At The Villa CD's

Het forum van At The Villa
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: At The Villa CD's

Bericht door Dr. Poppers »

Amai Lestat, zo'n lange posts... Daar lees ik toch eens rap over hoor! :lol: ;)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:Amai Lestat, zo'n lange posts... Daar lees ik toch eens rap over hoor! :lol: ;)
luierik :lol: :lol: :lol:

Ge kent da wel he, sometimes a man's gotta do what a man's gotta do, en dan ineens heb je een halve pagina tekst :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: At The Villa CD's

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Dr. Poppers schreef:Amai Lestat, zo'n lange posts... Daar lees ik toch eens rap over hoor! :lol: ;)
luierik :lol: :lol: :lol:

Ge kent da wel he, sometimes a man's gotta do what a man's gotta do, en dan ineens heb je een halve pagina tekst :cheers:
Neeeeuh ken 'k niet.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: At The Villa CD's

Bericht door Nostalgie90 »

Lestat schreef:Ik geloof dat jij dit "bedelen" noemt :mrgreen: Ik weet niet hoe t met jou is gesteld, maar als ik iemand kan blij maken, ben ik zelf ook blij. Klinkt simplistisch, maar simpel zijn is vaak gelukkig zijn. In elk geval veel gelukkiger dan iemand die zich druk maakt omdat hij originele cd's heeft en iemand anders 'maar geripte' versies :mrgreen:
Helaas zo is het met alles gesteld, een mens zou maar alles moeten laten begaan anders is hij verzuurd. Mensen blijmaken kan ik ook, als ik alles weggeef wat ik heb en dat is inderdaad simpel. Goed dat er nog dingen zijn die amper op t'net te vinden zijn, dankzij de mensen die ook waarschijnlijk jaren aan het verzamelen zijn. Binnen een paar jaar heeft iedereen misschien dezelfde ripcollectie.

Nu ja ik heb daar vroeger ten tijde die reeksen netjes gevolg, en netjes voor gedokt.
Dat nu iemand als zelfverklaarde die-hard fan hier dan nog (met een paar posts achter zijn naam) komt bedelen voor een paar rips is in mijn ogen zo goedkoop en verkeerd.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

Nostalgie90 schreef:Nu ja ik heb daar vroeger ten tijde die reeksen netjes gevolg, en netjes voor gedokt.
Dat nu iemand als zelfverklaarde die-hard fan hier dan nog (met een paar posts achter zijn naam) komt bedelen voor een paar rips is in mijn ogen zo goedkoop en verkeerd.
Zo simpel is t niet om iets te vinden op t net hoor. Ik ben, op zijn minst uitgedrukt, vrij handig op internet, ik geraak op zaken waar 95 % van de gebruikers niet geraakt, maar vorig jaar bijvoorbeeld, ergens halfweg juli, ben ik beginnen zoeken naar de overige extreme cd's (de 'best of extreme' heb ik ooit ergens gekocht, en vond dat zo'n goeie cd, dat ik eigenlijk wel es benieuwd was naar de andere) - paar winkels gedaan, niet gevonden.

Internet afgezocht, niet te vinden. En als ik zeg niet te vinden, wees maar zeker dat ze er niet staan, tenzij in een of ander afgeschermd underground forum waar je enkel op uitnodiging van een admin in geraakt. En ik ben zo iemand, als ik iets in mijn hoofd heb, zal t gebeuren al moet ik de wereld in de andere richting laten draaien. Uiteindelijk iemand leren kennen die zo'n undergroundforum runde, toevallig eentje met uitsluitend trance & dance, en yes, daar stonden ze. Kheb die kerel uitvoerig bedankt en we hebben wat muziek gewisseld, en mijn zoektocht was ten einde.
Als ik dan bedenk hoeveel moeite ik gedaan heb om ze te vinden, en ook dat ik geluk aan mijn kant had om ze te vinden, heb ik echt niet de egoistische reactie van : hm zeldzaam, moeilijk te vinden, kga dat zo houden. Mijn reactie is : hm, t zijn goeie cd's, die zou iedereen es moeten kunnen beluisteren.

En hoe denk je dat ik de cd's uiteindelijk heb gevonden denk je ? Door te vragen of iemand ze had ... dus volgens jou door te bedelen :cheers:

De essentie is nog altijd de muziek vind ik, en de bezitterige verzamelaarshouding vind ik eerlijk gezegd verschrikkelijk egoistisch.

Mss nog een leuke anekdote : ik heb destijds alle illusion cd's gekocht op t moment dat ze verschenen, dus aan de hoogste prijs. Ben daar ergens einde 2004 mee gestopt omdat de miserie met mijn vriendin me volledig in beslag nam. Maar had dus toch dik driekwart van alle illusion cd's origineel in bezit. Uitgemaakt met vriendin, en als t bij mij gedaan is , is t gedaan, dus de cd's, en nog een hoop andere spullen die ik niet kon laden bij vertrek, die zal ik achteraf ook niet gaan terugvragen (ben nogal koppig :lol: )
Byebye cd's, en die illusion cd's waren niet de enige, ik had er paar 100, allemaal achtergelaten. Ben ze nadien beginnen zoeken op internet, en heb ze intussen ook allemaal teruggevonden, oa door de moeilijk te vinden exemplaren te vragen aan andere mensen (bedelen ? :mrgreen: ) - van betalende verzamelaar tot bedelaar, een mens kan laag vallen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:19

Re: At The Villa CD's

Bericht door bonzaifreak »

Lestat ge zijt ne zeveraar!!!!En ik geef nostalgie90 groot gelijk,Djclassix is al de 3de die de extreme cd's nieuw nog in stock heeft!Heb deze cd's zelf ook,wel de serie uitgebracht door LR!Kijk op discogs,heb ze daar zelf ook gevonden!En dan dan nog zeggen dat verzamelaars egoisten zijn,ik ben verzamelaar en ja ik zoek enkel de originele cd's,maar wat wilt ge daar dan mee zeggen?En als ge ze niet nieuw vind er zijn nog genoeg 2de hands op internet!Trek u ogen open!!!!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

bonzaifreak schreef:Lestat ge zijt ne zeveraar!!!!En ik geef nostalgie90 groot gelijk,Djclassix is al de 3de die de extreme cd's nieuw nog in stock heeft!Heb deze cd's zelf ook,wel de serie uitgebracht door LR!Kijk op discogs,heb ze daar zelf ook gevonden!En dan dan nog zeggen dat verzamelaars egoisten zijn,ik ben verzamelaar en ja ik zoek enkel de originele cd's,maar wat wilt ge daar dan mee zeggen?En als ge ze niet nieuw vind er zijn nog genoeg 2de hands op internet!Trek u ogen open!!!!
Beetje beleefdheid hebben ze u wsl nooit geleerd ? :mrgreen: ge zijt wsl zo'n type dat altijd begint te roepen enzo, beetje flodder maar op zijn vlaams ... :mrgreen:

Lees mss eerst eens grondig de tekst voor je reageert, ik heb hier eerder al geschreven dat ik echt niet op zoek ben naar cd's, mij gaat t om de muziek, en digitale versie vind ik veel praktischer dan een hoop cd's die altijd en overal in de weg liggen...
Maar als t aan jullie zou liggen, zou ik in feite geen muziek mogen hebben - beetje bekrompen en kortzichtig en vooral, ja toch wel, egoistisch
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:19

Re: At The Villa CD's

Bericht door bonzaifreak »

Lestat ik verstaan u TOTAAL niet!In u vorig bericht schrijft ge dan wel dat het niet zo eenvoudig om iets te vinden op internet,cd's liggen in de weg,liever digitaal,ik heb u bericht wel degelijk gelezen,zijt maar zekers!!!!Maar das voor mij gene uitleg,alleen maar zever!Maar ge zijt toch niet op zoek,wil u anders wel meenemen naar aarschot,laakdal en roeselare!Nog nene goeiendag verder!
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

bonzaifreak schreef:Lestat ik verstaan u TOTAAL niet!In u vorig bericht schrijft ge dan wel dat het niet zo eenvoudig om iets te vinden op internet,cd's liggen in de weg,liever digitaal,ik heb u bericht wel degelijk gelezen,zijt maar zekers!!!!Maar das voor mij gene uitleg,alleen maar zever!Maar ge zijt toch niet op zoek,wil u anders wel meenemen naar aarschot,laakdal en roeselare!Nog nene goeiendag verder!
Das duidelijk ja - lees mss eens alle teksten, die uitleg dat iets moeilijk te vinden is op internet, daarmee stel ik me in de plaats van de meeste doorsnee internet gebruikers ...
En zoeken doe ik niet, ik heb alles al :mrgreen:
En nee, in cd's ben ik echt niet geinteresseerd, wel in de muziek die er op staat, dus ja, ik kies voor de digitale versies.
En als t voor u alleen maar zever is, lees t dan niet he vriend, ik probeer t al in simpele taal uit te leggen, maar als ge t dan nog niet verstaat, tant pis zenne :mrgreen: ga dan mss maar wa cdkes spelen, daarvoor moet je niet kunnen lezen :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten