Copacabana Kessel-City

Het forum van de andere legendarische clubs
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

jaaajaja... om naar 't wc te gaan moest je langs een grote spiegel of zo... Heb er zelf 1 keer tegen gezeten ook :x
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

tomaz schreef:In de Bizar tijd heb ik daar ook een paar parties gespeeld voor WTC (Mechelse partybeesten). Leuke zaak.
Tomaz, heeft Marcos van in Bcm toen er in die periode ook eens niet gedraaid ofzo?

Heb er een tape van teruggevonden...
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ja, Zzino ook trouwens. Ik weet nog dat we de uitnodigingen voor de opening van Bizar allemaal schoon in lege cd-doosjes hebben gestoken om uit te delen vooraf.
Ikzelf heb nooit voor Bizar zelf gedraaid, enkel een paar parties van derden op vrijdag.

deze bvb

Afbeelding
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

tomaz schreef:Ja, Zzino ook trouwens. Ik weet nog dat we de uitnodigingen voor de opening van Bizar allemaal schoon in lege cd-doosjes hebben gestoken om uit te delen vooraf.
Ikzelf heb nooit voor Bizar zelf gedraaid, enkel een paar parties van derden op vrijdag.

deze bvb

Afbeelding
yep yep, heb zo'n cd doosje nog liggen :-)

Jones was daar ook resident toen. Was een leuk clubje.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Heb je daar mss opnames van Tomaz? :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

OkinMaestro schreef:Heb daar dikwijls énen tegen de spiegel weten aanlopen in die tijd :eye:
Ha, dat was daar niks anders dan trappekes en donkere hoekskes ...
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tomaz schreef:In de Bizar tijd heb ik daar ook een paar parties gespeeld voor WTC (Mechelse partybeesten). Leuke zaak.
yep, heb daar nog tapekes vanligge denkik, de enige keer dat den Bizar goe was :mrgreen:


en volgens mij draait de Copa gelak zot nu, khoor genoeg van mensen dat het daar stampvol zit.

not my cup of tea :twisted:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Heb iere ook nog wel vrij dikwijls gezete... Wel vrij laat pas, in 2004 & 2005.
Voor we naar illu vertrokken kwamen we hier eerst hier (Bahia) nog ff uithangen...

Heb er nog een paar sets van van Bahia, VERY NICE Groove !!! 8)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

djaxxie schreef:Heb je daar mss opnames van Tomaz? :oops:
Daar ben ik niks meer van tegengekomen. Er zijn wel tapes van (geweest). Maar ik heb ze niet.
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

seg tomaz ebde gij vroeger op de vub op BTS fuifkes gedraaid?
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik heb daar meermaals gespeeld ja

de laatste was trouwens een paar weken terug
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

lol
vlammen wel

das intussen al een goei 8 of 9 jaar geleden. Da was altijd neig zwaar. Op donderdag nacht de beest uit hangen en vrijdag ochtend in het vak politieke geschiedenis van belgie wa gaan bekomen. Waar is den tijd :D
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tomaz schreef:
djaxxie schreef:Heb je daar mss opnames van Tomaz? :oops:
Daar ben ik niks meer van tegengekomen. Er zijn wel tapes van (geweest). Maar ik heb ze niet.


kzal ze eens zoeken en als je wil mag je ze omzette :mrgreen: ;)
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mar 2007, 09:36

Re: Copacabana Kessel-City

Bericht door linfindil »

Stanne schreef:Ni echt legendarisch maar toch vrij bekend in de Kempen. Vooral voor hun Happy Mondays begin jaren '90. Als je echt ni kon stoppen dan kon je dus maandagavond nog in de Copa terecht met op dat moment vooral veel garcons en personeel van discotheken van over heel de provincie Antwerpen en ver daar buiten. Ideaal om contacten te leggen voor het volgende weekend dus :D Voor de muziek moest je het ni doen, zaterdag vooral disco met af en toe een New Beat en House stamper à la Go van Moby ofzo. Een Plastic Dreams van JayDee kreeg je ook nog wel is te horen.
Twas meer een ambiance keet in jaren 80 stijl (veel booze) dus weinig last met drugs en toestanden.
Ik heb er vooral op vrijdag en dikwijls ook maandag veel uurtjes versleten.

Later is de naam veranderd in The Crash (met een echt vliegtuig in de voorgevel), The Club,... en is nu een dansschool geworden :D

De eigenaar (Tony Cabana) zit nu met zijn inboedel in Waarloos waar vroeger Obsession was. Hij heeft er nog een paar oude Bel Air garcons kunnen voor warm maken maar draaien doet het ni meer schijnt.
De maandagen waren eigenlijk voor de buitenwippers (HORECAmensen) georganiseerd ook. Omdat die in het WE moesten werken, en alleen op maandag nog konden weggaan.
Mijn man heeft jaren als buitenwipper gewerkt, en iedere maandag zaten wij in Kessel.
Muziek was idd maar balen, maar de ambiance was BANGELIJK, mede omdat er zovelen uit het HORECAbestaan kwamen.

Wij kwamen vroeger veel in de Copa (op maandagen, om wat uit te bollen was die keer ideaal.)

Waar is de tijd van de Globe, Illusion, Fauna, Laboum, TGV's (die spiegels heb ik ook veel van dichtbij gezien)... zalige tijden waren dat...geen GSM die je constant lastig viel...I loved the 90's!!!
Globe,Globe, Globe!!!
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

kheb indertijd (periode 1996-1997) toen ze de copa in kessel hadden verbouwd (den bekende boot aan den inkom weg en zo'n grot-gedoein de plaats) nog regelmatig flyerkes gemaakt voor den tony (woont nu nog op een paar 100m van mijn ouders). de joery van den Ibiza in kessel was er toen zowa artistiek directeur en organiseerde er vaak parties (toen em den ibiza had overgegeven)

wij zaten er vaak in de periode 1995-1997 vanaf 4u tot 7 ofzo, na de fuiven van de zoltan of de planet of house :P
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 0 gasten