15.09.07 : 20 Years Illusion - The Pre-Party @ Illusion

Hier bevinden zich alle gesloten topics
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

heeft er daar iemand contact gegevens van?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kevin Jee heeft zich al geregistreerd op het Illusion forum om er het hele management en de residents door het slijk te halen. Is het nu echt nodig om tegenwoordig alle geschillen uit te vechten op publieke fora :roll:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

hmm, waar herkennen we dit van? :D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hij is precies nog steeds 14 jaar :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Weer een typische Kevin reactie... Hij blaast altijd zo hoog van de toren, alsof hij het warm water zelf heeft uitgevonden. Hij vernoemde Struyf en Tofke als medeslachtoffers, daarmee weten we dan ineens ook de reden van Struyf zijn prestatie. Tofke daarentegen heeft wel goed gespeeld, die is dan blijkaar toch een andere mening aangedaan (of gedraagt zich veel professioneler).
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Zolex heeft daar met de Carat Reunion toch een superset neergezet? Snap niet waarom hij nu ineens dan zo een set zou draaien.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ach ja, ze hebben het spel een beetje groot gemaakt dus hebben zij toch wel het recht op hun gedacht te zeggen
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nostalgie90 schreef:Ach ja, ze hebben het spel een beetje groot gemaakt dus hebben zij toch wel het recht op hun gedacht te zeggen
Een slechte set spelen en u kat sturen vind ik niet bepaald een professionele manier om "uw gedacht te zeggen". De feiten dateren trouwens nog van uit het Ronald tijdperk, waarom moet het huidige management hier dan de dupe van zijn?
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Ik het alleen maar aanmoedigen dat Kurt anders speelt dan de rest. De bedoeling was volgens mij met deze party alle residents die ooit in Illi hebben gedraaid nog eens langs te laten komen. Ik denk dat dit niet de bedoeling was om er een echte retro party van te maken, want daar hoor je de meeste schijven wss 5 tot 6 keer op een avond.
Had eerst dik spijt dat ik niet ben kunnen gaan, ben die dag afgezakt naar Silo voor Guy Gerber & Chris Tietjen. Maar als ik de reports lees heb ik de juiste keuze gemaakt want in Silo was het een dik feest.
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

Dj Sven Larsson schreef:Ik het alleen maar aanmoedigen dat Kurt anders speelt dan de rest.

ben die dag afgezakt naar Silo voor Guy Gerber & Chris Tietjen. Maar als ik de reports lees heb ik de juiste keuze gemaakt want in Silo was het een dik feest.
idd… kurt heeft trouwens vrijdag nog een lekkere diepe set neergezet op een feesje van me in heist od berg! als het Illusion-publiek die muziek niet aan kan, tja :D en in Silo zaterdag was het inderdaad dikke feest 8)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

jasper schreef:
Dj Sven Larsson schreef:Ik het alleen maar aanmoedigen dat Kurt anders speelt dan de rest.

ben die dag afgezakt naar Silo voor Guy Gerber & Chris Tietjen. Maar als ik de reports lees heb ik de juiste keuze gemaakt want in Silo was het een dik feest.
idd… kurt heeft trouwens vrijdag nog een lekkere diepe set neergezet op een feesje van me in heist od berg! als het Illusion-publiek die muziek niet aan kan, tja :D en in Silo zaterdag was het inderdaad dikke feest 8)
Wat een gezever.... wie bestaat er nu 20 jaar ????

Ik zou heus wel nieuwe muziek ertussen draaien, maar je draait dan toch alle grote Illusion klassiekers ertussen door...En als je goede dj's hebt, dan hoor je niet alle schijven 5 of 6 keer, want dat wil zeggen, dat er dan maar weinig goeie nummers zijn dan...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Hohja, nog een weekje geduld is het is weer Memories. Kan ik terug gaan, Jan wel ni gehoord verleden week, was al weg. Jammer.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 12 dec 2006, 21:40
Locatie: sint truiden

Bericht door lady_of the night »

tja den baas is de baas...
zo simpel is dat op het fabriek moet ge ook doen wat de baas zegt en anders ligt ge der ook uit.
Nu ik weet dat ne dj altijd zijne eigen stijl heeft maar als er op voorhand gevraagd word om een bepaalde stijl aan te houden, doe dat dan of zeg gewoon op voorhand van sorry maar daar kan ik mij niet in vinden.
Dan is er achteraf ook gene zever.
MAAR om het te laten escaleren tot wat er dit weekend is gebeurd... sorry maar het zijn toch geen kleine kinderen meer!!!!

En om dan (als het waar is) op andere dj's bellen om hun mee in de clash te betrekken vind ik toch maar klein zeerig.

Vraag me af waar ze volgend jaar hunne carat reunie gaan houden?

Kan me ook al heel goed voorstellen dat jean nu wel heel verveeld zit met dat voorval. Aangezien hij en frank goei vrienden zijn en jean resident is in de illusion.
Tof voor die jong!!!!

vraag me echt af of dat het wel allemaal nodig was aangezien het normaal toch volwassen venten zijn? Eih op papier dan toch want ze hebben duidelijk het tegendeel bewezen dit weekend. En dat slaat op hun allemaal.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

om efkes terug te komen op de franky kloeck zijn set

man man man :twisted: :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

verhuis da naar de silo :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten