06.10.07 : ATV Vintage @ H20

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

06.10.07 : ATV Vintage @ H20

Bericht door elkewelke »

Afbeelding Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

moet draaien in lille die avond, spijtig .. nog geen enkele vintage kunnen meepikken ...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

quincy schreef:moet draaien in lille die avond, spijtig .. nog geen enkele vintage kunnen meepikken ...
In de Kiosk?

Misschien heb je nog effe tijd erna...
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

yep in kiosk .. idd misschien wel maar hangt ervan af .. we worden ook al een dagje ouder hé :oops:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

review:

Dj Adolphe: zeer enthousiaste dj achter de decks......maar dat was het dan ook ....zijn muziekkeuze was bedenkelijk.........en het stond bovendien nog eens VEELLLL té luid..........zeker op dat uur van de nacht

uit noodzaak nr de 2de room...........daar draaien ze nu niet echt mijn favo-muziek maar het twas er tenminste nog aangenaam.....

uiteindelijk terug nr de mainroom waar de live-act van start ging

het was een combinatie van een live-act en dj set..........de platen werden gedraaid door Adolphe.......daarnaast stond een jonge gast aan knopjes te draaien......de muziek werd vergezeld door de stem van een jonge huppelende zangeres............;toegegeven wat een stem !!! echter het geheel van de act trok op niets.........bijgevolg weinig of geen sfeer..........
en dat duurde dan zo meer als 1u pfffffffffffff

om 4u eindelijk phiphi gestart..........was niets op aan te merken, paar keren het volk uit het dak gekregen.........maar na 45min nam, op onverklaarbare wijze, dj Adolphe weer over

HET signaal om dringend huiswaarts te keren !!

ik hoop echt dat dit maar een éénmalig gebeuren was........en de volgende ATV vintage er weer knal op is
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

'k vind de Vintage al een tijdje wat minder eigenlijk, en heeft ook niks meer te zien met ATV naar mijn mening (waarmee ik niet wil zeggen dat het retro moet zijn ofzo)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Wat voor muziek draaide Adolphe dan?
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

lemant schreef:'k vind de Vintage al een tijdje wat minder eigenlijk, en heeft ook niks meer te zien met ATV naar mijn mening (waarmee ik niet wil zeggen dat het retro moet zijn ofzo)

cho ik vond de vorige keer, phiphi vs marko TOP en phiphi's 4u set in april dit jaar ook TOP

en daar stond deze laatste editie in zeer schril contrast tegenover .....

die Apolphe mmm wat die draaide........ elektro house toestanden maar dan van een bedenkelijk niveau....
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Om dan nog van da schuim te zwijgen als surprise hebben ze rond 07h00 schuim gelost....

:roll:
Afbeelding
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

BOUNCER schreef:Om dan nog van da schuim te zwijgen als surprise hebben ze rond 07h00 schuim gelost....

:roll:
:roll:

mmm raar dat ze dat dan zelf niet beseffen dat dat maar plat entertainment is...

nuja ik hoop dat het maar een éénmalig feit was...en de volgende weer goed is...


ps is er ergens een manier om aan de sets van phiphi te geraken ?! (te kopen?)
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

't was idd nie zo ne goeien avond.

Toppunt in positieve zin was dan toch (ondanks dat het iets te lang duurde) dat zangeresje met haar geweldige stem, nie te doen! Geen noot, maar dan ook geen enkele noot vals! Chapeau.

Toppunt in negatieve zin was dat er volgens ons een tape of cd'ke op stond tot een uur of 12 - half 1 en dat dienen dj deed alsof hij aan't draaien was. (Ik hoop dat wij dit verkeerd gezien hebben!)

@Lemant: atv-sfeer is het er inderdaad nooit echt geweest op de vintage-avonden.(toch de 5 edities die ik meemaakte) De naam atv vintage is bijgevolg wel misleidend en niet echt toepasselijk.

Ik heb alleszins eens de gelegenheid gehad om de andere zaal te bezoeken en daar vond ik de muziek heel goed! En daar kreeg je tenminste geen plastieken longdrink-glazen :-o

Ik blijf het wel een leuke discotheek vinden, ondanks de iets minder geslaagde avond op musicaal gebied.

Up to the next.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten