13.10.07 : Club X · The Reunion @ Outland Rotterdam

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

naar het schijnt zou deze reunie in Outland vorig jaar zeer goed geweest zijn, veel vroegere nummers en qua volk veel anciens
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

djginod schreef:Heb nog een orginele auto ruit sticker liggen ervan, met Channel X ook nog vernoemd op 107.8 !!!
Channel X, waar is de tijd!! Vroeger zeer veel naar geluisterd, samen met lazerhothits. Vandaar ken ik ook Club X maar daar blijft het dan ook bij. Ben er jammer genoeg nooit binnen geweest. Club X moet vrij populair geweest zijn in deze regio want heb die ruit stickers hier ook op veel auto's zien plakken.
Nu Rotterdam is net iets te ver, maar er zijn idd een paar Club x reunies, mss dat ik er toch nog eentje meepik ergens. Mijne maat is mij al een hele tijd aan het overzagen om er eens heen te trekken :D
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

R'dam is ocharme een uurtje rijden vanuit Kempen/Antwerpen :P
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

En jij zal daar rond lopen met een roos achter je oor ofwa ;-) Kbedoel, anciens aan wa herken je da ? Ik heb spijtig genoeg vroeger veel te weinig "bewust" geweest om nu iemand of iets van toen te herkennen peizek. Ik weet nog wel iets van een grote kliek vrienden uit Drunen (Nederland) waar we al is mee afspraken in Wuustwezel. Ik ken geen namen meer maar kweet nog wel dat ze altijd lekker snoep bij hadden :twisted:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Sven Larsson uit Balder City ;-) Balder, da weet niemand liggen denk. Kende toevallig gen volk in Kessel City ?
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Stanne schreef:Sven Larsson uit Balder City ;-) Balder, da weet niemand liggen denk. Kende toevallig gen volk in Kessel City ?
Yup ken wel wat volk uit kessel. Wim Van Weerdt zegt u toevallig niets? En dan de mannen van de zwarte wijk. Zaten ook zware kerels tussen zenne :D

@ poehaaaa : uiteindelijk valt Rotterdam nog goed mee,maar er zijn Club X feestjes die dichterbij zijn. ;)
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

Stanne schreef:Ik weet nog wel iets van een grote kliek vrienden uit Drunen (Nederland) waar we al is mee afspraken in Wuustwezel. Ik ken geen namen meer maar kweet nog wel dat ze altijd lekker snoep bij hadden :twisted:
dat kan alleen maar Rik(kers) en gespuis zijn,zal morgen wel even een foto van zaterdag in Park erop zetten :D :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Larsson, wilde je een PB sturen maar lukte ni. Kheb zelf van men 16 tot men 18 id zwarte wijk gewoond. Zegt genoeg denk. Men adres stond er ni maar ik woonde er wel ;-) Kheb je site gezien: gaaf. Beattime op Christina, da ken ik ook nog ! Ben je nooit in The Box geweest in Heist ? Ook een ruwe plek, een afterclub van Illusion in '93-'94 zoiets.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hehe, the box ken ik nog van de outsoons van die tijd, wel nooit geweest, jammer genoeg :)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Poehaaaa, jij lijkt me goed op de hoogte. Ik lees ergens op een ander forum van de site dat je twijfelt aan het bestaan van Carat vóór 1995. Als ik mij ni vergis was het in '94 al open. Voor dat Vanja eigenares werd was het bekend onder de naam Hitshot. Voor ons was het Hotshit ;-)
Nog een vraagje: Cap 3000, zegt iemand dat iets ?
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Stanne schreef:Larsson, wilde je een PB sturen maar lukte ni. Kheb zelf van men 16 tot men 18 id zwarte wijk gewoond. Zegt genoeg denk. Men adres stond er ni maar ik woonde er wel ;-) Kheb je site gezien: gaaf. Beattime op Christina, da ken ik ook nog ! Ben je nooit in The Box geweest in Heist ? Ook een ruwe plek, een afterclub van Illusion in '93-'94 zoiets.
Ben daar is 2 keer binnengesukkeld, was een groffe keet. Is trouwens nu zo goed als afgebroken denk ik.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:Cap 3000, zegt iemand dat iets ?
Dat is nu club 3000 geworden he. Eigenaar van de space heeft dat overgenomen
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Stanne schreef:Poehaaaa, jij lijkt me goed op de hoogte. Ik lees ergens op een ander forum van de site dat je twijfelt aan het bestaan van Carat vóór 1995. Als ik mij ni vergis was het in '94 al open. Voor dat Vanja eigenares werd was het bekend onder de naam Hitshot. Voor ons was het Hotshit ;-)
Nog een vraagje: Cap 3000, zegt iemand dat iets ?
Het was zeker in 94 reeds open, mijn oudere broer kwam er toen reeds, heb zelfs tapes van die datum.
Afbeelding
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Stanne schreef:Poehaaaa, jij lijkt me goed op de hoogte. Ik lees ergens op een ander forum van de site dat je twijfelt aan het bestaan van Carat vóór 1995. Als ik mij ni vergis was het in '94 al open. Voor dat Vanja eigenares werd was het bekend onder de naam Hitshot. Voor ons was het Hotshit ;-)
Nog een vraagje: Cap 3000, zegt iemand dat iets ?
Het was zeker in 94 reeds open, mijn oudere broer kwam er toen reeds, heb zelfs tapes van die datum.
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Stanne schreef:Poehaaaa, jij lijkt me goed op de hoogte. Ik lees ergens op een ander forum van de site dat je twijfelt aan het bestaan van Carat vóór 1995.
ben je zeker dat ik dat was? :?:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast