Real tongeren

Het forum van de andere legendarische clubs
Plaats reactie
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Real tongeren

Bericht door fred79 »

Deze toch wel legendarische club staat hier nog niet bij :D .... iemand al eens daar opstap geweest ?
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Real tongeren

Bericht door Oldskool »

Het verbaast me dat hier nog niemand op gereageerd heeft.
Met een hele groep kwamen we er zelfs meermaals per weekend in de periode 95-96. We zaten altijd achteraan in de hoek (het verhoog met de zetelkes). Ik heb er schitterende tijden meegemaakt.
Beestig goede muziek (vooral trance) destijds met dj's Jos, Luc en Davy D. Luc en Davy D waren klassebakken.
Jos draaide er al van begin jaren '80 en had soms wel wat heimwee naar de jaren '80, maar die kerel kon mixen!
Er kwam héél schoon volk, maar ook gigantisch veel crapuul.
Veel louche volk uit de buurt van Luik.
Er is enkele keren geschoten geweest in en om de zaak.
1x stonden we er vlakbij. Even luchtje scheppen en een sigaret roken op de parking.
Even later stopt daar een auto met gierende banden en begint op de ingang (de portiers) te schieten. Precies een scene uit een actiefilm, da's wel ff schrikken zeg :twisted:
Club Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:52
Locatie: Tongeren

Bericht door DJ Fritz »

De hoogdagen vd Real zijn helaas voorbij :(

Jos en Luc (die ik destijds goed kende) waren de twee besten ja, draaiden alle vette schijven die je maar kon bedenken :)

Kwam idd zeer schoon volk (veel walen) maar ook veel louche figuren waar je beter niet te scheef naar keek or else .... !

Ik heb er toch ne schone tijd beleefd daar (ongeveer een jaar) maar ik ben er al jaaaren nie meer geweest alhoewel ik er zeer kort bij woon (ong 300 meter ).
"House is a feeling and if you don't feel it it can't be house" Carl Cox
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Ik vond het een toffe club met dikwijls vette line-ups maar ook ik voelde me er niet altijd helemaal niet op mijn gemak (hetgeen het doorfeesten wat remt he) door een deel van 't volk dat inderdaad ofwel Waal was ofwel louche ofwel beiden (Allez ik veralgemeen even).
Verder herinner ik mij dat het Belang van Limburg ooit een artikel van een halve pagina heeft gepubliceerd over de Real, met interviews met de buren en de boer van wie die wei was. Die hadden het er over dat ze na een weekendje Real wel het een en ander vonden in hun wei en op hun gazon. Mensen die gewoon het ondergoed en condooms uit hunne tuin konden vissen en dergelijke. :) Ik heb dat niet bijgehouden, misschien iemand anders wel?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Bericht door Oldskool »

Dr. Poppers schreef:Ik vond het een toffe club met dikwijls vette line-ups maar ook ik voelde me er niet altijd helemaal niet op mijn gemak (hetgeen het doorfeesten wat remt he) door een deel van 't volk dat inderdaad ofwel Waal was ofwel louche ofwel beiden (Allez ik veralgemeen even).
Ik was daar altijd wel op m'n gemak. We kwamen daar met een groep van soms 20 personen. Ik heb er ook enkele keren ruzie gehad met walen op speed, maar als er direct ne man of 20 bij kwam staan was 't wel snel gedaan :mrgreen:
Maar anderzijds kwam er echt maffiavolk uit de buurt van Luik en Seraing, en die kon je wel best met rust laten.
Die keken niet op een kogelke meer of minder... :)
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 jul 2008, 21:12
Locatie: Houthalen

Bericht door DJ_Vito »

Ik heb hier zelfs nog een casttje liggen van de Real...beestig gemixt en de muziek is gewoonweg AF ! Dikke platenkeuze. Eén van mijn favoriete tapes die ik hier nog heb liggen.
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re:

Bericht door Oldskool »

DJ_Vito schreef:Ik heb hier zelfs nog een casttje liggen van de Real...beestig gemixt en de muziek is gewoonweg AF ! Dikke platenkeuze. Eén van mijn favoriete tapes die ik hier nog heb liggen.
Smijt 'm ergens op het net hé :bounce:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Re: Real tongeren

Bericht door Wanni »

En volgende week vrijdag vieren ze hun 43 jarig bestaan van de Club......kan al tellen.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: Real tongeren

Bericht door dewitte »

Wanni schreef:En volgende week vrijdag vieren ze hun 43 jarig bestaan van de Club......kan al tellen.
Inderdaad heb een uitnodeging in de bus gehad..

43 years real:

- Mark Knight
- Funk Agenda
- Kurd Maverick

+ Joery, Tinaci, Bart Maes, Manu LD, Steve W
Montini '
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2009, 20:19

Re: Real tongeren

Bericht door Dj Luc »

hey,

toevallig via ne maat op dit forum terecht gekomen (ik kende het niet :oops: ), fijn om te horen dat er toch nog mensen mij nie zijn vergeten :D .

inderdaad ne schone tijd meegemaakt vroeger in de Real, was ook ineens het hoogtepunt van mijn carriere

grtzzz
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten