Voodoo Eclipse

Het forum van andere evenementen
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cloud schreef:vroeger had je nog pepdrank waar je tenminste nog wat van voelde...nu krijg je van de krijg vleugels :salut: drank alleen een vals opstootjevan de bergen suiker die erin zit...eet een ganse dag niet en drink dan een red bull,ge zult uwe suikerspiegel de hoogte voelen in schieten
Bij mijn weten krijg je die energie van de grote hoveelheid cafeine die erin zit.

Door de sponsering van redbul kunnen een heel deel extreme-sport evenementen doorgaan. Dat kan je toch niet ontkennen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

veel cafeine zit er ook niet meer in want dat is zowat aan banden gelegd en cafeine is ook duurder dan suiker dus...no problem voor red bull
1 red bull blijkt nog minder cafeine te bezitten als 1 kopje goeie koffie :)
soit ja,ze sponsoren wel veel :-)
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Red bull is een ordinaire rip off van een drankje dat in kleine flesjes in Thailand al vele jaren voor red bull werd verkocht.
Zelfde logo en dezelfde kleuren. Alleen zit hier geen cafeine restricties op. Echt stuiteren dus, voor de liefhebbers.
Soms vind je ze wel eens in een toko of thais restaurant.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah Black Booster sponsorde vroeger ook veel events, bracht zelf cd's ook uit dacht ik zelfs ....

Black Booster had wel een lekkere prikkeling op je tong! :colors:
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Red bull is gewoon beter.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

kheb hier nog een tapke gevonden van de eertse vodoo in de cirao
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

voodoo eclipse 2

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tomaz op 24 okt 2007, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

voodoo eclipse 2

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tomaz op 24 okt 2007, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

voodoo eclipse 2

Afbeelding
Laatst gewijzigd door tomaz op 24 okt 2007, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

dat is de 2 vodoo ze tomaz in de hallen van kortrijk de eerst was in cirao zelf
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

staat er toch ? :mrgreen:

sorry my bad :eye:
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

sorry verkeerd gelezen :D
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

voodoo-eclipse1 & 2 /cirao!/nu?

Bericht door original mickey! »

kdenk da ik het wel weet!eerst was er black-out rave! alsk 16 jaar werd tesamen met jochen & gino pieters(org.vzw.jodagi)met fred,laurent warin & johan! in de melkerij te heule!!700 mensen opkomst!,,dan alsk 18 was:voodoo-eclipse1 tesamen met yves,spacid! in de carioca te waregem!bijna 3000 mensen opkomst!! en kwas binnen!!! & vertrokken...carioca anders zat volledig aan de grond...dus kreeg ik carte blanche...met als resultaat 12000 leden in 6 maand!!natuurlijk groot deel door brand atv!!een ramp!!twas mijn 2e thuis!!!wat niet kan gezegd worden van 95% die beweert er kind aan huis te zijn geweest!!trust me!door da incident heb ik gevraagd aan moussa,die lj. was in atv om mij te helpen!de naam cirao komt er simpelweg omdat ik van karl & koen (nv.koka)ne naam moest kiezen dat ze van het lichtpaneel carioca,die letters konden hergebruiken!!!en ik heb lang getwijfeld tussen ciroa of cirao...ik was 18 jaar,massas geld!,drugs & status!!kdenk op die leeftijd moordend...maar ook!!cirao heeft eigenlijk zelfs nooit een kans gekregen!!na 1 maand begonnen pers,politie,....te boycotten.met als resultaat 1e sluiting van 3 weken na 3 maand!!!na dit ging er veel kapot!!!en als slagroom...voodoo-eclipse 2/de hallen.burgemeester van waregem werd die periode nie benoemd wegens rechtzaak met de nv koka,met name de familie vanhoutte.kortrijk is ook cvp dus die hebn tesamen afgesproken met gekend resultaat als gevolg...ik had een miljoenen schuld en heb mogen mi casa verkopen!!!!!da was dus ong.1 jaar na opening!!ik mocht verdergaan met cirao maar had daar geen zin meer in!!!heb zwaar gaan werken!!ondertussen benk terug binnen!!!!deels door een zware erfenis!haha.ik ben nooit!! gestopt met muziek en....voor laurence atv gewerkt(vandaag nog klodia haar dochter gesproken...),the pulse in h2o tesamen met erkkie!,daarna ben ik beginnen werken met tlp! in de catacombes!!tesamen met 3 homies & mijn ex vriendin!,qpc!!!of quatre petits cons!plus tal van freelance parties,zoals in 2001 dallas in starhotel langs autostrade kruishoutem,met 3 zalen....als r'n'b mainstreem werd zijn wij gestopt!!en kreeg ik de vraag van massivesound me bij hen te vervoegen!das nu 8 jaar terug!!die spelen dancehall!kwerd verliefd op die muziek!massivesound is mij alles! en mijn beroep!!!onze crew bestaat uit 5!we zijn in die scene de gothfathers & stichters voor west vlaanderen!!!spelen nu overal in europa!!!!dusja standing even stronger!!!& sharper than a knife!!!!!da zijn wa dingen in het kort....heb al bijna niets anders dan zever gelezen.....de enige 2 waar ik nog contact mee heb in electronishe scene zijn!:my queensis isis & de fred!!!kzit hier nu tog op forum,zal af & toe chekn!!mocht iemand vragen hebben??feel free!!!!! blessin' 'n fire!! one love!! mickey! nu, vanaske the original westside don!!! geen discusie mogelijk!!!!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Micky van Cirao?
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 jul 2008, 22:56
Locatie: k-town

mickey cirao

Bericht door original mickey! »

the one and only!!
i invented cirao dance-hall,only i,karl & koen(nv.koka)know the real storry....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast