25.12.07 : Carat Reunion @ Illusion

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

vanaf 7 u was de muziek subliem dankzij de residents van carat op maandag.jean 7 u tot9u30 zeer sterke set maar daarna de sluiting set van struyf was flippen .
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Twas een goe maar zwaar feestje :D Door omstandigheden pas om 7u-7u30 aangekomen. Wa rond gedarteld en dan is nor boven geweest tot ze er daar mee stopten. Da was men allereerste keer Level :D Gezellig clubke, vooral vanachter zo met die zetels, ni te groten dansvloer, flinke toog, prima muziek.... daar was toch ook wel een goei sfeer mor wel veel stuikers in de zetels.
Dan terug nor beneden gegaan en toen kwamen ze daar pas écht goe los. Bangelijke plaatjes gehoord ! Wel vrij onbekend voor mij en idd soms duister en zwaar. Twas spijtig genoeg te rap namiddag. Mor kwas toch ook blij dak enkele oude bekenden gezien heb. En ook gasten die ik er zeker ni verwacht had.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 okt 2006, 10:49

Bericht door jeanke »

Het was een super avondje geweest. Er was 400 man minder dan vorig jaar dus dat was voor de meeste een positief punt. Dit lag waarschijnlijk omdat er nog velen moesten gaan werken de volgende dag. Maar er is toch 1800 man geweest. De sfeer was weer dik in orde. Ik vond de muziek dit jaar beter dan vorig jaar. Er is minder groove en iets minder hitjes gespeeld maar dit kwam dichter in de buurt met de muziek van vroeger in carat. Het aanschuiven hebben we ook kunnen weg werken door het volk geregeld naar de inkom van de level te sturen. Dus daar moet ge de volgende jaren ook geen schrik meer voor hebben.
De vestiaire was iets te klein maar dat hebben we ook in de level kunnen opvangen.

De mensen die de setjes van carat willen van 2006 en 2007 (heel de avond) + de film van carat vroeger kunnen deze verkrijgen bij mij. Dus vraag het gewoon aan me als je me ziet.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2006, 14:13
Locatie: Waasland

Bericht door OkinMaestro »

Toegekomen rond half 9 sochtens en gebleven tot de sluit. (zal uur of 1 geweest zijn denk ik? was toen volledig het noorden kwijt)

Herinner me vaag de eerste uren:
Stond verbaasd van de hoeveelheid volk die er nog was.
Denk dat er toch nog paar honderd man minstens was.
De sluit van den boven nog meegepikt. Was DJ Wout...was ok, was goe sfeerke boven (wel veel flippers, amai nie, zo nuchter binnenkomen, dan zie je wat zenne...werk aan de winkel dus :D )

De Wout sloot af met "Whit of whithout you" van U2 en dan naar beneden waar Zolex en Jean nog wa tbeste gaven....
Vanaf dan herinner ik me maar vlagen meer, maar het was goed!
Weinig bekende platen eigenlijk, maar dat vind ik wel ok!

Twas 2 jaar geleden dat ik nog eens in Illusion was...en twas ok!
Vraagje: is dat er altijd smorgens zo petat?
@ctive since 1993
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

OkinMaestro schreef:zal uur of 1 geweest zijn denk ik? was toen volledig het noorden kwijt


zo nuchter binnenkomen, dan zie je wat zenne...werk aan de winkel dus :D
i think i get the picture
camera's ready prepare to flash :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

OkinMaestro schreef:was goe sfeerke boven (wel veel flippers, amai nie, zo nuchter binnenkomen, dan zie je wat zenne...werk aan de winkel dus :D ) Weinig bekende platen eigenlijk, maar dat vind ik wel ok!
Kben overtlaatst is nor ILT geweest en vond het daar toch veel erger kwestie van stuikers zenne.
Mor kvond de level ook echt wel goe. Een ideaal spel om in te afteren :D Juste sfeer met nen hoop happy people, goeie muziek en vooral ni te groot of te vol.
Over de platenkeuze, ergens hoopte stillekes ook op wa hitjes, zeker als ge ni zo veel meer buiten komt als ik mor de zwevers van Jean waren toch ook dik en vet in orde. Dju toch.
Twas nog is een ervaring om op klaarlichten dag uit een discotheek te komen. En de gin-tonic had al lelijk huis gehouden :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

weet er toevallig iemand of er al fotos te vinden zijn?
wil zeker zijn dak er ni opstaan.
want na 4h zag ik er ni uit :oops:
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Gin-Tonic 8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

eldivino schreef:
funkadelic groovestar schreef: Ook Jan deed zijn duit in het zakje door na elke week,jaren aan een stuk alweer Man on mars te draaie,misschien dat nog niet iedereen weet dat het zijne remix is :roll:
Groetjes

Kvolg je wel nie echt ivm Jan, Man on mars heb ik nu persoonlijk nie gehoord maar daar heb ik mee leren leven... Ma voor de rest vond ik Jan echt qua platenkeuze zeer sterk naar voor komen evenals vorig jaar...
grtz
Vanaf het
Ik vond het jammer dat die er weeral bijmoest omdat de rest wel zéér goed was,dikke bomme als Awa en Moby gooide hij 1 voor 1 erin.
Jan was zéér geslaagd maar ik wou het effe kwijt vandaar ;)
Groetjes
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

[quote="OkinMaestro"]Toegekomen rond half 9 sochtens en gebleven tot de sluit. (zal uur of 1 geweest zijn denk ik? was toen volledig het noorden kwijt)

Herinner me vaag de eerste uren:
Stond verbaasd van de hoeveelheid volk die er nog was.
Denk dat er toch nog paar honderd man minstens was.
De sluit van den boven nog meegepikt. Was DJ Wout...was ok, was goe sfeerke boven (wel veel flippers, amai nie, zo nuchter binnenkomen, dan zie je wat zenne...werk aan de winkel dus :D )

De Wout sloot af met "Whit of whithout you" van U2 en dan naar beneden waar Zolex en Jean nog wa tbeste gaven....
Vanaf dan herinner ik me maar vlagen meer, maar het was goed!
Weinig bekende platen eigenlijk, maar dat vind ik wel ok!

Twas 2 jaar geleden dat ik nog eens in Illusion was...en twas ok!
Vraagje: is dat er altijd smorgens zo petat?[/quote]

zijt daar ma zeker van :D
Afbeelding
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

jeanke schreef:De mensen die de setjes van carat willen van 2006 en 2007 (heel de avond) + de film van carat vroeger kunnen deze verkrijgen bij mij. Dus vraag het gewoon aan me als je me ziet.
die van koen in de level vorig jaar vond ik BOM dus ik spreek u me nieuwjaar wel ff aan zalle :D
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

jeanke schreef:
De mensen die de setjes van carat willen van 2006 en 2007 (heel de avond) + de film van carat vroeger kunnen deze verkrijgen bij mij. Dus vraag het gewoon aan me als je me ziet.
Ey Jean,die Carat film is dat de dvd of de video,ik heb de dvd van Filip(Magic) gekrege ma die blijft hange na een half uur.
Super trouwens dat je P. Bones nog eens hebt opgesmeten ;)
Groetjes
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Bass schreef:Gin-Tonic 8)
Na een stuk of 10 ist meer :geek:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Stanne schreef:
Bass schreef:Gin-Tonic 8)
Na een stuk of 10 ist meer :geek:
En e serieus stuk uit uwe portemonnee :P
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Bass schreef:
Stanne schreef:
Bass schreef:Gin-Tonic 8)
Na een stuk of 10 ist meer :geek:
En e serieus stuk uit uwe portemonnee :P
Viel mee: 6€ tstuk. En de eersten waren bekan half vol gegoten zonder het te vragen. Als ge dan nog is gaat moete u ni inhouden hé :D
Op ILT wast 7€ voor een vodka orangeke van 5ml. Da was er over.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten