13.10.07 : Club X · The Reunion @ Outland Rotterdam

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

13.10.07 : Club X · The Reunion @ Outland Rotterdam

Bericht door Nico® »

Club X · The reunion

georganiseerd door Club X

zaterdag 13 oktober 2007
22:00 - 06:00
Outland
Rotterdam

Minimum leeftijd is 21 jaar!
Afbeelding
info:http://partyflock.nl/party/98954:Club_X.html
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 jun 2006, 17:28
Locatie: Rotterdam

Bericht door Nico® »

De karakteristieke groengekleurde X zit voor altijd in menig geheugen gegrift. Maar plots duiken ze her en der weer op. Op feesten, langs de weg en op internet verschijnt de groene X weer even in het beeld. En dat kan kloppen, want er is weer een echte Club X reünie in aantocht! Op 11 december 1993 was de opening van Club-X, gelegen in het Belgische Wuustwezel een feit.

De club, waar uitsluitend de hardere dance stijlen werden gedraaid, trok elk weekend vele jongeren die niet alleen uit België afkomstig waren, maar ook uit Brabant, Zeeland, Limburg en de Randstad. Zelfs mensen uit Duitsland en Frankrijk kwamen regelmatig een kijkje nemen. Club-X groeide zo uit tot een van de grootste clubs in de Benelux. Helaas moest Club X in Wuustwezel 7 jaar geleden noodgedwongen haar deuren sluiten en zo was de legende geboren…

Zoveel jaren later kijken oude Club X bezoekers nog steeds terug naar die fantastische tijd. Maar nu, op zaterdag 13 oktober 2007, komt de oude legende echter voor eventjes terug in de Outland in Rotterdam. Wie zich de uitverkochte reünie van vorig jaar nog kan herinneren weet dat het een ouderwets gezellige avond zal worden. Hét moment om weer even terug in die tijd te gaan en oude herinneringen op te halen. Van 22.00 tot een uurtje of 06.00 kun je helemaal los gaan op de muziek van toen, en daarbij hoort natuurlijk ook een passende line-up. Zo komen onder andere residents Rob en Yves langs, die de hele avond aanwezig zullen zijn. En uiteraard is DJ Darkraver ook weer van de partij. Allen hebben ze zo hun eigen herinneringen aan Club X, en op 13 oktober gaan zij met zijn allen proberen die goede sfeer weer te herbeleven.

De complete line up:
Zaal 1
Yves
Kristof
Rob & MC Joe
Darkraver
Paul Elstak

Live on stage:
Marshall Masters feat. The Ultimate MC

Zaal 2
Lady- X
Fire
Precision
Psyckodj

De reünie vindt plaats in de Outland in Rotterdam, aangezien de echte Club X niet langer is. Uiteraard is iedereen die Club X nog een keer wil (her)beleven van harte welkom! En samen gaan we er weer net zo’n knalavond van maken als in the old days. Vorig jaar was het een dik geslaagde avond, dus dit jaar gaan we voor het dubbele.

Kaarten voor de Club X reünie zijn te koop via Ticketbox en Ticketonline en kosten € 20,- per stuk. Let op: de minimumleeftijd is 21 jaar en daar zal ook op gecontroleerd worden. Vergeet je legitimatie dus niet mee te nemen om teleurstelling te voorkomen!

Voor meer info hou je de site www.club-x.org in de gaten.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

De karakteristieke groengekleurde X: kheb nog zo'n groen rond plastic drankbonneke liggen uit 1994. Kan ik daar nog mee betalen ;-) :D
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Heb nog een orginele auto ruit sticker liggen ervan, met Channel X ook nog vernoemd op 107.8 !!!
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zo ben ik er eigenlijk bij gekomen, via Channel X ! Stond altijd op in mijn auto. Kben al een tijdje (+ 10 jaar) uit roulatie mor de geesten blijven dwalen ;-) Zo'n reunie feestje is mss is ni slecht om met vrienden oude herinneringen op te roepen. Ik merk trouwens dat héél veel mensen de tijd van toen missen. :bom:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Heb ook nog zo een Sticker van Channel-X en 1 van Club-X met op de achterkant handtekening van Paul Elstak :)

Anyway weer die "Darkraver" op die affiche.... wie geeft daar nu in godsnaam nog 2500€/uur voor zeg. :roll:
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

zo'n drankdinske heb ik ook nog ergens :)
en een spiksplinternieuw uitziende t-shirt :)
om van stickers te zwijgen :)

was het nog maar in Wuustwezel, vroeger moest ik een end rijden, nu woon ik daar achter het hoekje :?
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2006, 19:29
Locatie: Hemiksem

Bericht door foolish mind »

En dat te weten dat Yves V. D. nog in mijn klas 3 jaar heeft gezeten ttssss.....Ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe die er nu moet uitzien?
Ook al grijze haren en kale plekken in het haar zoals ik :P :P :P
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nee toch niet foolish mind :mrgreen:

hij kan zeer sterke setjes draaien vind ik persoonlijk, een meester aan de draaitafel

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Kweet niet of ik nog makkers kan overtuigen tot zulke uitspattingen. E, kvraag me ook af of het de trip naar Rotterdam wel waard is. Kbedoel, kheb al zeer lange tijd geen feestje meer gebouwd dus weet ook ni hoe het er aan toe gaat tegenwoordig, welke muziek ze spelen, en of ik wel in de mood zou geraken zonder.
Club X gaf me vroeger soms wel een beangsigend gevoel. Zo veel volk, zó ver weg. Manman, daar heb ik dingen gezien, ni normaal.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

dj Yves, is hij diegene die Bonzai Megamix (from till to now) in elkaar heeft gefixt?? wel zot cdke!!! 8)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

same here, twas daar echt nen dierentuin, iedereen met lolly's in z'n mond, ogen die eruitsprongen, en aan de lopende band pillen van het een naar het andere handje. maar iedereen superhappy en vriendelijk :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Stanne schreef:De karakteristieke groengekleurde X: kheb nog zo'n groen rond plastic drankbonneke liggen uit 1994. Kan ik daar nog mee betalen ;-) :D
en welke bedoelde je juist? :mrgreen:

Afbeelding
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Poehaa, jij mag winnen ;-) Tis trouwens zo'n modelleke als het tweede van links helemaal bovenaan. Kheb er maar 1 meer liggen want ik dronk daar weinig ;-)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Superhappy en vriendelijk zeg je.... oké, twas bangelijk: iedereen nat int zweet, springen, fluiten en gaan als een beest maar toch was er altijd het gevoel van "tloopt hier sebiet écht uit de hand". Iedereen gewoon té opgefokt en te veel vitamienen en zo zag je het toch nergens anders had ik de indruk. Pas op, niks slecht over Club X zenne, ik kwam daar zéér graag. Vooraal dan om totaal loos te gaan :eye:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten