Boccaccio

Het forum van Boccaccio in Destelbergen
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Boccaccio

Bericht door Sunreezer »

Hier een link naar de Boccaccio Wiki. Wie denkt nog te kunnen aanvullen doet maar gerust ;)
Laatst gewijzigd door Sunreezer op 31 okt 2007, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Boccaccio

Bericht door lemant »

linkt werkt niet meer vrees ik ...
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Boccaccio

Bericht door Sunreezer »

I know, komt omdat we van hosting geswitched zijn, maar ik los dat nog wel op.
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: Boccaccio

Bericht door ©®TM »

Sunreezer schreef:I know, komt omdat we van hosting geswitched zijn, maar ik los dat nog wel op.
:paranoid:

Krijg hier net via een faceboek groep msg binnen dat ze the temple blijkbaar (gaan) veranderen, incl het neerhalen vh bocca interieur :(. Nog vlug een sound of B voor het te laat is, iemand? :bounce:
Marc Belle sent a message to the members of RETRO HOUSE facebook.

Subject: ils détruisent un monument !

"Triste nouvelle : l'actuel patron du Megatemple ex Boccaccio Life dans les années 90 vient de prendre la décision d'en faire le lieu phare des soirée RNB en europe ! il vient de détruire l'intérieur mythique de la plus belle discothéque des années 90 ! avec cette décision, il emporte avec elle tous nos souvenirs et toute une époque - réagissez et boycottez cette décision !"
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: Boccaccio

Bericht door beatstar »

Wat een ramp zeg!!! :(

Ik stem ook voor nog een The Sound Of B!!! :cheers:
Afbeelding
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Boccaccio

Bericht door DCD »

tis al te laat é
kweet nie hoe het precies in elkaar zit maar er is alleszins een ruimte "plus one" genaamd dacht ek, iedere week gehost door da R&B/hiphop concept da er iedere maand 1 vrijdag al zat.
Ik denk dus dat 'den boven' afgesloten is en aparte ruimte van gemaakt...
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: Boccaccio

Bericht door ABsounds »

Jammer dat de Boccaccio zoveel van zijn stijl is verloren, ik denk dat men de kip met het gouden ei al lang heeft geslacht, De mooiste dancing met zulke naam en reputatie zomaar verloren laten gaan.....tristig verhaal
De eerste Flater vond ik het verkopen van de naam, en daarna de idiote keuze van megatempel...waar men dan toch zelf is achtergekomen....en dan maar de Tempel heeft gekozen wat niet veel beter is,
Vervolgens de buitgengevel, die nu meer lijkt op een industrieel gebouw of een hippe carrefour,
De industieële gevel past naar mijn mening totaal niet bij de stijlvolle inrichting binnen,
Het verwijderen van de bangelijke neons, door wat goedkope plexi.....alles moet mee met zijn tijd, maar dan zou ik uitpakken met een echte megabangelijke ledwall,
Een dancing moet mee met zijn tijd, maar dan vind ik Larocca of carré of andere grote zaken beter uitpakken met hun inrichting en management,
Jammer, Boccaccio had alles, The Tempel heeft in mijn ogen nog niet veel naam en faam gemaakt,
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten