Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Het forum van Globe in Stabroek
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Ik stel me daar trouwens grondig vragen bij: de politie die internetfora afschuimt... zo veel valt daar niet te rapen, zeker niet in een dergelijke topic als deze.

edit: heb m'n post wat aangepast.
Laatst gewijzigd door rizzo> op 21 jun 2008, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:heb zo eens een bol pasta gekregen, moest die nog 2 weken drogen, mor straf damn, na het inpakken was je opgepept van gewoon erboven te hangen en van hetgeen dat onder je nagels kroop

Menig laborant heeft zo al een roes opgelopen van de dampen in die fabriekjes wegens slechte afzuiging of slechte maskers. Het zal de eerste niet wezen die van de dampen een herseninfarct gekregen heeft.

Er deed zo ooit het gerucht de ronde dat er onder de dansvloer van de Barocci in Zundert (NL) een tabletteermachine stond. Doet me een beetje denken aan die weedplantage in de dancing van Johnny Weed euhm.. White.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

weet niet of iemand "zonnekes" gekend heeft, periode 95-96. Als er iemand die bijhad, wist ge dat ge nen bangelijke avond tegemoet ging. Die gingen echt vettig hard...
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

poehaaaaa schreef:weet niet of iemand "zonnekes" gekend heeft, periode 95-96. Als er iemand die bijhad, wist ge dat ge nen bangelijke avond tegemoet ging. Die gingen echt vettig hard...
jaja,waren er ook weer goeikes
dat was in den tijd van de microtripkes hehe :D
;)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ja microtripkes hehe
nooit gedaan maar ne maat zei altijd: ge moet die altijd per 2 pakken, nooit oneven aantal :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

ja man wa ne tijd he

mijn beste ervaringen zijn de evakes van 105 en later waren er da van 205 of210 bent al vergeten

ma as ge ooit loverkes gefret hebt,man wa was da ,volledig in pschychose gaan nie normaal
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Globejunk schreef:ja man wa ne tijd he

mijn beste ervaringen zijn de evakes van 105 en later waren er da van 205 of210 bent al vergeten

ma as ge ooit loverkes gefret hebt,man wa was da ,volledig in pschychose gaan nie normaal
neje das ni normaal :twisted:

nogmaals, nothing can beat the "fish", en die waren wa straffer dan 90/100/110 mg, wat tegenwoordig al goed is :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

StevenR_73 schreef: je had wel speciale envelopkes uit een bepaalde stof (geen lekkage enzo), daar stond een paard op : Ponypack :P
Ola, nen echte kenner met inside info :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

180mg zal mss het gemiddelde zijn van de kleppers, neen?
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

After schreef:180mg zal mss het gemiddelde zijn van de kleppers, neen?
er doen ook veel indianenverhalen de ronde hoor ! 130mg is het gemiddelde denk ik, uitschieters rond 180-200mg
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

fish was standaard vroeger 180-240, als de info correct is ofcourse, rizzo? :P

@ Stanne : kheb altijd gere winkelke gespeeld :mrgreen:


wat ik van een aantal jaren terug weet, was 120mg de max, de "goei" zoals ze zegge, de jeugd is niks gewoon hé :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

StevenR_73 schreef:@ Stanne : kheb altijd gere winkelke gespeeld :mrgreen:
Ikke dokterke :mrgreen:
Mor daarvoor moeste soms ook langs de winkel :)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:fish was standaard vroeger 180-240, als de info correct is ofcourse, rizzo? :P

wat ik van een aantal jaren terug weet, was 120mg de max, de "goei" zoals ze zegge, de jeugd is niks gewoon hé :mrgreen:
zou het niet weten, ik denk dat 130 mg je al serieus uit je sokken blaast, met 180mg wordt je al buiten de dampkring gekatapulteerd denk ik en 240mg is beyond & further, ik denk dat je zover in de kosmos zit dan dat je al buitenaards leven tegenkomt (of gewoon de lamp waar je tegenloopt *pats* blackout, het licht gaat uit).

denk dat ik ooit 'ns in een labo/politierapport dat in een boek weergegeven was een beschrijving in diameter, kleur e.d. gezien had die overeenkwam met fisherman en die waren 129mg
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

StevenR_73 schreef:fish was standaard vroeger 180-240, als de info correct is ofcourse, rizzo? :P

@ Stanne : kheb altijd gere winkelke gespeeld :mrgreen:


wat ik van een aantal jaren terug weet, was 120mg de max, de "goei" zoals ze zegge, de jeugd is niks gewoon hé :mrgreen:
valt toch mee? als ze er 2 tegelijk nemen hebben ze ook 240 binnen :P
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

rizzo> schreef:denk dat ik ooit 'ns in een labo/politierapport dat in een boek weergegeven was een beschrijving in diameter, kleur e.d. gezien had die overeenkwam met fisherman en die waren 129mg
:-o
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten