Pagina 1 van 3

New Club : The Loft (Aalst)

Geplaatst: 24 sep 2007, 15:08
door Sunreezer
Afbeelding

The Loft, a new and trendy place in Aalst with 2 levels!!

The Loft - Main-room:
* age: + 18
* Style: House, Funky, Vocal, ...
* Lasershow
* Dance acts
* VIP area
* Dresscode: stylish

The Loft - Loungebar (upper level):
* age: +21
* Style: same as Main-room
* Wine bar
* Cigar bar
* Lounge corner
* Dresscode: stylish

Opening: Sat. 13/10/2007 - 22.30 h


more info about dj's, location and flyer soon online :idea:

...

Geplaatst: 24 sep 2007, 19:17
door ProgressNation
Weer een naam van een populaire internationale club die er moet aan geloven.

Ben wel benieuwd wat het gaat worden.

Geplaatst: 24 sep 2007, 20:34
door Den Backer
Waar komt deze ? Een nieuwe locatie ? Of in een bestaand pand ?

Geplaatst: 25 sep 2007, 09:45
door elkewelke
mmmm

de locatie........2 verdiepingen mmmm

vroegere café d'alost ? alhoewel dat misschien te klein is ....

edit

het vroeger "T Verdiep" ?

Geplaatst: 25 sep 2007, 11:40
door After
2 keer fout elkewelke :mrgreen: anyway, meer info volgt ;) the loft? intern club? waar da progressNation?

Geplaatst: 25 sep 2007, 17:34
door djfist
The Loft is een club in Londen als ik me niet vergis (alleszins Engeland).

Maar dat heeft er NIKS mee te maken. De club heeft gewoon 2 verdiepen en boven wordt een loungeruimte. Dit alles bijeen lijkt beetje op een "loft".

x

Geplaatst: 26 sep 2007, 13:37
door keimi
allé zeg daan waar me heen moeten!!

Wie is de man/vrouw die hier achter zit?

Allé veel succes hopelijk heeft het wat te doen en komt er leuk volk op af :twisted:

ps : The Loft is toch in bacra gelegen?

Geplaatst: 26 sep 2007, 15:34
door Dj Sven Larsson
The Loft is idd een club in Barcelona. Of er in London een is weet ik zo nog niet hoor.

Geplaatst: 26 sep 2007, 16:33
door quincy
ik gok op backstage .. vorige week lag ginder precies de helft van het interieur op hun stoep dus duidelijk grote werken bezig.

Geplaatst: 26 sep 2007, 17:24
door tomaz
Zoals met the warehouse in die topic over Keulen zullen er ook wereldwijd duizenden clubs zijn die The Loft heten.
Allemaal afgekeken van David Mancuso ;-)

Geplaatst: 26 sep 2007, 18:49
door jeepee
quincy schreef:ik gok op backstage .. vorige week lag ginder precies de helft van het interieur op hun stoep dus duidelijk grote werken bezig.
+1

Bekan 100% zeker ;)

Geplaatst: 27 sep 2007, 16:33
door keimi
- The Fix
- ?
- Backstage
- The Loft

Help me even, er zit volgens mij nog een andere naam tussen...

Ook leuk is deze plaat die JP ooit gemaakt had
Neon - The Fix http://www.discogs.com/release/301652

ferme foto's van de club uit de beginjaren toen een kleine dj booth onder den trap stond, (niet tegen de muur onder den trap). Deze werd verplaatst na de grote veranderingen van de belichting. Ge moogt wel zeggen dat die club indertijd een revolutionaire belichting had met een totaal beweegbaar geheel opgehangen aan het plafond!

Jaja de Fix, leuk dat ik het allerbegin hiervan mogen meemaken heb.
Het was onze wekelijkse thuishaven op zaterdag en zondagmiddag.
Al zaten we 's zondags soms ook in den Xanadu ('90>'93)
Met een sluiting van den Balmoral kwamen die stellers naar de fix op zondagmiddag. pfff... amai wat een tijden toen. Het begin van den Bonzai, de muziek was 8) Ik heb nog een 30-tal tapes liggen, DJ Bart Vinck was altijd den dj geweest.

Wie draaide er nu en wie komt er in de Loft achter de draaitrafel?

keep us updated !

Geplaatst: 27 sep 2007, 16:37
door quincy
denk na de fix direct backstage maar ben niet 100% zeker.

Geplaatst: 27 sep 2007, 17:18
door Sunreezer
Is het niet eens Barchock ofzo ook geweest?

Geplaatst: 27 sep 2007, 18:59
door Sunreezer
Zijt gij uit het Aalsterse ?