Correctie: livesets van 12 jaar Cherry Moon gezocht

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Correctie: livesets van 12 jaar Cherry Moon gezocht

Bericht door Vrije Geest »

Mijn maat die bij mij was die avond, zei dat het niet in 2004 kon geweest zijn. Het moet dus 2003 zijn geweest. Indien u dus iemand kent met de livesetjes van 12 jaar Cherry Moon te Cherry Moon, dan mag u het gerust laten weten.

Groetjes!
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

:D
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Zal binnenkort eens zien, ben niet 100% zeker of ik er had van die avond maar ik dacht van wel.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 dec 2006, 12:33

Bericht door tomino ( aka dj ds ) »

Vond het kwa muziek maar zwak die avond.

Mauro Picotto draaide als een mietje, terwijl hij een aantal maanden ervoor lag te knallen op brussels is burning.
Thomas Schumacher en die kerel van reeloop konne mij ook ni echt bekoren. ( behalve dan da lieke van i like that beat :-).

Tzal dus wel uit 1 van de sets van de toenmalige residents komen :-P.
In ieder geval, kzal ook een checken.
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

tomino ( aka dj ds ) schreef:Vond het kwa muziek maar zwak die avond.

Mauro Picotto draaide als een mietje, terwijl hij een aantal maanden ervoor lag te knallen op brussels is burning.
Thomas Schumacher en die kerel van reeloop konne mij ook ni echt bekoren. ( behalve dan da lieke van i like that beat :-).

Tzal dus wel uit 1 van de sets van de toenmalige residents komen :-P.
In ieder geval, kzal ook een checken.
Ja, ik heb die avond ook maar één goeie plaat gehoord :D Ik stond zowat rechtopstaand te slapen (maar of dat aan de muziek lag???). In elk geval schoot ik wakker toen ik een bepaald plaatje hoorde. :D Wie waren indertijd eigenlijk de residents? Volgens mij was het zeker na 12 uur. In elk geval vond ik die plaat echt wel in Cherry Moon thuishoren: aangehouden spacy/trancy geluid tot de bas valt (en dan blijft het geluid verder gaan). Redelijk hypnotiserend. Ik zal nog eens goed nadenken of ik het geluid niet kan vergelijken met bekende platen uit de oude doos.
Laatst gewijzigd door Vrije Geest op 29 jul 2007, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Vrije Geest schreef:
tomino ( aka dj ds ) schreef:Vond het kwa muziek maar zwak die avond.

Mauro Picotto draaide als een mietje, terwijl hij een aantal maanden ervoor lag te knallen op brussels is burning.
Thomas Schumacher en die kerel van reeloop konne mij ook ni echt bekoren. ( behalve dan da lieke van i like that beat :-).

Tzal dus wel uit 1 van de sets van de toenmalige residents komen :-P.
In ieder geval, kzal ook een checken.
Ja, ik heb die avond ook maar één goeie plaat gehoord :D Ik stond zowat rechtopstaand te slapen (maar of dat aan de muziek lag??? :retard: ). In elk geval schoot ik wakker toen ik een bepaald plaatje hoorde. :D Wie waren indertijd eigenlijk de residents? Volgens mij was het na 12 uur. In elk geval vond ik die plaat echt wel in Cherry Moon thuishoren: aangehouden spacy geluid... Redelijk hypnotiserend. Ik zal nog eens goed nadenken of ik het geluid niet kan vergelijken met bekende platen uit de oude doos.
Het is zo'n lang aangehouden break (of loop?) zoals je bijvoorbeeld vindt in: K-Lab - Hungarian wave, hoewel het wel een ander geluid is. Of dat geluid uit: Celsius - Down for the Count, maar wel veel zachter, rustiger. Zeker heel spacy en hypnotiserend. Doet ook qua genre wat denken aan: Spokesman - Spacies (ook zo een geluid dat opkomt en sterker wordt, voor uiteindelijk de bas valt). Of dat geluid uit: Aurora Borealis - The Milky Way (komt ook op en steeds luider). Of misschien ook wel: Emiliaz - Black Shadow. Maar het geluid dat ik zoek is alweer een totaal ander geluid. Denk gewoon in termen van de platen die ik heb opgenoemd. Sommige klokradio's maken ook een geluid dat steeds luider wordt (maar ik bedoel niet de lelijke, schreeuwerige geluiden, eerder zacht opkomend en steeds luider wordend). Het geluid loopt ook zowat doorheen de ganse plaat denk ik, ook nadat de bas is gevallen. Veel meer is die plaat niet: spacy geluid en een bas. Heel simpel, maar heel hypnotiserend.
Laatst gewijzigd door Vrije Geest op 29 jul 2007, 14:37, 6 keer totaal gewijzigd.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

omega - dreaming of a better world (dms mix) is zeer freaky en spacy veel in cm gespeeld in de vroegere uurtjes stuikplaatje
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

torsion schreef:omega - dreaming of a better world (dms mix) is zeer freaky en spacy veel in cm gespeeld in de vroegere uurtjes stuikplaatje
Neen, die is het zeker niet. Het is een veel simpeler plaat: weinig geluiden, geen vocals. Een break zoals 'Hungarian Wave' en een geluid zoals 'Down for the Count'. Die DMS mix vind ik evenwel niet, maar het zou me sterk verbazen moest een remix ervan mijn gezochte plaat opleveren. 'Freaky' zou ik de plaat die ik zoek niet echt noemen: eerder 'spacy'. Het is ook een vrij 'tijdloze' plaat. Moeilijk de leeftijd te schatten, waarschijnlijk omdat er zo weinig geluiden inkomen. Wellicht ook niet echt een commerciële hit. Eerder bestemd voor een beperkt publiek: liefhebbers van simpele, monotone, hypnotiserende platen.
Laatst gewijzigd door Vrije Geest op 29 jul 2007, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

poehaaaaa schreef::D
Maar het is wel degelijk ernstig bedoeld, hoor. :D Heb een boeken- en filosofieleutertopic geopend onder 'off-topic'.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

Vrije Geest schreef:
torsion schreef:omega - dreaming of a better world (dms mix) is zeer freaky en spacy veel in cm gespeeld in de vroegere uurtjes stuikplaatje
Neen, die is het zeker niet. Het is een veel simpeler plaat: weinig geluiden, geen vocals. Een break zoals 'Hungarian Wave' en een geluid zoals 'Down for the Count'. Die DMS mix vind ik evenwel niet, maar het zou me sterk verbazen moest een remix ervan mijn gezochte plaat opleveren. 'Freaky' zou ik de plaat die ik zoek niet echt noemen: eerder 'spacy'. Het is ook een vrij 'tijdloze' plaat. Moeilijk de leeftijd te schatten, waarschijnlijk omdat er zo weinig geluiden inkomen. Wellicht ook niet echt een commerciële hit. Eerder bestemd voor een beperkt publiek: liefhebbers van simpele, monotone, hypnotiserende platen.
die dms mix is ni commercieel ze .... heel de tijd zelfde hypnotiserende deuntje en zelfde bass heel diepe volle en lange bass (bass gelijk in la cocaine maar nog iets dieper en langer dreunend) zit ook een soort piep geluidje in heel de track door moeilijk te omschrijve en heel tijdloos ook vink en spacy :D
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

tomino ( aka dj ds ) schreef:Vond het kwa muziek maar zwak die avond.

Mauro Picotto draaide als een mietje, terwijl hij een aantal maanden ervoor lag te knallen op brussels is burning.
Thomas Schumacher en die kerel van reeloop konne mij ook ni echt bekoren. ( behalve dan da lieke van i like that beat :-).

Tzal dus wel uit 1 van de sets van de toenmalige residents komen :-P.
In ieder geval, kzal ook een checken.
Denk niet dat Piccoto er was in de club zelf, je hebt het dan waarschijnlijk over het sportpaleis? Ik vond hem best nog wel goed, al kan dat natuurlijk ook meer aan mijn gemoedstoestand op dat moment geweest zijn :D

Hem just ies gezien en denk dak der ene hem van Klitzing van dieje avond in de club zelf, maar staat op vaste pc dus zal nog wel een tijdje duren.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

torsion schreef:
Vrije Geest schreef:
torsion schreef:omega - dreaming of a better world (dms mix) is zeer freaky en spacy veel in cm gespeeld in de vroegere uurtjes stuikplaatje
Neen, die is het zeker niet. Het is een veel simpeler plaat: weinig geluiden, geen vocals. Een break zoals 'Hungarian Wave' en een geluid zoals 'Down for the Count'. Die DMS mix vind ik evenwel niet, maar het zou me sterk verbazen moest een remix ervan mijn gezochte plaat opleveren. 'Freaky' zou ik de plaat die ik zoek niet echt noemen: eerder 'spacy'. Het is ook een vrij 'tijdloze' plaat. Moeilijk de leeftijd te schatten, waarschijnlijk omdat er zo weinig geluiden inkomen. Wellicht ook niet echt een commerciële hit. Eerder bestemd voor een beperkt publiek: liefhebbers van simpele, monotone, hypnotiserende platen.
die dms mix is ni commercieel ze .... heel de tijd zelfde hypnotiserende deuntje en zelfde bass heel diepe volle en lange bass (bass gelijk in la cocaine maar nog iets dieper en langer dreunend) zit ook een soort piep geluidje in heel de track door moeilijk te omschrijve en heel tijdloos ook vink en spacy :D
Heb je geen sample toevallig? Ik vind er geen op het net. In elk geval heb je me nieuwsgierig gemaakt. Diegene die de juiste plaat aanbrengt, mag ook rekenen op een beloning (hoewel ik zeker weet dat jullie het niet doen om iets terug te krijgen).
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Vrije Geest schreef:
torsion schreef:
Vrije Geest schreef: Neen, die is het zeker niet. Het is een veel simpeler plaat: weinig geluiden, geen vocals. Een break zoals 'Hungarian Wave' en een geluid zoals 'Down for the Count'. Die DMS mix vind ik evenwel niet, maar het zou me sterk verbazen moest een remix ervan mijn gezochte plaat opleveren. 'Freaky' zou ik de plaat die ik zoek niet echt noemen: eerder 'spacy'. Het is ook een vrij 'tijdloze' plaat. Moeilijk de leeftijd te schatten, waarschijnlijk omdat er zo weinig geluiden inkomen. Wellicht ook niet echt een commerciële hit. Eerder bestemd voor een beperkt publiek: liefhebbers van simpele, monotone, hypnotiserende platen.


die dms mix is ni commercieel ze .... heel de tijd zelfde hypnotiserende deuntje en zelfde bass heel diepe volle en lange bass (bass gelijk in la cocaine maar nog iets dieper en langer dreunend) zit ook een soort piep geluidje in heel de track door moeilijk te omschrijve en heel tijdloos ook vink en spacy :D
Heb je geen sample toevallig? Ik vind er geen op het net. In elk geval heb je me nieuwsgierig gemaakt. Diegene die de juiste plaat aanbrengt, mag ook rekenen op een beloning (hoewel ik zeker weet dat jullie het niet doen om iets terug te krijgen).
toch geen boek van Friedrich Nietzsche? :D :D
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Vrije Geest schreef:Diegene die de juiste plaat aanbrengt, mag ook rekenen op een beloning (hoewel ik zeker weet dat jullie het niet doen om iets terug te krijgen).
:lol:
Das een goeie
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Matthias schreef:
Vrije Geest schreef:
torsion schreef:

die dms mix is ni commercieel ze .... heel de tijd zelfde hypnotiserende deuntje en zelfde bass heel diepe volle en lange bass (bass gelijk in la cocaine maar nog iets dieper en langer dreunend) zit ook een soort piep geluidje in heel de track door moeilijk te omschrijve en heel tijdloos ook vink en spacy :D
Heb je geen sample toevallig? Ik vind er geen op het net. In elk geval heb je me nieuwsgierig gemaakt. Diegene die de juiste plaat aanbrengt, mag ook rekenen op een beloning (hoewel ik zeker weet dat jullie het niet doen om iets terug te krijgen).
toch geen boek van Friedrich Nietzsche? :D :D
Gewoon cash, zou ik zeggen. Daarmee kun je je kopen wat je wil, en ja, hoor, wie weet wel een boek van Friedrich Nietzsche 8) Ik had ooit eens geld uitgeloofd voor die plaat, maar ik had haar verward met die Celsius: Down for the Count. Mijn maat was toen in de wolken, en het duurde wel even voor ik besefte dat het die toch niet was. Maar die 'Down for the Count' vind ik ook wel leuk, hoor.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten