Empire Dentergem

Het forum van de andere legendarische clubs
Empire

Empire Dentergem

Bericht door Empire »

Waar staat den EMPIRE uit dentergem ????
da was ook een deftig spel om weg te gaan.
Is gesloten door geluidsoverlast bij mijn weten en was nen club die zijn beste tijd had eind jaren tachtig.
Had drie grote parkings die nu nog bestaan. Zaal zelf is gesloten op politiebevel nu nog altijd trouwens...
Meer weet ik der ook nie van... wat ik wel weet is da zelfs grote massa nederlanders de grens overstaken om daar te komen feesten.

Dus zal daar wel goe geweest zijn...
Richman

Bericht door Richman »

Ben der een paar keer geweest was da nie op zondagavond of zoiets, de club zelf was wel mooi maar de muziek vond ik niet zo geslaagd!

Niet echt een topclub als je het mij vraagt!
Neon

Bericht door Neon »

Empire

was Phill Watts daar niet de resident?
Richman

Bericht door Richman »

Juist dezelfde Phil Watts die in de tijd resident was in de Zenith, als je het mij vraagt zegt da genoeg!

:?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Phill Watts die in vroegere tijden in den Boccaccio draaide?
zzillezz

Bericht door zzillezz »

Das inderdaad dezelfde Phill Watts, en hoewel hij in Empire redelijk commercieel ging, was het toch goed te doen. 'k Heb nog een paar cassettes liggen van toen ze live uitzonden op Topradio de zaterdag nacht.
netforce

Bericht door netforce »

Ben op boot coconut geweest vrijdag en wie stond daar achter de draaitafels, Phil Watts
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja da klopt, die staat daar al een tijdje op die boot :) , kom daar soms enen drinken, maar het is niet onmiddellijk mijne muziek 8)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

netforce schreef:Ben op boot coconut geweest vrijdag en wie stond daar achter de draaitafels, Phil Watts
waar ligt dienen boot (welke muziek?)
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

en dan te bedenken dat dat gebouw staat weg te rotten rechtover de brouwerij Riva.

er was ook veel te doen over de overlast vanhet geluid
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Club 11 schreef:Ja da klopt, die staat daar al een tijdje op die boot :) , kom daar soms enen drinken, maar het is niet onmiddellijk mijne muziek 8)
Draait die daar nog altijd??
Welke stijl muziek bedoelt ge??
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hetzelfde tijdperk van empire had je dan ook nog den olympia in izegem :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

yep, den olympia. Mijne maat van mijn klas zijnen nonkel was daar gerant (maakte hij mij toch wijs :lol: ). Schone vrouwen zaten daar zei hij altijd?
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

de ene keer da ik er was heb ik er nie echt op gelet,vrouwen intresseerden me toen niet :lol:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

lemant schreef:
netforce schreef:Ben op boot coconut geweest vrijdag en wie stond daar achter de draaitafels, Phil Watts
waar ligt dienen boot (welke muziek?)
Club 11 schreef:
Ja da klopt, die staat daar al een tijdje op die boot , kom daar soms enen drinken, maar het is niet onmiddellijk mijne muziek

keskondisco schreef:


Draait die daar nog altijd??
Welke stijl muziek bedoelt ge??


Die boot ligt aan de Snepkaai, juist voorbij La Caravelle
styl: allround


Routeplan Coconut
Coconut, Snepkaai, 9000 Gent




plan 1 (komende van Brussel of Antwerpen): afrit Merelbeke op E40, richting Eeklo volgen langs het water, voor de spoorwegbrug R4 verlaten, aan afrit links, spoorwegbrug onder en naar rechts, op linkerkant = Coconut

plan 2 afkomstig van Kust of Kortrijk: afrit Expo E40, richting Deinze volgen, eerste lichten rechts, links houden, aan gemeenteplein rechts meedraaien, autostrade onder,
brug over water, op linkerkant = Coconut
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten