Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Het forum van Globe in Stabroek
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:
rizzo> schreef:
StevenR_73 schreef: das al vree laat voor Fisherman, die waren er voor de eva's, allé waar ik rondhing (rocca 1990/1991/1992/ was toch heel veel fisher, grijze en bruine)
en vond eva maar zus en zo, zeker na de F periode, vanaf toen was downhill met af en toe een uitschieter ;)
on topic? :twisted:
heb toch nog Fishermans weten circuleren tot in mei '95
er waren er rond die periode 94/95, zambiaks of zoiets, da waren als 2 druppels water de Fischerman's, enkel duurden ze niet zo lang.
soit, er kunnen er nog geweest zen, i don't know :) maar heb die "creatie" zowat gevolgd en ik dacht dat met de dood van de Hasseltse dokter/fabriceur er ook een einde was aan die pillen.
Idd "Zodiacs". Heb dat ook een aantal jaren gevolgd die "producties" e.d. Danny Leclère is de "creator" van de Fishermans. Er zijn er daar zo'n dik miljoen van gemaakt geweest en ze hadden nog grondstoffen om er nog zo'n 3 miljoen bij te maken. Hun labo zat in een container en die hebben ze een hele tijd na zijn dood verlaten teruggevonden in de haven van Antwerpen.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

varth schreef:amai rizzo, zo'n accuraat geheugen :) . Heb nooit pillen, speed of wat dan ook gebruikt. Maar één keertje een goede pil op geschifte beats zou ik wel eens willen meemaken. Maar ja, toen ik 10 jaar geleden begon uit te gaan, zeiden ze toen al dat het vet van de soep was.
Laten we zeggen dat ik geen gebruiker ben maar het hele fenomeen heeft me nogal geïntrigeerd jaren geleden. Er waren occasioneel nog een aantal goeie producties pillen te vinden tot in '95 (olympics, kroontjes, zodiacs) en dan was het gedaan tot er in '98 een grote lading Mitsubishi's op de markt kwam. Het leuke was dat de hele scene ook ineengestuikt was na '95, ook in het buitenland. Ik heb in buitenlandse magazines redelijk wat artikels gelezen waarin die journalisten en professionals uit de partyscene uitlegden dat die lading Mitsubishi's ervoor gezorgd heeft dat het hele feestcircuit opnieuw leven ingeblazen werd.

Maar de Globe daar werd uitaard ook flink getript :alien:

Een kennis van mij had 200 tripkes in zijn broekzak steken tijdens een razzia daar. hij heeft die rap rap uit zijn zakken gesmeten. er was er eentje in zijn zakken blijven steken en daar hebben ze hem op gesnoerd 8)
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

rizzo> schreef:
varth schreef:amai rizzo, zo'n accuraat geheugen :) . Heb nooit pillen, speed of wat dan ook gebruikt. Maar één keertje een goede pil op geschifte beats zou ik wel eens willen meemaken. Maar ja, toen ik 10 jaar geleden begon uit te gaan, zeiden ze toen al dat het vet van de soep was.
Laten we zeggen dat ik geen gebruiker ben maar het hele fenomeen heeft me nogal geïntrigeerd jaren geleden. Er waren occasioneel nog een aantal goeie producties pillen te vinden tot in '95 (olympics, kroontjes, zodiacs) en dan was het gedaan tot er in '98 een grote lading Mitsubishi's op de markt kwam. Het leuke was dat de hele scene ook ineengestuikt was na '95, ook in het buitenland. Ik heb in buitenlandse magazines redelijk wat artikels gelezen waarin die journalisten en professionals uit de partyscene uitlegden dat die lading Mitsubishi's ervoor gezorgd heeft dat het hele feestcircuit opnieuw leven ingeblazen werd.

Als iemand nog kan herinneren...die rode pillen zonder gleuf met een "S" op gedrukt van '98. Deze pillen kon je gewoon niet met de hand breken want zo hard waren deze geperst!!! En als je 1 volledig nam ging je verdomme 7 uur aan een stuk volle gaas... :alien:
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

rizzo had dezelfde interesses :mrgreen:

had hier nog een Engels tijdschrift, "Clubland is saved", met een grote Mitsubishi op de voorpagina.


was het niet zo dat "de dokter" de formule mee in zen graf heeft genomen?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

5 minuten stilte voor Danny Leclère dus... 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Een lichting Mitsubishi was begin jaren 90 al eens geariveerd in België als ik me ni vergis.
Voor mij waren blauwe ankers en hollandse eitjes toch ook wel prima.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

rizzo> schreef:Ik heb in buitenlandse magazines redelijk wat artikels gelezen waarin die journalisten en professionals uit de partyscene uitlegden dat die lading Mitsubishi's ervoor gezorgd heeft dat het hele feestcircuit opnieuw leven ingeblazen werd.
Misschien is dit wel de reden waarom clubland op zijn gat ligt hier? De kwaliteit van de pillen is ondermaats en de opkomst van coke heeft ervoor gezorgd dat iedereen zo stijf als plank staat op de dansvloer. :D
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

't zal wel vooral te maken hebben met het feit dat de clubeigenaars hier heel kleine ballen hebben en prut in hun oren :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:rizzo had dezelfde interesses :mrgreen:
had hier nog een Engels tijdschrift, "Clubland is saved", met een grote Mitsubishi op de voorpagina.
was het niet zo dat "de dokter" de formule mee in zen graf heeft genomen?
klopt ja
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Trab schreef:
rizzo> schreef:Ik heb in buitenlandse magazines redelijk wat artikels gelezen waarin die journalisten en professionals uit de partyscene uitlegden dat die lading Mitsubishi's ervoor gezorgd heeft dat het hele feestcircuit opnieuw leven ingeblazen werd.
Misschien is dit wel de reden waarom clubland op zijn gat ligt hier? De kwaliteit van de pillen is ondermaats en de opkomst van coke heeft ervoor gezorgd dat iedereen zo stijf als plank staat op de dansvloer. :D
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je "en massa" kwalitatieve mdma loslaat op het partycircuit dat het zal opnieuw avontuurlijk en bruisend zal zijn. Toen ik via "ouderen" geconfronteerd werd met pillen en andere drugs was het zo dat die vaak maar 1 pil moesten nemen om uren door te kunnen gaan "on a love cloud", 2e pil was gewoonweg uit den boze of je lag carrément dicht, die dachten daar gewoonweg niet aan. Enkele jaren later zag ik mensen zonder probleem 10 tot 15 pillen na elkaar binnenhaspelen. Ik stel me daar toch vragen bij (niet alleen bij de kwantiteit, kwaliteit maar ook bij het gedrag)

En inderdaad de opkomst van de coke hing in 2001 al zwaar mijn strot uit: nix zo asociaal als coke.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

1 Fish was genoeg voor 6u feest, nam je er een lijntje speed bij was je heel de dag nog bezig 8)

blauwe ankers waren plakbollen en die hollandse eikes waren van wel wille mor ni genoeg kunne


dat wordt hier nog een nostalgische drugstopic :mrgreen:




5 min stilte voor de dokter? we moete die mens terug tot leven wekken :bom:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

eindelijk nog eens typische LC gesprekken :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

we kunnen nog "dieper" gaan hoor :D
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

en de lekkere olympic's en lekkere bulldozer postzegeltjes
:D 8)
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

StevenR_73 schreef:had hier nog een Engels tijdschrift, "Clubland is saved", met een grote Mitsubishi op de voorpagina.
Dat heb ik hier ook nog liggen! Was Mixmag denk ik (ik zal seffens eens zoeken). Een copie van die cover en eentje van The Face over coke heeft lang op m'n kamer gehangen.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten