Union Jack

Het forum van andere evenementen
Pipo

Union Jack

Bericht door Pipo »

Ik denk dat de het de naam was van de maandelijkse 'progressive' feestjes in glorietijd ('99-2000) van de T&T.

Invited DJ's waren o.a.
- Lee Burridge
- Ian Ossia
- Danny Howells
- Parks & Wilson
- John Digweed
- Jimmy Van M
- Austin Leeds

Stuk voor stuk vette namen die we spijtig genoeg bijna nooit in België te hpren krijgen..

Kheb de flyers nog ergens op de zolder van mijn ouders liggen en zal ze een van de komende weken is inscannen. En een paar tapes ook als ik tijd heb :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Ik heb daar wel nog van gehoord, ik heb zelf nog een tape ergens in mijn archief! Maar waar? :?
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Bericht door Dj Death »

Ik heb de flyer van het feestje van Ian Ossia van Renaissance hier nog ergens thuis liggen... Maar heeft John Digweed daar ooit gespeeld? Damn! :shock:
you know, ... stuff
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

t&t heb ik jammer genoeg nooit gedaan...zonde want kgeloof da da ook een kwalitatief hoogstaand clubke was
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

cloud schreef:t&t heb ik jammer genoeg nooit gedaan...zonde want kgeloof da da ook een kwalitatief hoogstaand clubke was
inderdaad zzeer hoogstaand kwalitatief :twisted:
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Ik kan mij vergissen maar ik denk da Jimmy Van M (:shock:) zelfs nen Belg is, maar ik denk dat hij niet meer of nog zelden in België draait. Don't shoot me if I'm wrong...

Greetz
varth

Bericht door varth »

Illegal Alien schreef:Ik kan mij vergissen maar ik denk da Jimmy Van M (:shock:) zelfs nen Belg is, maar ik denk dat hij niet meer of nog zelden in België draait. Don't shoot me if I'm wrong...

Greetz
Het is idd een Belg, maar hij woont nu in de usa dacht ik
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

ivm digweed mmmm

die is zeker in Extreme geweest (en dat was toen de 1ste maal dat hij nr BE kwam) maar in T&T ?

hélaas nooit naartoegegaan :?

jimmy van m en howells wel in Extreme meegemaakt
:shock:
en Leeds in Silo :shock:

residents waren phiphi & peter novak als ik mij niet vergis
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

Jimmy nooit in T&T. In Extreme well.
Digweed ook nie in T&T.

En ja, Jimmy is een belg, Jimmy Van Maldegem of zoeits...
Die was verantwoordelijk voor den Twilo in NewYork.
Ik ben 3 jaren geleden in NewYork geweest and ging naar een feestje in the namidag waar Chris Fortier speelde, want hadden geleerd hem een beetje te kennen toen ie naar Amsterdam ging spelen (super toffe keler by the way). En toen we op die feest waren, zegt ie mij op neen bepaalde moment "hey look Jimmy is there, let's go say 'Hi' ".. :)
Was echt de max, puur toeval, maar super tof, het was den dag van de opening van een nieuwe club in NewYork (Avalon, binnen nen kerk), Jimmy heeft dan ons op den guest list geplaatst. Hij kan nog Nederlands spreken (beter dan ik :p) maar hij switcht altijd terug naar het engels.

Anyway, fun stuff
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Larry schreef:Jimmy nooit in T&T. In Extreme well.
Digweed ook nie in T&T.

En ja, Jimmy is een belg, Jimmy Van Maldegem of zoeits...
Die was verantwoordelijk voor den Twilo in NewYork.
Ik ben 3 jaren geleden in NewYork geweest and ging naar een feestje in the namidag waar Chris Fortier speelde, want hadden geleerd hem een beetje te kennen toen ie naar Amsterdam ging spelen (super toffe keler by the way). En toen we op die feest waren, zegt ie mij op neen bepaalde moment "hey look Jimmy is there, let's go say 'Hi' ".. :)
Was echt de max, puur toeval, maar super tof, het was den dag van de opening van een nieuwe club in NewYork (Avalon, binnen nen kerk), Jimmy heeft dan ons op den guest list geplaatst. Hij kan nog Nederlands spreken (beter dan ik :p) maar hij switcht altijd terug naar het engels.

Anyway, fun stuff

Twilo.....nog zo een legendarische club....als ik er dan heen wou...sloten ze de keet :mad:

jimmy van m uiteindelijk maar 1 keer meegemaakt in extreme :eek:
(7 years extreme..... maandag met jimmy van m en dan de dag nadien geloof ik met anthony papa.....)

en zijn mix-cd's waren ook steeds van hoogstaande kwaliteit
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Larry schreef:Jimmy nooit in T&T. In Extreme well.
Digweed ook nie in T&T.

En ja, Jimmy is een belg, Jimmy Van Maldegem of zoeits...
Die was verantwoordelijk voor den Twilo in NewYork.
Ik ben 3 jaren geleden in NewYork geweest and ging naar een feestje in the namidag waar Chris Fortier speelde, want hadden geleerd hem een beetje te kennen toen ie naar Amsterdam ging spelen (super toffe keler by the way). En toen we op die feest waren, zegt ie mij op neen bepaalde moment "hey look Jimmy is there, let's go say 'Hi' ".. :)
Was echt de max, puur toeval, maar super tof, het was den dag van de opening van een nieuwe club in NewYork (Avalon, binnen nen kerk), Jimmy heeft dan ons op den guest list geplaatst. Hij kan nog Nederlands spreken (beter dan ik :p) maar hij switcht altijd terug naar het engels.

Anyway, fun stuff
Ik heb een een tijdje in NY gewoont en ging regelmatig naar Twilo. Jimmy is idd een belg. En serieus, ik vond hem echt veel beter draaien dan sasha. Die opwarmingen die hij neerzette voor de maandelijkse sasha en digweed bezoekjes was echt genieten. Tegen het einde is hij er geloof ik mee gestopt omdat hij meer prime time wilde spelen. Btw ik geloof niet dat hij verantwoordelijk was voor Twilo.
Avalon waar je het over had is de oude limelight. De her-opening heb ik helaas niet meer meegemaakt.
Maar back on topic. Tour en taxi was ook te gek. Mooie locatie (lekker basic underground), goede muziek en guest dj's. Voor mij echt het wel het hoogtepunt van progressive. Ik heb nog een stuk of 5 tapes van Phi Phi en Marko (helaas niet van de gastoptredens). Zal ns kijken of ik iets kan rippen.
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

héhé. Ik heb er ook nog aan aantal denk ik, misschien 7 of zo, ik zal eens kijken.

Ja inderdaad, JVM was meer verantwoordelijk voor de warmups en voor de programmatie. De big boss van Twilo was hij zeker niet...

I miss T&T tooooo
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Sirocco schreef:Ik heb nog een stuk of 5 tapes van Phi Phi en Marko (helaas niet van de gastoptredens). Zal ns kijken of ik iets kan rippen.

doen ! :-)

naar verluid durfde phiphi in T&T nog deeper gaan als hij deed op legendary extreme monday's...kben dus wel eens benieuwd naar deze setjes ;-)
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Heeft btw soms niemand een setje van Jimmy Van M.?
Das altijd welkom 8)

Greetz
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

Bericht door Larry »

Illegal Alien schreef:Heeft btw soms niemand een setje van Jimmy Van M.?
Das altijd welkom 8)

Greetz
Jimmy Van M - Live @ Pink Mexico City - aug. 31, 2006
http://www.sendspace.com/file/93lmup
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast