28.12.07 : Frank Zolex Invites @ Noxx Antwerpen

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik ga in ieder geval geen speciaal kostuum huren om binnen te mogen :D
@ Stanne: Tofke is zeker een goeie dj. Ik weet niet precies wat die tegenwoordig draait, maar dat zal wel ok zijn zeker. De laatste keer dat ik met hem draaide was een retro...
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:Ik ga in ieder geval geen speciaal kostuum huren om binnen te mogen :D
ge kunt uw trouw kostuum toch aandoen ;)
of past da nimeer? :)

tomaz schreef:@ Stanne: Tofke is zeker een goeie dj. Ik weet niet precies wat die tegenwoordig draait, maar dat zal wel ok zijn zeker. De laatste keer dat ik met hem draaide was een retro...
tis nen hele goeie ja,ma hangt toch ook af van zijne mood op die moment hé :)
hij blijft allesins 1 van mijn favo's
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik ben niet getrouwd, en als dat er ooit van komt zal 't zeker niet in een kostuum zijn.
Heb één keer in mijn leven een kostummeke gehad en dat was een degoutant blauw van de luchtmacht :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

tomaz schreef:Heb één keer in mijn leven een kostummeke gehad en dat was een degoutant blauw van de luchtmacht :lol:
awel alleen om da te zien zou ik al afkomen se :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

De dag dat ik bericht kreeg dat ik niet meer kon opgeroepen worden heb ik dat ritueel verbrand... dus in your dreams (of nightmares :lol: )
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

damn zeg,geenen tomaz goes YMCA :mrgreen:

gaan toch proberen langs te komen die avond,want die line up ziet er wel goed uit :p
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

kzal voor ne keer nog is een hemd uit de kast nemen .. maar binnengeraken wil ik zowiezo die avond :)

ps .. iemand een idee wat een vip-arrangement kost daar .. en of dat interessant is (wat zijn de voordelen/nadelen)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Mijne collega is vant weekend daar geweest met Tiesto, het was de moeite zei tem :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

twas dan ook volledig 'sold out' volgens ticketservice, ge kon alleen nog binnen met eten en zo
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

bouq schreef:kzal voor ne keer nog is een hemd uit de kast nemen .. maar binnengeraken wil ik zowiezo die avond :)

ps .. iemand een idee wat een vip-arrangement kost daar .. en of dat interessant is (wat zijn de voordelen/nadelen)
Je kan via mail een VIP aanvraag doen voor een bepaalde avond.
Een VIP tafel kost 300€ voor 4 personen, daarin zitten ook 2 flessen champagne.

3 skyboxen
1- voor 10 personen, inclusief 4 flessen champagne, bediening en security
2- voor 20 personen, inclusief 6 flessen champagne, bediening en security
3- voor 40 personen, inclusief 10 flessen champagne, bediening, security en danseressen.

De prijzen: 1- 1450€, 2- 1950€ en 3- 6500€

Reservatie via mail
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:55

Bericht door FUSyke »

Ik ben er geweest toen Lexy & K-Paul op de affiche stonden. Ik heb geen mensen gezien in kostuum; iedereen was gewoon gekleed. Ik heb ook geen dikkenekken gezien. We hebben ons daar kaar goed laten gaan zonder problemen te hebben met de security. Dus ik zou niet weten waar al die verhaaltjes over een dikkenekkenkeet vandaan komen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten