweg hebben we nog met een dooie rat naar mekaar aant gooien geweest.) Na veel 5'en en 6'en zag die boer da wel zitten en heeft die ons komen takelen terwijl wij met 4 stommelings in die auto bleven zitten :D Wa een zicht zou da geweest zijn: wij met vieren zo geflipt als een deur in die auto terwijl we door de stront werden getrokken :D Hadden ze daar ooit een foto van genomen....
Da was trouwens het einde van mijn Opel Kadett want men links voorwiel stond kadul. En toch zijn we nog in Carat geraakt die dag.

Die van jullie lees ik ook graag.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

op ne zondagmorgen reed ik met de fiets van illusion nr carat en d'r komt me daar nen auto afgevlamd, rakelings langs m'n achterwiel, los den decor in. Chance voor die mannen dat er gene boom stond. Ik heb ze nog ffkes in het oog gehouden. Kzou die foto's ne keer moeten zoeken hier die ik toen getrokken heb :cheese:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

poehaaaa die zullen ook wel met u gelachen hebben, ik zie u al op uw veloke zitten met ne kodak rond uwe nek op weg van illusion naar carat :mrgreen:
Fade to grey !
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

M.U.C. schreef:poehaaaa die zullen ook wel met u gelachen hebben, ik zie u al op uw veloke zitten met ne kodak rond uwe nek op weg van illusion naar carat :mrgreen:
Da was zeker om de flikken wijs te maken da hem zo nen vogelfotograaf was die smorgens ging kiekens trekken :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

cherryman schreef: Da was zeker om de flikken wijs te maken da hem zo nen vogelfotograaf was die smorgens ging kiekens trekken :mrgreen:
:mrgreen:

persfotograaf van de vlaamse duivenbond.
Fade to grey !
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dat moet nogal een fietstocht geweest zijn, van lier naar grobbendonk :eek:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik ken er die zondagmorgend soms een toereke MOESTEN gaan lopen vanwege te veel adrenaline in hun lijf.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik heb er ooit ene aan Qu (destijds vervanger van Club X) zien lopen, die liep gewoon over de baan, maar op zo'n manier alsof ge door een smal gangske loopt waar ge net door kunt :mrgreen:

schoon zicht zenne
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ik heb er van ze leve eens iemand de spiegels zien kuisen op de zondagmorgen....

Leuk iniatief, alleen waren de spiegels juist afgewassen en gebruikte het meiske in kwestie vuil afwaswater in een emmertje dat ze uit de handen van een van de garçons getrokken had :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ne maat van mij is aan La Rocca ooit uit de auto gestapt terwijl die nog reed. We draaien de middenberm over om te parkeren en whoops die scheve deed de deur al open :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Stanne schreef:We draaien de middenberm over
niet alleen uwe maat was scheef blijkbaar :D
Fade to grey !
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

M.U.C. schreef:
Stanne schreef:We draaien de middenberm over
niet alleen uwe maat was scheef blijkbaar :D
Je hebt daar wel zo'n stuk om over te steken he :P
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Trab schreef: Je hebt daar wel zo'n stuk om over te steken he :P


na het mesthoop verhaal, verschiet ik van de stanne van niks meer :P
Fade to grey !
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Twas idd in zo'n stuk om door te steken. Kreed dan ook ni zo rap mor das een vies zicht se, ineens die deur vanachter open, ge ziet die uitstappen en dan patat met zijn bakkes tegen de korst :D Gelukkig ni zo erg, paar draadjes in zijn kin, zijn handen open en zijn broek kapot. Wij waren nog kwaad omdat we ni in La Rocca binnen konden gaan mor eerst die pippo moesten laten verzorgen :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

had is ne keer juist mijn pillekes binnen , toen ineens mijn huidige vriendin mee naar buiten gesleurd werd door het lief van mijne neef ! en ik moest binnen blijven , natuurlijk ikke mee he in de kou was toen winter , bleek da ze weer ambras hadden gehad en mijne neef had haar ne kopstoot gegeven en de parkeerwachter had da gezien en had zijn piercing uitgeklopt ! nu wou dien hoofdportier dak ik die weg deed naar spoed voor te laten naaien ! ik wou da natuurlijk ni want had juist die pillen binnen ! na veel vijven en zesse toch maar gedaan , ik die er afgezet want mocht ni mee binnen van mijn vriendin , dus ikke buiten wachten he natuurlijk kwamen die pillen juist op he ! dus ikke ronde den auto toerkes aan lopen want wist met mijn eigen gene blijf :D komt daar ne combi aan ! ikke rustig terug gaan zitten tot ze er eindelijk waren , en met al da werd ik op den terug weg zo paranoia dak naar huis wou ! zo weg als iets maar ik moest en ik zou naar huis gaan ! uiteindelijk heeft 1 van de portiers me dan nog overtuigd om terug mee binnen te komen en heb nog een geweldige nacht beleefd :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten