TeeCee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2007, 19:55

Bericht door Bart Reeves »

en bij deze ben ik dan ook blij dat dit opgeklaard is progressnation en kunnen we verder met een schone lei...Ik wil gewoon nog zeggen dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en dat ieder genre/club die goej maar ook die slechte punten hebben...

enfin, ja een straf heeft dhr Bulté eigenlijk nooit gekregen...enkel het feit dat 'Dj Bart' ineens bij Bonzai artiest was :P en dat hij ook enige tijd later zijn hem heeft laten zitten...die deed alles voor hem, maar nu niemeer... 8)

BTW...GND - For Fun = George's & Dirk (dirk=Teecee)
De machtige georges heb ik nog aan het werk gezien als light-jockey van teecee in de chomilfoo :)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Blij dat dit misverstand even opgelost is.
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 aug 2007, 19:55

Re: ...

Bericht door Bart Reeves »

ProgressNation schreef:Blij dat dit misverstand even opgelost is.
Wat jij beschrijft als ideale dj...zo voel ik mij :P Misschien ben ik ook al één van die anciens dan..maar ik leef enkel voor de reaktie wat voor mij gebeurd...niet voor hetgeen ik kan of voor wat ik verdien....Ik heb ooit een prachtige zaak (die nog steeds diep in mijn hart zit) verlaten voor veel geld...dat doe ik nooit meer...
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Bart Reeves schreef: BTW...GND - For Fun = George's & Dirk (dirk=Teecee)
De machtige georges heb ik nog aan het werk gezien als light-jockey van teecee in de chomilfoo :)
is dat die whoehoehoehoehoe
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

Dj Devyd schreef:
Bart Reeves schreef: BTW...GND - For Fun = George's & Dirk (dirk=Teecee)
De machtige georges heb ik nog aan het werk gezien als light-jockey van teecee in de chomilfoo :)
is dat die whoehoehoehoehoe
thats' the one

and they made it for fun .. FOR FUN !!!
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

@ DJ Devyd : jep dat is die whoohohho

@ Bart : Wie ik ben... 1 ste moderne, 2 gasten gebuisd, gij en ikke, komkommerbisjten... das al genoeg zeker... :-)

Uw uitleg is echt een beeld van hoe ik mij U voorstel. Serieuze en funny gast met een nuchter denkvermogen, ni te veel zweven en weten dat ge toch iets bereikt hebt. ;-) Ook al is het niet altijd mijn ding geweest, ne mens moet leven en zijn eigen ideaal trachten te verwezelijken niwaar. Respect man!

GND - For Fun = George's & Dirk (dirk=Teecee)
Ik dacht het wel, vroeger iedereen meegaan op dit nummer.
Idem met de eerste Bonzai nummers. Ik zie vandaag de menigte nog niet direct mee(zingen). Iedereen zei toen dat Dirk hier (bij GND) voor iets tussen zat maar op Discogs staat hij niet vermeld. Hoe gaat dat hé... Moest ge eens weten wat er allemaal gebeurd in de scene ge zou er nen dag allemaal of ne story kunnen van schrijven. Maar dat is niet de bedoeling hé. Ieder zijn leven...

Leef voor de muziek & keep up the good things in life 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik ben gedurende mijn middelbaar onderwijs en eerste uitgaansjaren wel mede door die commercieële hits in contact gekomen met de hele scene.

Toen ik in mijn secundair zat waren onder andere "The Message" en "Things To Come" serieus populair.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

We kunnen er een spelleke van maken he Bart maar het is een teecee topic dus liever niet dan :-)

Lees eens uwe PM aangezien de rest daar weinig mee te maken heeft ;-) Man man gij moet gaten hebben als ge nu moet denken, ik vergeet dat jaar nooit...
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Bericht door sunsational »

funkadelic groovestar schreef:... heeft ook nog ene remix van Traxion:perfect motion gemaakt.
Groetjes
Inderdaad, de mix waarvoor wsl bijna iedereen die vinyl kocht (including me) en die vroeger toch regelmatig gedraaid werd is van zijn hand. Heel goei nummer trouwens. Ik zet die nog regelmatig op.

Cheers.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

On topic: voor Teecee altijd massa's respect gehad, is wat mij betreft ook één van de pioneers van de Belgische scene.

Tot over enkele jaren terug kwam ik hem nog regelmatig tegen in Aalst of eens bij hem thuis. Ik krijg wel nog regelmatig e-mails van hem, is momenteel met andere zaken bezig dan muziek.

Wat yellow cab betreft, J Progress (Jonathan) heeft daar ook nog gewerkt, net voor Sven als ik mij goed herinner.

En Bart .. ook weeral effe geleden, alles ok nog? :)
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2007, 19:33
Locatie: hyperspace

Bericht door brutski »

"dikkendirk" heb ik een jaar of 20 geleden leren kennen als klein baaske, dirk was nen die-hard skater 8) ... daar komt ook de afkorting T.C; vandaan : het merk Town & Country

TC was de eerste dj die een club opendeed op DINSDAGochtend :mrgreen: die allereerste keer was in de Cherrymoon met ochot 20 man en ne paardekop

dan was er in merelbeke ook 1 fameuze "dag" met een razzia waarbij TC met zijn Wrangler door het gazon crosste voor de flikken te koeioneren

de Champou was too much :-o ijskoud in de winter en een vochtig rovershol :mrgreen:

ook heeft TC eens de dinsdag geopend in de MadridPalace in Ninove (na 2 razzia's ook gedaan lol)

damn, ik word oud :eye:
Age brings wisdom........ or shows up alone...
-- Never grow up ! NEVER !! --
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

Madrid Palace is toch de huidige Arènchi in Roosdaal? Of bedoel je die dancing in centrum Ninove (die ook al lang niet meer bestaat)?

Daar zijn idd meerdere razzia's geweest (gesloten na grote cocaïnevangst heb ik gehoord) en Tom Leclercq is daar zijn dj carrière begonnen. Kort na de sluiting is Tom dan naar Extreme vertrokken.
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Bericht door keimi »

de Palace was idd de Arenchi
het andere int centrum was de maddox ;-)
en op de steenweg ook nog de cabrio's

Amaai is just, Tom is daar ooit begonnen!
de max, alweer een gat gevuld :D
Amai das waren nog tijden, zondagmiddag eerst in Aalst ronddolen, dan naar Maddox ff naar Cabrio en als ni leuk genoeg was vandaar naar den Balmoral... wel nuchter é, gene zever ;-)

In Champoo heb ik TC ni weten spelen, wel Spike enzo..?
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

juist gezien op een affiche

Teecee resident dj van "l'ambiance" - "La gomera" ......
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

bouq schreef:
ThaMan schreef:Met andere woorden

TC - 1991
TC - 1992 (Funky Guitar)
TC - 1993 (Harmony)
TC - 1994 (Psychedelic Colours)

Was dit dezelfde maker als die van "Hello I Love You"
Toch stuk voor stuk classics zene !!!
dacht het niet ..

TC - 1991 en zo waren italianen ofzo
dezelfde als FPI Project
Dat zijn inderdaad Italianen. De artiestennaam is eigenlijk TC BERRY
http://www.discogs.com/artist/TC+Berry
Dus niks met "onzen TC" te maken. ;-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast