Atmoz - Vosselaar (Turnhout)

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2006, 19:10

Atmoz - Vosselaar (Turnhout)

Bericht door AliasA »

Hallo,

Nadat ik hier nen hele nacht op het forum aan het snuffelen en het lezen ben geweest, En nen helen boel ontzettend machtige verhalen heb gelezen , over discotheken van o.a. hier in de buurt (Hoogstraten dus), Ben ik dus geen topic tege gekome van Den Atmoz in Vosselaar. :(

kwam daar dan niemand van jullie? Of vonden jullie het daar niet goed? Ik in alle geval heel zeker wel, het is of was een iets jongere keet dan de meeste hier, maar verdient volgens mij toch ook een topickske.

Het was bij ons eigenlijk ons vaste stekske Nadat we vrijdag's in den highstreet het weekend hadden in 'gezopen'. Op Zaterdag echt dikke sfeer en lekkere muziek, wel iets hardere stijl, mor zeker zo lekker :D
Zeker met Sven Lanvin en Maurizzio, lekker hoor

Greetz,

A
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ok den Atmoz sucks onder het beleid van Patje Krimson dan toch. er zat dikwijls een paar 1000 man. En vanaf dat Patje he overnam met zeijn gezever was het vet al lang van de soep.

Ik heb in deze club het volgende mee gemaakt.

"De Pannehoeve" elke week afgeladen vol met toen de kleppers zoals Rick Astley, Mel & Kim, Eric B & Rakim etc...
"Belize" mega mega clubke indertijd waar de globe een keer kon achterkomen ivm muziek keuze maar naar de kloten gegaan omdat den chief niet wilde dat er House werd gedraaid, dus het slonk op een paar maanden van 2500 bezoekers naar 200. Zelf heb ik hier ook op menig House Party gedraaid in de gouden periode
"La Forza" Ze wilden er een exclusief clubke van maken, maar de naam van was al gemaakt dus dit heeft niet lang geduurd.
"Atmoz" Zegde mij dus totaal niks, omdat de muziek in die tijd puur verzadigd was. Patje slaagt alles naar de kloten en weg issie
"La Forza" Again voor de 2de maal, heeft niet lang geduurd. Kgeloof ook dat dit enkel op Vrijdag was.
"The Return" Moet goed draaien hoor ik, maar een peuter tuin is er niks tegen. Dus als je es een keer goed wil lachen met al die strakke kutjes dan moet je zeker is afzakken
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2006, 19:10

Bericht door AliasA »

Heb er inderdaad veel van gehoord ja van den Belize, maar da was spijtig genoeg van voor mijnen tijd. Atmoz vond ik wel oké.
Daarna werd het Mystique als ik mij niet vergis, is Illusion zich even komen nestellen in Vosselaar onder de naam Mystique. Maar da was natuurlijk niks tegenover illusion in Lier.
En nu... Pfff inderdaad ja lache, gemiddelde leeftijd is 15/16jaar
:?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Waarom zoveel naamsveranderingen? Dat is volgens mij toch een teken dat het nooit echt goed gedraaid heeft...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ok, Pannehoeve was in de late jaren 80, dus enkel de hitjes van toen + eens een keer "Pump Up The Volume" of een "Jack E Makossa" kwamen wel eens voorbij. Maar dan kwam stillekes de Hous de kop opsteken en daar profiteerde (na de mega verbouwingen) "Belize" van, met "Polleke" (Check Point, Galgehoeve) achter de decks. Alsook stond er toen een kerel achter de lights genaamd als "Youri Wesseling" (jazeker de "Joyrider"). Hij nam toen regelmatig het heft in handen vanaf 06u en de meeste House Freaks (waaronder ik zelf) bleven toen steeds hangen. Anyway, maar toen zag de Goos (de chief) dat het allemaal de spuigaten uit aan het lopen was (drugs, politie etc...) En het was nooit zijn bedoeling geweest om er een House Keet van te maken. maw hij wou gewoon dat het verder ging zoals hij gestopt was met "Pannehoeve". Natuurlijk met alle gevolgen vandien, Polleke is er met ambras vertrokken en trok em 1 of andere Johnny Dj aan die het spel er terug in de juiste sporen moest zetten... wat helaas van geen kanten lukte. De grote kern was al afgezakt naar andere oorden oa: Illussion, La Rocca....

Dit is in grote lijnen het verhaal erachter.
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2006, 19:10

Bericht door AliasA »

Belize gesloten dus, daarna La Forza, Daarna Atmoz.
'T heeft daar moeilijk gehad ook ivm dat het midden in een woonwijk ligt. En daar gebeurde ook 't een en 't ander amai, :roll: Maar de tent zat wel altijd goed gevuld. Vanaf Mystique hebben ze de keet ook in 2 gedeeld, een bovenzaal en een benedenzaal, Hadden ze toch ni mogen doen denk ik
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

Belize" mega mega clubke indertijd waar de globe een keer kon achterkomen ivm muziek keuze maar naar de kloten gegaan omdat den chief niet wilde dat er House werd gedraaid, dus het slonk op een paar maanden van 2500 bezoekers naar 200. Zelf heb ik hier ook op menig House Party gedraaid in de gouden periode
Dan zal ik u onbewust toch alwel is een x aan het werk gehoord Thaman,
ten tijd van den belize kwam ik er toch ook bijna weekelijks.
Ben der ooit is met een een oud&nieuw tercht gekomen al vrij laat vanuit Breda.
We waren met zijn 5e in een opel kadetje en toen de belize dicht ging hebben we daar nog 2 man meegenomen en zijn we naar het keteltje gegaan. 8) :eye: 8)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

haha het "keteltje" dat ken ik van ergens ja :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2006, 09:02
Locatie: kasterlee

Bericht door jackyourbody »

woonde ook in de buurt, niet dat dat veel uitmaakt want heb vroeger half belgie afgereden om op de goei plekjes te komen. Vroeger zat het wekelijks vol met gemiddelde leefijd van 26 ofzo. ben er een jaartje geleden nog eens binnengewaaid. Amai! wa was da? gemiddelde leeftijd was met ongeveer 10 jaar gezakt ofzo. :? aparte zaal boven hadden ze idd niet mogen doen en er moet daar dringend iets aan de muziek gedaan worden!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten