Club X in Tilburg (nederland)

Het forum van Club X in Wuustwezel
Mroizo

Club X in Tilburg (nederland)

Bericht door Mroizo »

Club X is nu verhuisd naar tilburg zag ik juist,ben er pas op uitgekomen,mss weet ik minder dan anderen al lang weten :lol: maarja wou het toch eventjes zeggen ... :D ps http://www.club-x.org/ grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik zie al dat er al iemand de nederlandse 'lokatie' site heeft vermeld van de club,maarja ik kan er maar net zo goed een onderwerp van maken voor degenen die er 'mss' al geweest zijn e ... grtzz 8)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

ben er nog niet geweest, en zal niet meer gebeuren ook niet denk ik
maar denk wel dat de club wel weer de potentie heeft om het waar te maken.
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Hey ouwe gabbers,

Ik zal ook niet meer in Tilburg komen. Voor mijn gevoel heeft de Wuustwezel generatie daar niets meer te zoeken. Dit zijn andere tijden, andere mensen. Je kunt geen appels met peren vergelijken. Nu precies 10 jaar geleden was clubX op z'n hoogtepunt (voor mij tenminste). De muziek werd agressiever, de drugs slechter en de mensen minder aardig. Ik ben blij dat ik het meegemaakt heb, de partysfeer van toen komt nog mischien in de buurt van vandaag de dag.
Leuke tijd, komt niet meer terug maar dat maakt niet uit.
Ik was erbij!! :D

Roy.....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Idem..... was zoals op Mysteryland, was precies 1 grote familie daar !
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ik bedoelde in mijn bericht dat de partysfeer van toen "NIET" in de buurt komt van nu. Als je op stap ging was dat gegarandeerd gezellig.
Mystryland was ook altijd leuk, maar mijn voorkeur ging (als hollander)
naar mijn club "X" in dit geval.
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Club X Tilburg is alweer gesloten :shock: , ze mochten daar de boel niet uitbreiden ofzo. Maakt niet veel uit, was toch een waardeloos tentje :lol: . Wel jammer van de naam, de Wuustwezel-tijd lijkt wel weer extreem lang geleden!! In 1995 gingen we zelfs op een avond naar Club X en nog naar Barocci (was in '95 ook weer even open!) Goeie ouwe tijd!!
Het verbaasd me alleen dat er nergens party-pics van Club X hier staan :idea: ?? K'zal eens het internet afzoeken of die nog ergens te vinden zijn.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ik vrees dat je niet veel foto's gaat vinden. Indien wel mag je ze uiteraard posten. :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2007, 11:32
Locatie: Antwerpen (Ekeren)

Bericht door Madness »

Tilburg was wel leuk maar wat klein voor een discotheek(parking was groter dan de club) :(
het leukste was in de mainroom de dansvloer die zalig met de bas meeging :D veel op staan springen :-D :-D :-D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten