25.12.07 : Carat Reunion @ Illusion

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2007, 18:17

Bericht door de choco »

en hoe was stefaan zijn set?
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

de choco schreef:en hoe was stefaan zijn set?
Die is niet komen opdagen heb ik gehoord :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

diene had idd z'n Cat gestuurd, snap dieje kerel toch ni ze,
met zo'n talent geboren zijn en het zo verknoeien,dan mag m nog
is komen draaien en dan daagt hem ni op,en laat hem nix van zich horen :roll:
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ja... stefan zal altijd stefan blijven hé...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Speelt die eigenlijk nog ergens?
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

Trab schreef:Speelt die eigenlijk nog ergens?
denk van nie hoor...
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

carat-freak schreef:
Trab schreef:Speelt die eigenlijk nog ergens?
denk van nie hoor...
Echt jammer want kerel kon echt wel pannen van het dak spelen! :cry:
Afbeelding
Afbeelding
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2007, 08:31

...gelijk m'n EX-vriendin... had ook altijd wat in hare bol

Bericht door Prodigy Sandy2 »

djaxxie schreef:
de choco schreef:en hoe was stefaan zijn set?
Die is niet komen opdagen heb ik gehoord :roll:
Jammer jammer... vond Stefan ook een van de betere - zo niet de beste... hetzelfde gold ook voor mijn ex-vriendin - ook een schatje...maar kon zich ook niet aan de afspraken houden en dan komt er een moment en dan is het over en uit.

Heeft die Stefan toevallig een website ofzo waar hij aangeeft waar en wanneer hij (als je heel veel geluk hebt) komt draaien? Dj's als Dave Clarke hebben dat toch ook... :D [en hij is wel van die klasse vind ik alleen zijn eigenaardigheden he].. maar goed, ik ken Stefan niet persoonlijk dus ik ga hem hier niet zwart maken.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: ...gelijk m'n EX-vriendin... had ook altijd wat in hare

Bericht door djaxxie »

Prodigy Sandy2 schreef: Heeft die Stefan toevallig een website ofzo waar hij aangeeft waar en wanneer hij (als je heel veel geluk hebt) komt draaien? Dj's als Dave Clarke hebben dat toch ook... :D [en hij is wel van die klasse vind ik
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Afbeelding
Afbeelding
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

stefan zal idd altijd stefan blijve...
fijne kerel ! bom tijde meegemaakt met hem in carat en is een dj di het hééééééél ver had kunne brenge ,hij had ook een aparte sound vond ik destijds !! ,ma hij liet em altijd net ietsje te fel gaan...tans op carat reunion 2006 vond ik hem 1 van de toppers
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:stefan zal idd altijd stefan blijve...
fijne kerel ! bom tijde meegemaakt met hem in carat en is een dj di het hééééééél ver had kunne brenge ,hij had ook een aparte sound vond ik destijds !! ,ma hij liet em altijd net ietsje te fel gaan...tans op carat reunion 2006 vond ik hem 1 van de toppers
vond hem ook altijd super eigenlijk,vooral als hij diep ging en dan bedoel ik niet door de knieen :D .
Hey Diamonds...had jij op de reunion niet een t-shirt aan met aan de voorkant diamand en de tekst Carat still N°1,en vanachter uwe nickname?
Ik had enkele jare gelede uwe nickname als onderschrift van al mijn berichten :-o
Groetjes
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2005, 23:22
Locatie: Oudenaarde

Bericht door cocolabush »

Twas idd terug een bomfeestje Jean, ik en sandy hebben ons super geamuseerd, daarom ook gebleven tot de laatste minuut. Vooral de sets van George'S, Jean en Zolex konden mij persoonlijk het meest bekoren.

Die 400 man minder vond ik persoonlijk ook een goede zaak :D , twas druk maar nog net te doen, ideaal dus...

Tot volgend jaar!
jeanke schreef:Het was een super avondje geweest. Er was 400 man minder dan vorig jaar dus dat was voor de meeste een positief punt. Dit lag waarschijnlijk omdat er nog velen moesten gaan werken de volgende dag. Maar er is toch 1800 man geweest. De sfeer was weer dik in orde. Ik vond de muziek dit jaar beter dan vorig jaar. Er is minder groove en iets minder hitjes gespeeld maar dit kwam dichter in de buurt met de muziek van vroeger in carat. Het aanschuiven hebben we ook kunnen weg werken door het volk geregeld naar de inkom van de level te sturen. Dus daar moet ge de volgende jaren ook geen schrik meer voor hebben.
De vestiaire was iets te klein maar dat hebben we ook in de level kunnen opvangen.

De mensen die de setjes van carat willen van 2006 en 2007 (heel de avond) + de film van carat vroeger kunnen deze verkrijgen bij mij. Dus vraag het gewoon aan me als je me ziet.
BELFUNK CONCEPT! www.belfunkconcept.be
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2005, 15:07
Locatie: zoutleeuw (st-truiden)

Bericht door DIAMONDS ARE 4 EVER »

funkadelic groovestar schreef:
DIAMONDS ARE 4 EVER schreef:stefan zal idd altijd stefan blijve...
fijne kerel ! bom tijde meegemaakt met hem in carat en is een dj di het hééééééél ver had kunne brenge ,hij had ook een aparte sound vond ik destijds !! ,ma hij liet em altijd net ietsje te fel gaan...tans op carat reunion 2006 vond ik hem 1 van de toppers
vond hem ook altijd super eigenlijk,vooral als hij diep ging en dan bedoel ik niet door de knieen :D .
Hey Diamonds...had jij op de reunion niet een t-shirt aan met aan de voorkant diamand en de tekst Carat still N°1,en vanachter uwe nickname?
Ik had enkele jare gelede uwe nickname als onderschrift van al mijn berichten :-o
Groetjes
nee ,ma das wel ne hele goeie kameraad van mij :)di zat vroeger ook regelmatig bij onze groep in carat. ik zelf was dees jaar ni in illusion
een zwarte t-shirt zeker me witte print
vooraan de diamant van carat en daar onder still n1 en achteraan diamonds are 4 ever ? :mrgreen:
"THE LEGENDARY CARAT IS DEAD ,BUT THE CARAT PEOPLE AREN'T ! ! !"
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten