At The Villa CD's

Het forum van At The Villa
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

ik snap niet dat die dingen zo duur verkocht worden. Allereerst vind ik die cd's niet zo heel geweldig. Er staan goede classics op, maar ook vaak mindere tracks. Ten tweede zijn het allemaal ingekorte versies van de tracks, en dat vind ik gewoon hatelijk. Een track als Desert Storm zou je helemaal moeten kunnen horen. Het doet fel afbreuk aan de tracks zelf. Dan vond ik de eerste Carat cd bv veel beter. Niet alleen qua trackselectie, maar het waren ook de full length versions
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Misschien handig om te weten voor mensen die interesse hebben in de eerste At The Villa cd.

http://cgi.benl.ebay.be/AT-THE-VILLA-LA ... dZViewItem
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2007, 12:27
Locatie: oost-vlaanderen

wat een leven

Bericht door atthevillaboy »

zou er iemand aan mij die cd's èèns kunnen kopieren of originele.
zou me echt een plezier daar mee doen aangazien ik alles verzamel over en van at the villa!!!
ben hier net een zalig setje aan het beluisteren en ik moet zeggen gewoonweg de max!!!
deze muziek en ambiance vind je nergens niet meer laatst ging ik naar ne retro in kokorico en iedereen stond gewoon stil gewoon klote is dat!!
nochtans de muziek was zalig maar het volk is klote dus met andere woorden de jeugd weet niet meer wat speciaal is tegenwoordig en kan zich niet meer amuseren!!! :cry:
voor mij is er maar èèn ding dat telt ''AT THE VILLA''
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2008, 11:20
Locatie: Gent

CD's + Covers ATV

Bericht door Steve »

Beste ATV vrienden,

Toevallig kwam ik op dit forum en zag dat er enige tijd geleden een paar mensen waren die in het bezit van de 4 cd's van At The Villa.

Ik ben er nog steeds hopeloos naar op zoek! :?

Wil iemand zo vriendelijk zijn om deze door te mailen of op welke manier dan ook, je kan mij echt een plezier doen met deze cdkes!

Wie heeft ook de Covers? De links werken blijkbaar niet meer...

Alvast bedankt!! Misschien heb ik ook wel wat interessant voor jullie..
Vragen is vrij... ik heb heel wat CARAT, LA BUSH, ILLUSION materiaal...

Greetz! ;)
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

Ik heb alle 4 de cd's origineel liggen. Heb de 3e (enige die ik nog niet had) gekocht op discogs. Daar kan je ze trouwens allemaal nog kopen van niemand minder dan Etienne-Mathieu Vandewiele himself. Dus...met z'n allen naar discogs zou ik zeggen want ik verkoop mijn pareltjes niet.
Club Member
Berichten: 159
Lid geworden op: 13 aug 2008, 22:15
Favoriete Clubs: La Rocca, Bocaccio, Extreme

Locatie: oiljst

Bericht door videohunter »

stessel schreef:Ik heb alle 4 de cd's origineel liggen. Heb de 3e (enige die ik nog niet had) gekocht op discogs. Daar kan je ze trouwens allemaal nog kopen van niemand minder dan Etienne-Mathieu Vandewiele himself. Dus...met z'n allen naar discogs zou ik zeggen want ik verkoop mijn pareltjes niet.
Yep, heb my "missing links" ook bij hem gekocht.
Vriendelijke kerel trouwens.
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

videohunter schreef:
stessel schreef:Ik heb alle 4 de cd's origineel liggen. Heb de 3e (enige die ik nog niet had) gekocht op discogs. Daar kan je ze trouwens allemaal nog kopen van niemand minder dan Etienne-Mathieu Vandewiele himself. Dus...met z'n allen naar discogs zou ik zeggen want ik verkoop mijn pareltjes niet.
Yep, heb my "missing links" ook bij hem gekocht.
Vriendelijke kerel trouwens.
Inderdaad hele vriendelijke kerel.

En voor diegenen die de cd's nog zoeken. Via discogs vind je ze nog allemaal.
stessel.blogspot.com
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 apr 2005, 12:14
Locatie: wetteren

Re: At The Villa CD's

Bericht door zarekk »

nu heb ik onlangs ook den eerste cd van atv op de kop kunnen tikken, maar als ge goed kijkt zit er onderaan de cd een logo ingegraveert, resultaat, dien cd speelt tot nu toe nergens op af tenzij in den auto met veel haperen..

iemand van jullie die dit probleem nog heeft ?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

zarekk schreef:nu heb ik onlangs ook den eerste cd van atv op de kop kunnen tikken, maar als ge goed kijkt zit er onderaan de cd een logo ingegraveert, resultaat, dien cd speelt tot nu toe nergens op af tenzij in den auto met veel haperen..

iemand van jullie die dit probleem nog heeft ?
Als t originele cd's moeten zijn, kan ik jullie ni helpen maar als jullie met de rips content zijn - pm me maar :D kheb wel wa verzamelingskes (oa alle atv's, alle extreme's, alle illusions, alle carat's, alle boccaccio's, alle outline's, alle reflex's, alle club systems, alle atmoz's, en nog wel wa leuke dingskes :D)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2008, 20:17

Re: At The Villa CD's

Bericht door Joris »

Iemand die ze heeft liggen en niet meer nodig heeft :)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: At The Villa CD's

Bericht door Matthias »

Den 2 vorige week nog op de kop kunnen tikken in musicman ;-)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:19

Re: At The Villa CD's

Bericht door bonzaifreak »

Voor de geintresseerden ATVcd's 2'3 en 4 op discogs nog nieuw verkrijgbaar aan 25 euro per stuk via Dj Classix!Verkoopt vanuit aalst of aarschot.Heb ze zelf 50 euro per stuk betaald,2de hands bij popcornmusic te roeselare! Nen toffe gast,houd zich vooral bezig met de verkoop van houseklassiekers van begin jaren 90,zowel vinyl als cd's!Heeft nog vele nieuwe cd's liggen,bonzai,extreme,carat,...HAD IK DAT EERDER GEWETEN!!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: At The Villa CD's

Bericht door Nostalgie90 »

Der zijn zoveel mensen die "iets" verzamelen, als als ge dan toch nen toegewijde verzamelaar bent koop ze dan hé ipv hier liggen te bedelen.
Ze smijten er mee naar Uwe kop, maar wel niet gratis dat zou te gemakkelijk zijn
En Lestat t'is blijkbaar gemakkelijk om zomaar iets te sharen waarvan ge zelf alleen de rips hebt hé
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

Nostalgie90 schreef: En Lestat t'is blijkbaar gemakkelijk om zomaar iets te sharen waarvan ge zelf alleen de rips hebt hé
Sharen doe je toch omdat je zoveel mogelijk mensen wil bereiken, en vooral omdat je de muziek zelf goed vind ? Wat heeft dat te maken met originele / niet originele ?
Als t toch over originaliteit gaat : de 300 tapes die ik eigenhandig heb geripped en op internet heb gezet, en door honderden mensen zijn gedownload, die waren mijns inziens toch wel vrij origineel ... Maar wat veel mensen blijkbaar niet kunnen begrijpen, is dat ik muziek deel omdat ik, elke keer als ik goeie muziek hoor, iets heb van : dit moet iedereen kunnen horen. Of als ik een film deel, is dat omdat ik de film goed vind en anderen de kans wil geven die film te kunnen zien. Al moet ik ook toegeven dat ik soms wel eens iets deel gewoon omdat ik weet dat ik er iemand blij mee kan maken, iemand die niet zo handig is op het internet als ik en al maanden achter iets aan t zoeken is wat ik op een paar minuten heb gevonden en gedownload. Dan download ik dat gewoon en zet t online, zodat ik die persoon de link kan geven. Ik geloof dat jij dit "bedelen" noemt :mrgreen: Ik weet niet hoe t met jou is gesteld, maar als ik iemand kan blij maken, ben ik zelf ook blij. Klinkt simplistisch, maar simpel zijn is vaak gelukkig zijn. In elk geval veel gelukkiger dan iemand die zich druk maakt omdat hij originele cd's heeft en iemand anders 'maar geripte' versies :mrgreen:

Ik zal t u anders uitleggen : ik heb alle carat cd's origineel, denk je dat ik die ooit opzet ? Ik speel alles af via pc in combinatie met een surround sound systeem, wrm zou ik nog ne stereo gaan kopen om mijn "echte" cdkes te gaan afspelen ?

Of nog anders gezegd : wrm zou ik gaan zoeken naar 'echte' cd's als ik de digitale heb ? Om 2 keer t zelfde te hebben ofzo ? :lol:

Ik ben geen dj, heb aan cd's of platen geen zak. Maar ik hou wel van de muziek, wsl zelfs meer dan eender welke dj ...
Laatst gewijzigd door Lestat op 26 mar 2009, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: At The Villa CD's

Bericht door Lestat »

Nog iets toe te voegen eigenlijk :

De cd's van ATV stellen niet zoveel voor, net als de cd's van Carat, t zijn gewoon commerciele dingen die de sound en de sfeer van de clubs in de verste verte niet benaderen. Ik heb veel sets van ATV en die zijn ronduit schitterend, maar de cd's vind ik echt niks aan. Zelfde voor Carat ...

Enige uitzondering vormen de cd's van Extreme, daar hoor ik echt de sound van Extreme terug op de commerciele cd's ...
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten