Anekdotes

Het forum van Illusion in Lier
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nog 1tje.

Ne kameraad van ons vierde zijn verjaardag. Hij was al effe op gang en wilde zaterdag snachts toen we in Illusion zaten effe over huis (twas ni zo ver) om "zich wa op te frissen" en wa anders aan te doen. Nen andere maat rijd met hem naar huis en 2 uur later staan die terug in Illusion. Met 1 verschil: het feestvarken compleet kaal geschoren. En dan zeggen dat die lang haar had tot in zijne nek hé. Manmanman, was me da verschieten. Niemand van ons had die herkend :D Had hij gewoon zo scheef als een krab aan de chauffeur gevraagd: "knipt mijn haar is". Die was daar met een schaar ingevlogen en natuurlijk trok da op gen kl**** :D. Doe er dan maar alles af, ik ben toch kaal aant worden zeitem :mrgreen:
Van da weekend zijn foto's in zijn bezit. Natuurlijk gen digitaal mor ik kan ze mss ooit wel is inscannen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

dat is echt e fel verhaal :D :D

ik heb nie echt zo felle anekdotes van in den illy

wel ooit meegemaakt dat mene maat men ottosleutels vroeg om in de otto te gaan zitten want hij werd ewa te bevangen binnen
en goe hij gaat na buiten ik binne door aant feesten me de rest en tege een uur of 10 gaan we richting huis komen we buiten knal mene otto eweg, ik flip helegans door kga na tom de parkeerwachter en vraag of die mene voiture heeft zien weg rijden ofzo ma hij had er nie echt op gelt zei em
ik bel mene maat nog maar eens want de neerst keer pakte em nie op
nu pakte em dus wel op en zei hem doodleuk dattem de otto achter op de grasparking had gezet ipv op levelparking omdat er flikke de parking op ware ngereje en toen terug eweg en hij wer gans para...
al goed en wel ma asde da me ne scheve kop meemaakt dan flashed ge wel ff royaal zalle :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heeft men neef ook is voor gehad: zen auto is éne keer ni op zijn vaste plaats gezet en dan int buitenkomen beginnen flippen. Vooraleer de volgende dag op een iet of wa nuchtere manier "den diefstal" aan te gaan geven rijdt hij nog 1 keer naar daar en in da straatje aan de sporthal daar stontem te blinken :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Mijnen eerste keer da'k naar illusion na een tijdje aan te schuiven binnen geraakt. Moest al direct naar't wc van de zenuwen :D. Onderweg tot de constatatie gekomen da ze mijne portefeuille al gepikt hadden :cry: :roll:

sjans da'k mij gerief nog had :alien:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
crt
Club Member
Berichten: 107
Lid geworden op: 30 okt 2004, 16:55

Bericht door crt »

Op een zaterdagmorgen zat ik met nog 2 kameraden in Illusion!

Ik wil na de auto gaan dus vraag sleutels van kameraad, auto stond vlakbij de ingang, ik ff gaan zitten wa gerust.
Kga terug naar binnen,kgeef sleutels terug af aan kameraad en zie dat de knop voor auto te open/sluiten eraf is.

Ik da zoeken,niks te vinden. Ik ga na buiten en nu was het alarm van zen auto de hele tijd aant afgaan, we konden da ni meer uizetten :eek:

Van de parkeerwachter moesten we eraf, ik snel vriend gaan halen.
Wij vertrekken met ons 3, alarm nog altijd aant gaan, onderweg aan andere parking gestopt, motorkap opengedaan, alarm losgetrokken en door gereden!

Het geluid was gedaan maar de 4 pinkers bleven bollen :twisted: :twisted: :twisted:

Zo moesten we terug na Limburg :mrgreen:

Grtz 8)
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

owneee crt, daz ook FEL :D
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Ongelooflijk verhaal maar t is toch waar

Bericht door Lestat »

Ik geloof t bijna zelf ni als ik t aan t typen ben maar toch is t echt gebeurd :D

We kwamen van Illusion, en gingen naar Outline gaan op ne goeie zondagmorgen. Eerst nog rap thuis gestopt, want begon wa moe te worden :mrgreen: en daar wa van de lokale vloeibare drank gepakt :alien:

't Was dan nog een kwartier rijden tot in Outline, en normaal schiet da ding pas in gang na zo'n kwartier. Ideaal dus :D want zo moesten we niks meepakken.

Kom in Diest aan, pets, controle :eek: Lokale politie, auto aan de kant, hond in auto :cat: , ik in de combi, die 2 meiskes die'k bijhad andere combi in. Eerst blazen, niks positief natuurlijk :mrgreen: Ben ni zo voor alcohol :P Dan zo een ganse uitleg, wat kwam ik doen, vanwaar kwam ik enz enz... t Was putteke winter, ik had enkel t-shirt aan en zweten als een rund :cheers:

Mijne uitleg was nog vrij deftig, kheb t altijd al goe kunnen uitleggen :mrgreen: en ik mocht doorrijden (in politietaal : "beschikken" :scratch: )

Keiblij natuurlijk ... maar da kwartierke inwerkperiode was al lang om :king: Zo scheef als ne gieter rij ik daar dan verloren (kwam daar elke zondag :lol: dus kan je weten in welke staat ik was :D)
Kom aan andere kant van Diest uit, en na zo ne rare bocht : controle :eek:

Deze keer de rijkswacht (in dien tijd had je nog 2 soorten ambetanterikken :mrgreen: ) : heel de boel opnieuw, blazen enz, verhaaltje vertellen, blabla :roll: En megaveel moeite doen om er deftig en respectabel uit te zien :D, terwijl van binnen mijn hersenen aan t smelten waren :P
Na 10 min mocht ik alweer "beschikken" :mrgreen: alhoewel ik geen 10 meter ver meer kon zien, en 3 keer moest proberen de deur van mijne auto vast te pakken :lol:

In die geweldige zweeftoestand en na 2 keer door da net te zijn geglipt, totale euforie natuurlijk :D Nog altijd scheef, in volle glorie en overmoed ben ik terug naar die 1ste controle gereden, want ik vond natuurlijk nog altijd de weg ni naar outline (kweet, naar die controle wel, maar da was op de ring :cheers: dus kon ni echt mis rijden), ga daar aan de kant, megacool da raamke naar beneden 8) en vraag diene flik of em weet waar de outline is :lol:
Dit moet ik toch even kwijt : vriendelijke flikken in Diest, want die gast heeft mij de weg naar outline gewezen :mrgreen: (was trouwens maar 500 meter voorbij die controle :lol: maar met mijn scheef gezicht vond ik da blijkbaar niet :D)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

lol :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Ongelooflijk verhaal maar t is toch waar

Bericht door Dr. Poppers »

:D Te gek haha!
Lestat schreef:vloeibare drank :alien:
Misschien is er nog het een en ander aan 't nawerken want bij mijn weten is drank altijd vloeibaar, tenzij 't bevroren is haha! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

ja ma toen zate sommige drnken in van die hele kleine fleskes,ware van plastic,zo groot als ene pink en daar zag je niet altijd of het wel vloeibaar was ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Idd t waren zo van die kleine fleskes :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Lestat schreef:Idd t waren zo van die kleine fleskes :mrgreen:
Flügel?
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Wij eens naar Barocci, langs gewone baan om de controles te ontwijken, moest ik ineens stoppen voor ne smurf met salami. Ik deed of ik van niks wist maar ik bleek met zo'n radar van op afstand geflitst.
Onzen tikker sloeg 400 want wij zaten daar met goe wat gerief in de auto. Gelukkig waren ze toen op da gebied nog niet zo streng en uiteindelijk moest ik enkel de papieren laten zien en is (negatief) blazen. Wij tegen die polies beloofd om niet meer te snel te rijden en vriendelijk afscheid genomen.
1 km verder om den bocht toch is gestopt om wa af te koelen, is goe in het bos te gaan roepen van de sjans en wa gerief te consumeren om er zeker vanaf te zijn :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:Wij eens naar Barocci, langs gewone baan om de controles te ontwijken, moest ik ineens stoppen voor ne smurf met salami. Ik deed of ik van niks wist maar ik bleek met zo'n radar van op afstand geflitst.
Onzen tikker sloeg 400 want wij zaten daar met goe wat gerief in de auto. Gelukkig waren ze toen op da gebied nog niet zo streng en uiteindelijk moest ik enkel de papieren laten zien en is (negatief) blazen. Wij tegen die polies beloofd om niet meer te snel te rijden en vriendelijk afscheid genomen.
1 km verder om den bocht toch is gestopt om wa af te koelen, is goe in het bos te gaan roepen van de sjans en wa gerief te consumeren om er zeker vanaf te zijn :D
ne smurf met salami :D
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

varth schreef:
Lestat schreef:Idd t waren zo van die kleine fleskes :mrgreen:
Flügel?
Ge kreeg er in elk geval flugels van ja :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten