Done And Not Done Retro platen

Het algemene forum van Legendary Clubs
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef:
´%´% schreef::roll:

Ik peis ...
Wel straf altijd me u ze, als ik zo ergens mijn mening geef schiet ge mij verdorie af!
Och jonge kust gij ze is, het enige dat legendarisch is zijn Uw reacties
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

´%´% schreef:
djaxxie schreef:
´%´% schreef::roll:

Ik peis ...
Wel straf altijd me u ze, als ik zo ergens mijn mening geef schiet ge mij verdorie af!
Och jonge kust gij ze is, het enige dat legendarisch is zijn Uw reacties
laag, erg laag, ge weet in elk geval da ik gelijk heb... moest ik die reactie gegeven hebben zou je nogal staan wanken hebben.
Verder ga ik u vanaf nu volledig negeren, zal maar ene de slimste zijn zeker :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Kunde gelle is stoppen met zeveren aub. En als ge mekaar wil pakken doe da dan via PB ofzo hé.
Tis veel plezanter als iedereen overeen komt. Zeker met Kerstmis :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Stanne, de bemiddelaar. :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

djaxxie schreef: laag, erg laag, ge weet in elk geval da ik gelijk heb... moest ik die reactie gegeven hebben zou je nogal staan wanken hebben.
Verder ga ik u vanaf nu volledig negeren, zal maar ene de slimste zijn zeker :roll:
Amai gij hebt nogal een gedacht over Uzelf, waarheden en Uw capaciteiten.
"Negert" mij maar volledig, als ge het kunt laten tenminste slimme
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 12 okt 2006, 15:24
Locatie: Wezemaal

Bericht door Dakke1976 »

(off topic) over not done gesproken :? :? :?


(on toppic) vind zelf moeilijk om te zeggen wat done en not done is. Kan zelfs van party tot party schelen in mijn ogen, al is het altijd leuker een retro plaat te horen die niet zo vanzelfsprekend is dan degene die elke week wel passeren. De term retro is ook wel serieus misbruikt vind ik...
Put the needle on the record !!!!
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

hangt inderdaad ook af van party tot party
bv op een degelijk opgebouwde retro avond met een flip-sfeertje en waar iedereen komt voor de muziek en om zich te amuseren, zal ik niet express van de dansvloer lopen als plexus- cactus rhythm opgelegd wordt.

Maar als deze dan opgelegd wordt als vervolg van een hele nest afgezaagde retro'kes op bv. een retro arena ofzo, zal mijn maaginhoud wel een ontsnappingspoging doen wss.
tis maar een voorbeeld natuurlijk.

Kvind het wel frappant dat ik, als 21-jarige, platen uit begin jaren 90 afgezaagd kan vinden, terwijl ik nu hoogstens 5 - 6jaar ofzo uitga.

Vraag me dan af hoe misselijk degenen worden die zulke platen al sinds '90 ofzo horen :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

house of god is en was een goede plaat, kan ze enkel niet meer horen :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten