Eerste Carat foto's uit 1997

Het forum van Carat in Bouwel
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Vond da ze vroeger ni slechter draaiden onder de c of pillen. Ma ja da kan aan mij liggen ook natuurlijk haha
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

de struyf is toch nog steeds dezelfde als vroeger ze
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

kijk, vroeger pakte iedereen; dj's en feesters. als ge pakt is alles zo veel beter en ik ben er zeker van dat als dj ook elke mix fantastisch klinkt.
Nu kunnen dj's door drukkingsorganen minder of niks pakken, blijkbaar draaien ze minder dan, het volk zelf pakt minder en pakt vooral minder goeie kwaliteit). Het valt gewoon meer op als er iets misgaat want weinig personen zijn nog zwaar aant gaan... :-)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Onze pooley is dus echt nen ervaringsdeskundige he :mrgreen: :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Pooley, daar heb je zeker gelijk in.
Maar ik heb ook de indruk dat men vroeger meer kwam om te feesten. Al ging een mix mis... 'so what' was de attitude. De platen op zich waren goed genoeg om dat te maskeren. Tegenwoordig zijn de platen geproduceerd om makkelijker lange mixen te maken. En ook door alle nieuwe techniek (cd spelers; master tempo, betere mixers etc) is het veel makkelijker een foutloze mix te maken.
Ik vindt het wel zijn charme hebben. Liever een spannende mix met hier en daar een foutje, dan een saaie foutloze mix zonder enthousiast publiek.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Sirocco schreef:Pooley, daar heb je zeker gelijk in.
Maar ik heb ook de indruk dat men vroeger meer kwam om te feesten. Al ging een mix mis... 'so what' was de attitude. De platen op zich waren goed genoeg om dat te maskeren. Tegenwoordig zijn de platen geproduceerd om makkelijker lange mixen te maken. En ook door alle nieuwe techniek (cd spelers; master tempo, betere mixers etc) is het veel makkelijker een foutloze mix te maken.
Ik vindt het wel zijn charme hebben. Liever een spannende mix met hier en daar een foutje, dan een saaie foutloze mix zonder enthousiast publiek.
Amen to that!!!! 't was vroeger is de max als ge zag dat den dj het ook is moeilijk had of liet zien dat het ma ne mens was haha
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Sirocco schreef:Pooley, daar heb je zeker gelijk in.
Maar ik heb ook de indruk dat men vroeger meer kwam om te feesten. Al ging een mix mis... 'so what' was de attitude. De platen op zich waren goed genoeg om dat te maskeren. Tegenwoordig zijn de platen geproduceerd om makkelijker lange mixen te maken. En ook door alle nieuwe techniek (cd spelers; master tempo, betere mixers etc) is het veel makkelijker een foutloze mix te maken.
Ik vindt het wel zijn charme hebben. Liever een spannende mix met hier en daar een foutje, dan een saaie foutloze mix zonder enthousiast publiek.
De retro platen zijn idd veel moeilijker om mee te mixen. Draai nu zelf minimal en progressiveen die zijn idd gemaakt om zeer vlotjes in te mixen. Dat had je toch veel minder vroeger, toen moest je je platen toch veel beter kennen.


Wat Stanne aanhaalde is ook correct, er is nu een overaanbod aan dj's en van het moment dat je een foutje maakt staat er iemand te popelen om uw plaats in te nemen. De concurrentie is moordend.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

pooley schreef:kijk, vroeger pakte iedereen; dj's en feesters. als ge pakt is alles zo veel beter en ik ben er zeker van dat als dj ook elke mix fantastisch klinkt.
Nu kunnen dj's door drukkingsorganen minder of niks pakken
Sorry, maar waar halen julie in godsnaam deze zever? Ik ben er zeker van dat er nog veel gepakt word. @ Illusionfreak: i know what you mean :)
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

tuurlijk pakken djs en clubbers nog, naast de muziek zijn drugs ook gewoon heel erg veranderd, XTC is uit de mode, er bestaan andere middelen die je smoel belange niet zo scheef trekken ...
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

minder he.

en ja idd the attitude. Bij mij is deze nog altijd zo maja, it's all about the music! :-)
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 nov 2006, 13:34
Locatie: @ home

Bericht door sooi1975 »

Stanne schreef:De Lindekens ? Das vervallen. Ge bedoeld wss de Pierrot ernaast, opt moment is da een parenclub. Zou kunnen mor 24/24 - 7/7 open, dat laten ze nooit meer toe !
is nog open 8) maar op rare uren (toch de lindekens)
ken ook wa volk dat daar zit

@ fieneke daar zit ook wel wat volk da vroeger in de La Bush in herenthout kwam

grtz sooi
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Hey Sooike, i know i know :mrgreen:

Kheb al e paar keer de dwingende vraag gekregen om mijne kop der binnen te steken, ma ik weet da da ni goe komt dus :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

Fieneke schreef:
Stanne schreef:De Lindekens ? Das vervallen. Ge bedoeld wss de Pierrot ernaast, opt moment is da een parenclub. Zou kunnen mor 24/24 - 7/7 open, dat laten ze nooit meer toe !
Geen idee man, er gaan van alle wilde geruchten rond van da kot, tegen mij hebben ze gezegd dat het daar is waar de lindekens vroeger was. Maar dat ziet er imho wel enorm vervallen uit ze...
Mja had er ook van gehoord... Wel iets te laat spijtig genoeg !!! 2weken geleje wast laatste feesje daar hebk mij late vertellen...
Theeft goed geweest naart schijnt :D

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Ja, naart schijnt zowa Carat Glory days :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast