Pagina 1 van 2

Avatar uploaden

Geplaatst: 06 sep 2007, 19:21
door DJ Fritz
Als ik een avatar wil uploaden krijg ik deze foutmelding ->
++++++++++++++++++++
Warning: move_uploaded_file(./images/avatars/75111623646e035dc1cf02.jpg): failed to open stream: Permission denied in /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/usercp_avatar.php on line 288

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpR4lvOT' to './images/avatars/75111623646e035dc1cf02.jpg' in /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/usercp_avatar.php on line 288

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/page_header.php on line 486

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/page_header.php on line 488

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/usercp_avatar.php:288) in /usr/local/psa/home/vhosts/legendaryclubs.be/httpdocs/includes/page_header.php on line 489
++++++++++++++++++++
Nog iemand problemen hiermee ??

Geplaatst: 06 sep 2007, 20:20
door [terror]Neophyte
da probleem heb ik ook... krijg mn avatar er ook niet op

Geplaatst: 10 sep 2007, 18:28
door Sunreezer
Gewoon avatar op andere webspace zetten en die url daar gebruiken. :)

Geplaatst: 23 jan 2008, 14:18
door Fieneke
Wilt er iemand mij helpen? krijg mijne avater ni klein genoeg :(

Geplaatst: 23 jan 2008, 14:26
door ThaMan
Delete het dan gewoon....

Geplaatst: 23 jan 2008, 14:34
door Fieneke
Jajaaaa,

Mor dan heb ik nog altijd gene avater ééééééééééé :(

Geplaatst: 23 jan 2008, 14:50
door Bass
Heb da vanneweek ook geprobeerd, ma ofwel zijn de afmetingen telkens te groot ofwel de bestandsgrootte te groot :? Kan da ni uitgebreid worden?

Geplaatst: 23 jan 2008, 14:55
door Fieneke
Ik wordt er echt ambetant van, kheb ne file vol mee avaters en nergens lukt het
GRMBL

GRMBL


GRMBL

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:05
door Sunreezer
Verklein die avatars op u pc en upload ze in een deftig formaat.

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:06
door Bass
Die zijn begot even groot als andere avatars? :roll:

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:15
door Fieneke
En hoe begot? Ik mag ni zomaar programmakes downen hiere ze.. Vandaar dak hulp vroeg, ma ThaMan is weer te lui vandaag :(

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:21
door Sunreezer
Mensen toch, sinds jaar en dag worden hier avatars geupload naar een eigen of free webspace en hier vervolgens gewoon zo in het profiel ingegeven.

Snap niet waarom nu plotseling beginnen melken over dat uploaden, er vervelen er zich blijkbaar weer enkelen.

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:26
door Bass
Upload da altijd na eigen space, ma dingske mag ocharm nie meer als 6kb zijn :roll: terwijl de meesten die k heb rond de 8-9 bengelen..

Met verkeerde been uit bed gestapt?

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:33
door Fieneke
Tut tut tut

Mij mokt al dieje mumbo jumbo ni uit, avaters willek zien ! :mrgreen:

Maar Bassie heeft gelijk he , overal zitten ze rond de 7-8kb :cry:

Geplaatst: 23 jan 2008, 15:42
door Sunreezer
Als ge die op eigen space zet maakt da toch ni uit hoe groot die avatar is? Al is die nu 5 byte of 5 terrabyte.

Net zoals die 80 pixels totaal niets te zeggen hebben als ge hem op eigen space zet, vandaar dat sommigen hier met avatars gezeten hebben zo groot als een voetbalveld.

Die regelkes tellen enkel als ge een avatar hier zou uploaden, maar een avatar naar hier uploaden heeft nooit gewerkt en zal nooit werken ook.
Alleman kon zich perfect helpen door avatars op eigen space te gebruiken.

Ik snap echt het probleem niet.