New : The Building (Old Cherry Moon)

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

New : The Building (Old Cherry Moon)

Bericht door Sunreezer »

Na vele zotte verhalen en speculaties mogen we jullie met trots meedelen dat er een nieuwe club op komst is!
'The Building' word de nieuwe naam voor het oudere Cherrymoongebouw, je mag er maandelijks 4 verschillende concepten gaan verwachten,
die samen 1 geheel zullen vormen... Elk concept is uniek op zich zijn en overlapt geen enkel ander... kortom.. 4 verschillende concepten met 4 verschillende genres en dit op maandelijkse basis, voor iedereen wat wils dus! Wie, wat, hoe zal beetje bij beetje worden meegedeeld..
De Grand Opening zal plaatsvinden op 27/10/07.. met Go hard or go home, het welbekende concept van dj D-Feat...
Hier mag je het hardere kwalitatieve werk gaan verwachten met vaste residents D-Feat, Lethal MG en Manu Kenton,...
Maar uiteraard komt er meer...veel meer.. ;-)

Zo mag je volgende zaken al reeds verwachten: de Dj Booth komt terug op zijn oorspronkelijke plaats staan,
de welbekende verluchtingsbuizen staan er weer en uiteraard zal de club een 'facelift' ondergaan...
Maar we gaan hier niet alles verklappen.. kom gerust een kijkje nemen en oordel dan gerust maar over 'THE BUILDING'

Ingang €10 en geen memberkaart...
Muziekstijlen: Harddance, Techno, Hardtek, Hardtechno, Tekstyles, Frenchtek, Jump,...
met dan in 2de zaal... de beste Electro, groove, house, progressive,...
min. leeftijd : 16

more info : www.gohardorgohome.eu / www.d-feat.com
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

gokje: 8 maanden? :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

poehaaaaa schreef:gokje: 8 maanden? :roll:
ik ga negatiever zijn : 6 maand.
maar ge weet nooit hé,zou ni slecht zijn moest da e bekke marcheren

ge weet wa ze zeggen hé,hoop doet leven :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Alweer een illusie minder. Ik dacht dat men in de USA inspiratie had opgedaan en iets totaal vernieuwends ging proberen?
Hiervoor hoef je toch niet zover te gaan?

Ik begrijp er echt niets meer van. Het zal dus weer Furax, Starfighter,... & co worden na een maand of 2 ... en dan stilletjes doodbloeien.

Toch wel ontgoochelend nieuws ...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

mja, iemand een beter voorstel? Gezien de dag van vandaag zou ik het anders ook niet weten hoor: de housescene is opgedeeld in stukjes en vakjes... ik vind dat nog niet zo een slecht idee. Youri ging er misschien ook nog een party houden, we zien wel! :P
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Matthias schreef:ik vind dat nog niet zo een slecht idee.
nee? als je ziet hoeveel geld er met koloso tegenaan gesmeten is...ik vraag me af wie daar nu weer in geld in gaat steken...als het met koloso niet lukte, waarom met the building wel? een ezel stoot... :?:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Koloso mikte meer op hardtek en schranz (pro-jekt). The Building meer naar hardstyle en jump toe, een genre dat iets populairder is.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

poehaaaaa schreef:
Matthias schreef:ik vind dat nog niet zo een slecht idee.
nee? als je ziet hoeveel geld er met koloso tegenaan gesmeten is...ik vraag me af wie daar nu weer in geld in gaat steken...als het met koloso niet lukte, waarom met the building wel? een ezel stoot... :?:
Daarin heb je gelijk poehaaaa, maar liever het nog ns te proberen dan het te moeten platgooien. Vandaar ook dat rudy het gaat 'verhuren'. De prijs ligt echter wel enorm hoog! Als hem het niet lukt, dan lukt het niemand nog, eerlijk gezegd...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

het zelfde dus als Complex ni?

ze zouden beter dat gebouw met de grond gelijkmaken ipv het te verkachten.
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

quincy schreef:het zelfde dus als Complex ni?

ze zouden beter dat gebouw met de grond gelijkmaken ipv het te verkachten.

Neen ni het zelfde als complex mee tek en techno af en toe wa retro mee een vleugje jump om jonger volk aan te trekke
en vind da maar een belachelijke opmerking heb respect voor alle muziek !
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

The Building ? weer een concept van... "The Clubs" ?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

torsion schreef:
quincy schreef:het zelfde dus als Complex ni?

ze zouden beter dat gebouw met de grond gelijkmaken ipv het te verkachten.

Neen ni het zelfde als complex mee tek en techno af en toe wa retro mee een vleugje jump om jonger volk aan te trekke
en vind da maar een belachelijke opmerking heb respect voor alle muziek !
het gaat mij niet om de muziek maar om het feit dat ze elke 3/4 maanden herbeginnen met iets nieuws zonder er echt over na te denken met als resultaat dat al wat ze proberen toch mislukt, dat noem ik ook een vorm van vekrachten.

sluit de club dan toch minstens 2 jaar vooraleer weer iets te proberen, zo komt het tenminste een beetje geloofwaardig over ipv over te komen als de zoveelste wanhopige poging.
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

torsion schreef:
quincy schreef:het zelfde dus als Complex ni?

ze zouden beter dat gebouw met de grond gelijkmaken ipv het te verkachten.

Neen ni het zelfde als complex mee tek en techno af en toe wa retro mee een vleugje jump om jonger volk aan te trekke
en vind da maar een belachelijke opmerking heb respect voor alle muziek !
In elke post van u lees ik da hier, maar wees nu eens eerlijk.
Deze tijd komen met een Jump/Hard Tek?? concept en in de 2de zaal groove elektro :roll:

Cherry Moon stond bij mijn weten toch wel gekend voor zijn vernieuwde aanpak en meestal een muziekstijl nemen voor hij populair werd. Buiten D-feat zie ik gelijk ni echt veel verschil met het jump-concept op het einde toen CM-nog open was. En Manu Kenton heeft al bewezen in Koloso ook niet echt een publiekstrekker te zijn.

Wil nu ni té negatief denken, maar van Koloso werd hier ook gedacht dat het misschien wel ging macheren, maar buiten de opening was het daar zéér weinig kotje vol...

Met meerdere concepten spelen kan voordelen en nadelen hebben natuurlijk. Ge trekt een breder volk omdat er meer muziekstijlen aan bod komen. Maar het nadeel is dan weer dat er elke week iets anders aan bod komt waardoor ge ni echt een wekelijks vast publiek kunt trekken.

Langs de andere kant kan da natuurlijk wel nuttig zijn voor het iets oudere volk die niet elke week meer weg wil gaan, maar ik heb er eerlijk gezegd zo geen goed oog op :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

cherryman schreef:Cherry Moon stond bij mijn weten toch wel gekend voor zijn vernieuwde aanpak en meestal een muziekstijl nemen voor hij populair werd.
Mmm, behalve die hardcore avonturen dan toch, toen wilden ze toch ook wel wat quick dollars meepikken door op een trein te springen die bijna in z'n eindstation arriveerde :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Idd dat heeft niet lang geduurd.
Alsook tussen ons he people, Jump is op sterven na dood dankzij de commercieële bullshit die ze uitbrengen. Daaren tegen is is het al "Hardstyle" wat de klok slaagt maar dit gaat ook de verkeerde kant op hoor.
Ikzelf draai nog enkel "French Tek" voor Radio etc... Dit is een vleugje jump overgoten met een Techno sausje en klinkt zeer experimenteel, ook wel supergaaf om te mixen btw...

Om terug te komen op "The Building", laat ze maar partijen.. dat is nu 1x het leven. Net hetzelfde dat een appartement word verhuurd en verhuurd en verhuurd... En er word er maar ene rijk van !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten