13.10.07 : Retro Classics @ Barcode (Westmalle)

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

13.10.07 : Retro Classics @ Barcode (Westmalle)

Bericht door fomas »

De tijd leek me rijp om eens enkele oude (maar niet versleten) koeien uit de sloot te halen. Dit samen met dj Progrez op 13 oktober in Barcode (Westmalle). Geen simpele jumpclassics en happy hardcore waar het genre voor wordt versleten, maar vaak onterecht vergeten trance&house classics. Er staan geen 'grote' namen op de affiche, maar het is dan ook nog maar de eerste editie. Als dit meevalt zoeken we op volgende edities eventueel wel zulke betaalbare goden te laten komen.
Afbeelding
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Schill Out? :-o
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Waarom informeer je hier dan es niet een keer achter dj's.
Wij zijn allemaal betaalbaar hoor, contacteer me gewoon en ik kom wel een guestset neer plantten op je party. Westmalle is toch vlakbij.
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Barcode Westmalle? Heeft dat iets te maken met Barcode in Putte? Heeft zelfs hetzelfde teken. Nu als ge voor volgende edities nog dj's zoekt, ge weet me te vinden. Trouwens dit forum zit vol met talentvolle retro dj's, dus voor betaalbare dj's zit ge hier alvast op uw plaats.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ken Progrez persoonlijk en qua muziek zal het zeker in orde zijn :)
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Bericht door fomas »

Nostalgie90 schreef:Schill Out? :-o
Ja, hij heeft er er een tweetal jaar geleden een progressiveset gespeeld in ne gezellige chillout-room.
Barcode Westmalle? Heeft dat iets te maken met Barcode in Putte?
De twee zaken staan compleet onafhankelijk van elkaar. Er is ook een barcode in Leuven en één in Antwerpen voor zover ik weet, met eveneens dezelfde originele naam en logo. Tvreemde is dat er tot voor 5 jaar geen één van die zaken bestond volgens mij.

Voor de rest alvast bedankt voor de aanbiedingen. Ik zal zeker en vast eens uitzoeken welke stijlen er hier vertegenwoordigd zijn. Het probleem met zonen eerste keer is dat er niet te voorspellen valt welk/hoeveel volk erop afkomt. Tis ook af te wachten hoe de buren erop zullen reageren en natuurlijk wat de caféhouder ervan verwacht... Tzou de bedoeling zijn het enkele keren per jaar te doen en dus niet onze broek te scheuren al vanaf de eerste editie.
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Barcode ? Das toch toevallig ni The Missing Link ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zo lijkt het precies... "Missing Link" was vroeger wel in orde, maar tegenwoordig zit het er vol snotapen. Maar kan ook aan het feit liggen dat we te oud aan het worden zijn ;)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Oud zijn, das relatief hé. Kzen nog jong van geest zenne. Mor die geest is dan weer ni altijd even fris :roll:

Enneuh...Barcode in Putte, da zal dan vroeger De Toekomst geweest zijn.
Da hebde wel natuurlijk, altijd is er het gevoel: "been there, seen that and done it".
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Makker vertelde dat de "Barcode" schuin over de Missing Link is, en er kan pakweg een 100 man binnen. Bij deze ook een goedendag aan Fomaz en Progrez van wege men skate buddy... Danny ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:Enneuh...Barcode in Putte, da zal dan vroeger De Toekomst geweest zijn.
Da hebde wel natuurlijk, altijd is er het gevoel: "been there, seen that and done it".
Nee, de barcode in putte is gewoon een (lounge)bar. De toekomst bestaat nog altijd hoor :P
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Stanne schreef:Oud zijn, das relatief hé. Kzen nog jong van geest zenne. Mor die geest is dan weer ni altijd even fris :roll:

Enneuh...Barcode in Putte, da zal dan vroeger De Toekomst geweest zijn.
Da hebde wel natuurlijk, altijd is er het gevoel: "been there, seen that and done it".
Nope, den Barcode is op het kruispunt dicht tegen het nogal bekende (en afgebroken) greenhill sportcentrum, den toekomst ligt er ne kilometer of 5 vanaf en is een hee ander clienteel ... btw toekomst is dicht wegens te weinig volk en te marginaal clienteel, dankzij het al even erge stoempwerk van de laatste dj Yulys ... nee dan was Rob De Nijs nog beter

Maar soit, in Antwerpen is ook nen Barcode met de snuit van nen Amerikaanse oldtimer boven de bar en plastieken spinnen in de urinoir, rechtover café de vuile was en een scheet van het vettig kelderke van de Marquee (maar is ook al dicht) ...
Laatst gewijzigd door Nostalgie90 op 16 sep 2007, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef: Nee, de barcode in putte is gewoon een (lounge)bar. De toekomst bestaat nog altijd hoor :P
Laat dat "lounge" er maar van af ... muziek varieert nogal
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Nostalgie90 schreef:
Trab schreef: Nee, de barcode in putte is gewoon een (lounge)bar. De toekomst bestaat nog altijd hoor :P
Laat dat "lounge" er maar van af ... muziek varieert nogal
Inderdaad, er wordt evengoed progressive en electro en dergelijke gedraaid.

Toekomst is al een jaar of 3 dicht ondertussen.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Voila se, tis weeral bewezen dak oud ben en al nen tijd ni meer buiten ben geweest :D
In ieder geval, kben is 1 keer in de Toekomst geweest, manmanman, wa een triestige bedoening was me da seg. Idd Rob De Nijs en van die toestanden. Vandaar nor de Rio in St-Katelijne-Waver gereden, da spel met die draaiende dansvloer, da was al ni veel beter. Kdenk dak die dag wel vroeg in men bed lag :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast