Copacabana Kessel-City

Het forum van de andere legendarische clubs
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Copacabana Kessel-City

Bericht door Stanne »

Ni echt legendarisch maar toch vrij bekend in de Kempen. Vooral voor hun Happy Mondays begin jaren '90. Als je echt ni kon stoppen dan kon je dus maandagavond nog in de Copa terecht met op dat moment vooral veel garcons en personeel van discotheken van over heel de provincie Antwerpen en ver daar buiten. Ideaal om contacten te leggen voor het volgende weekend dus :D Voor de muziek moest je het ni doen, zaterdag vooral disco met af en toe een New Beat en House stamper à la Go van Moby ofzo. Een Plastic Dreams van JayDee kreeg je ook nog wel is te horen.
Twas meer een ambiance keet in jaren 80 stijl (veel booze) dus weinig last met drugs en toestanden.
Ik heb er vooral op vrijdag en dikwijls ook maandag veel uurtjes versleten.

Later is de naam veranderd in The Crash (met een echt vliegtuig in de voorgevel), The Club,... en is nu een dansschool geworden :D

De eigenaar (Tony Cabana) zit nu met zijn inboedel in Waarloos waar vroeger Obsession was. Hij heeft er nog een paar oude Bel Air garcons kunnen voor warm maken maar draaien doet het ni meer schijnt.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ooit vroeger paar keer verzeild geraakt, meestal zondags.
Bestelde we meestal een bakske Tuborg.

Ik vond het daar maar een vrij zwakke bedoeling eigenlijk, beetje een te chique zaak naar mijn goesting (wat ik ervan herinner dan toch) met boven ook een stinkend dure eet gelegenheid.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Was idd ni echt schitterend, vooral dan zondags ni. Beetje een chique keet met snobs à la Carré destijds zal ik mor zeggen. En de muziek trok op ni veel, Tony Cabana draaide meestal zelf dan weet je het wel :) Mor voor ons wast dichtbij en ideaal om is in den booze te vliegen.
Mor kzeg het, de maandagen waren wel goed. Da zag je toen nog ni (veel) dat een discotheek smaandags avonds open was. En er was dan veel en interessant volk aanwezig.
Boven konde idd gaan eten. Tegen een uur of 6 een pittaschotel die dan 12u op uw maag lag :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Was eigenlijk veel te klein, ben er eens een paar keer geweest toen het The Crash heette. Qua muziek net hetzelfde als de meeste doorsnee danscafe maar je was op 10 sec rond de hele zaak.
Trouwens wat vroeger Obsession was is nu verandert in Copacabana. Tony heeft dus zijn oud recept toegepast en hiermee een leuke club verkracht.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Dj Sven Larsson schreef:Was eigenlijk veel te klein, ben er eens een paar keer geweest toen het The Crash heette. Qua muziek net hetzelfde als de meeste doorsnee danscafe maar je was op 10 sec rond de hele zaak.
Trouwens wat vroeger Obsession was is nu verandert in Copacabana. Tony heeft dus zijn oud recept toegepast en hiermee een leuke club verkracht.
Toen het Crash was wast al helemaal om zeep.
Kgeloof ni da ze Obsession gesloten hebben omdat ze der Copacabana van wilde maken :mrgreen: De site van copa staat trouwens vol fotos met "tu m'as vus".
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik vond persoonlijk datObsession goed draaide toen ze het dichtdeden. Vooral de retro's waren een publiekstrekker, zat toen steeds stampvol. Ze zijn trouwens dom geweest, toen zij het veranderde in copa is Illusion paarmanden dichtgegaan na die razzia. Had het toen nog Obsession geweest, het zat er elk weekend stampvol!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik vond persoonlijk dat Obsession goed draaide toen ze het dichtdeden. Vooral de retro's waren een publiekstrekker, zat toen steeds stampvol. Ze zijn trouwens dom geweest, toen zij het veranderde in copa is Illusion paarmanden dichtgegaan na die razzia. Had het toen nog Obsession geweest, het zat er elk weekend stampvol!
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Stanne schreef: /Kgeloof ni da ze Obsession gesloten hebben omdat ze der Copacabana van wilde maken
En toch is het zo! :x
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Dj Sven Larsson schreef:Ik vond persoonlijk dat Obsession goed draaide toen ze het dichtdeden. Vooral de retro's waren een publiekstrekker, zat toen steeds stampvol. Ze zijn trouwens dom geweest, toen zij het veranderde in copa is Illusion paarmanden dichtgegaan na die razzia. Had het toen nog Obsession geweest, het zat er elk weekend stampvol!
De retro's zaten nog stampvol ja, maar op andere vrijdagen zat er 100 man en op zaterdag 150. Ni genoeg dus! Nu ja, met de omzet van die retro konden ze een hele maand opendoen en nog positief draaien, maar nu het Copa geworden is zijn ze helemaal binnengelopen. Wat is dan de slimste beslissing geweest? Ze hebben op de juiste moment het gat in de markt gevuld.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

A-TOM-X schreef:
Stanne schreef: /Kgeloof ni da ze Obsession gesloten hebben omdat ze der Copacabana van wilde maken
En toch is het zo! :x
Och zot ?
Dienen Ollander heeft dat dan gedaan omdattem eigenaar was van da gebouw.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

Stanne schreef:
A-TOM-X schreef:
Stanne schreef: /Kgeloof ni da ze Obsession gesloten hebben omdat ze der Copacabana van wilde maken
En toch is het zo! :x
Och zot ?
Dienen Ollander heeft dat dan gedaan omdattem eigenaar was van da gebouw.
Zij zijn geen eigenaar van het gebouw bij mijn weten.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Toch spijtig ze, zat er vroeger wekelijks, vooral toen het nog Bizar was. Toen Jean En Franky nog de residents waren was echt wel een speciale tijd. Achteraf met Dimtri ook nog wel super, hij maakte soms zware fouten maar kon zo sfeervol draaien dat het toch altijd goed was ze...

De retro's van Obsession ben ik ook vaak geweest en die waren idd ook wel altijd heel goed.

Wie heeft er geweten dat Phi Phi resident is geweest op vrijdag met Jean? :P

Wel niet lang geduurt!
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

De laatste keer dat ik geweest ban speelde YDR & Franky er ....
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

In de Bizar tijd heb ik daar ook een paar parties gespeeld voor WTC (Mechelse partybeesten). Leuke zaak.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Heb daar dikwijls énen tegen de spiegel weten aanlopen in die tijd :eye:
@ctive since 1993
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten