Warehouse - Koln (Duitsland)

Het forum van de niet-legendarische clubs
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 sep 2007, 18:45

Warehouse - Koln (Duitsland)

Bericht door groovegsus »

In de jaren 91 ging ik regelmatig naar de warehouse in duitsland de vrijdag en zaterdag.

Er waren daar heel goeie DJ als Mate Galic , Oliver Bondzio (Hardfloor) , Frank Struyf , Cosmic Baby , Mark Spoon....

De sfeer van deze dancing was nog erger dan wat ik in de belgische

Zijn er mensen die daar ook nog geweest zijn ?


Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

neen ma heb bij struyf zijn thuis al een deel cassetjes gehoord van toen hem daar nog draaide .en die waren bangelijk.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Nooit van gehoord... wel een beetje een flauw afkooksel van de "Warehouse" in chicago neem ik aan.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Niks afkooksel. 't Is niet omdat ze de naam warehouse gebruiken dat ze een afkooksel zijn hé. Alleen al de muziek valt niet te vergelijken omdat het verschillende periodes zijn. Ze zijn begonnen met veel EBM
Het is één van dé legendarische Duitse clubs met sterke reputatie

hun wall of fame
http://warehouse-club.de/index.php?hall_of_fame

geschiedenis
http://warehouse-club.de/index.php?history
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Bedoel dit niet verkeerd tomaz... enkel vind ik zoiets zonde om een bestaande naam te gaan gebruiken. Khad dit ook al met de "Boccaccio" dat later nogmaals werd MISbruikt. Kunnen ze nu niks zelf verzinnen denk ik dan !
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Ik ook niet :-)

Maar ik zie er niet echt graten in om dergelijke naam te gebruiken aan de andere kant van de wereld. 't Is niet dat ze geen eigen identiteit ontwikkeld hebben. Er zullen ongetwijfeld nog meer warehouzen zijn. Zoals er veel zaken zullen zijn op deze planeet die Boccaccio heten. Soit, Warehouse Köln is een monument.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

als ik me niet vergis (en ik vergis me niet :mrgreen: ) heeft deze club ook nog parties mogen hosten in de Cherry
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

lemant schreef:als ik me niet vergis (en ik vergis me niet :mrgreen: ) heeft deze club ook nog parties mogen hosten in de Cherry
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

daar hem ik nog ne tape van :D
van dieje warehouse in CM :)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

Legendary party's @ warehouse!

Die eerste Cm was ik ook, de andere in CM heb ik geen weet van.
Tzou wel kunnen dat er hiertussen nog een tweede feest in CM was als ik me niet vergis... Fuse heeft naar mijn weten ook nog een warehouse party gedaan.

'kheb nog flyers van de club in Keulen liggen ook maar buiten plannen om naar ginder te gaan is het nooit gekomen. De sluiting kan ik me zelfs nog heel goed herinneren!

Was echt een hype toen en er stond maandelijks wel wat in den outsoon erover. Met scheve fotoreportages van de clubs zoals ze vandaag in de commercial uitgave niet meer publiceren. :-)
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

freggel schreef:daar hem ik nog ne tape van :D
van dieje warehouse in CM :)
<
hehe, ik van alle 3 de parties enkele, al was ik wel enkel op de laatste van de partij.

Wel teleurstellende opkomst toen... :?
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

tomaz schreef:
hun wall of fame
http://warehouse-club.de/index.php?hall_of_fame
indrukwekkend, kan gerust naast die van bv fuse gelegd worden. Maar ze spelen vals he, Frank Struyf = Zolex :mrgreen:
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2007, 08:31

heel veel over gehoord ja destijds

Bericht door Prodigy Sandy2 »

Ja helaas nooit geraakt... ik was begin jaren 90 nog te jong en toen ik eenmaal mocht rijden [met een auto] had ik nog niet de moed om er in mijn eentje naar toe te gaan [dat duits he]... enkele jaren later heb ik dan toch eindelijk de grote stap gezet om te gaan clubben in Duitsland - alleen niet in Keulen, maar in Dusseldorf - Poisonclub!
De Warehouse werd destijds ook veel gepromoot door Steve Mason (legendarische BFBS dj) naast clubs als Cosmic Club Munster, Dorian Gray FFM.
Ja met Keulen is het op clubgebied niet zo best geeindigd. Het was begin 90 naast FFM het mekka van de rave/techno, maar tegenwoordig is het niet veel meer daar. Tegenwoordig meer de Hollandse clubsfeer (waar ik niet zo van hou)... slappe trance, etc.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Onze vriend dj Boone heeft hier tot in 2000 nog af en toe gespeeld.
Dat die gast hier nog geen topic heeft...... :?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Ben er een keer gaan zien omdat Cosmic Baby daar live ging spelen (en ik nu nog altijd een beetje zot ben van die kerel zijn muziek). Was me dat een flipbedoening, 'k was er precies nie goe van. Ge zag geen hand voor ogen van de rook, de muziek stond verschroeiend hard (en ik ben al ene die graag luid speelt, maar daar was't op't randje van pijnlijk).
Helaas nooit meer terug geraakt daar, wel eens de intentie gehad maar ergens halverwege in een club in België blijven hangen en dus nooit meer verder gereden.

Ahja, Cosmic Baby was magistraal. :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten