Ik heb de Silo leren kennen als café-resto-club, waar toen allerhande feestjes doorgingen. Nadien zijn eerst het restaurant en daarna ook het café verdwenen om te fungeren als extra zalen.
In het pré-FOOD/LOOP tijdperk werden daar superfeestjes gedaan door o.a. Marco van Nota Bene, Ronny & Co van Baadass productions, Nic met z'n tribal vibes, ...
Dan zijn Frank en Ronny met Food begonnen (Raoul & Geoffroy als residents) , nadien gevolgd door de vrijdagse techno parties onder de naam Loop (Pierre en Steve Cop residents). Op Loop heb ik zelf de eer gehad regelmatig te mogen draaien als Pierre of Steve er niet konden zijn.
Na de verhuis van Food nog ettelijke straffe parties meegemaakt, waarondern een aantal techno nation/ chrome avonden.
tegenwoordig is Silo met succes een nieuw leven begonnen dankzij, nieuwe uitbaters. Parties als Sheer en Sunny Side Up hebben zich op korte tijd genesteld in 't Belgisch clubleven. Bovendien werd de Silo helemaal van nieuw audio- en lichtmateriaal voorzien.
www.silo.be
als extraatje een paar setjes
De eerste één van mezelf. Een stuk van een warmup set. Exacte datum ontbreekt maar moet ergens 1995 zijn.
a kant
b kant
Had de file al geupload toen ik zag dat ik ze allebei b kant had benoemd. 1995B is dus de a kant, 1995Bkant is euh.. de b kant

Deze is van Luke Slater. Zijn set op een Food Techno Take Away van 12 dec. 1997.
Luke Slater pt.1
Luke Slater pt.2