Fred Nasen

Het forum van legendarische Belgische DJ's
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

Fredje heeft nu ook een eigen website www.frednasen.com

en op vrijdag 9/12 draait hij met St-Dic (Fuse) en waarschijnlijk nog een buitenlandse naam in de Decadance in Gent...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mooie site
1 van mijn favorieten...de fred
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Dang, wist nie dat ie al zo een internationale gigs gedaan had ook.
Respect!!!

EDIT: Legendaryclubs staat nie tss z'n links :idea:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

heeft bijna meer erkenning in het buitenland dan hier
nasen,fabrice lig,valium...
en het heeft jaren geduurd voordat cj bolland en spacid hier een beetje erkenning kregen,ongelooflijk toch :shock:
varth

Bericht door varth »

cloud schreef:heeft bijna meer erkenning in het buitenland dan hier
nasen,fabrice lig,valium...
en het heeft jaren geduurd voordat cj bolland en spacid hier een beetje erkenning kregen,ongelooflijk toch :shock:
Typisch België he, terwijl er hier genoeg mensen rondlopen met massa's kwaliteiten. Fred Naesen heb ik enkel nog maar in de motion room van fuse horen draaien. Redelijk goed, maar soms nogal droogjes.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in h2o,cirao en atv was hij super
balmoral vond ik hem minder en de eindperiode van atv ook wa minder,hij was toen zijn draai aan het zoeken tussen club-techno en tech-house,een geluk da hij hem toen gevonden heeft
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Bericht door Dj Death »

varth schreef:
cloud schreef:heeft bijna meer erkenning in het buitenland dan hier
nasen,fabrice lig,valium...
en het heeft jaren geduurd voordat cj bolland en spacid hier een beetje erkenning kregen,ongelooflijk toch :shock:
Typisch België he, terwijl er hier genoeg mensen rondlopen met massa's kwaliteiten
Het is zoals met de voetbal eigenlijk: ze geven de Belgen te weinig kans en preferen (soms) derderangsbuitenlanders...
you know, ... stuff
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Dj Death schreef: Het is zoals met de voetbal eigenlijk: ze geven de Belgen te weinig kans en preferen (soms) derderangsbuitenlanders...
Het is meer derderangsbinnenlanders als 't op "the scene" aankomt in ons land :(
Als ge ziet dat ne Phi-Phi & Kevin Jee héél moeilijk aan een residency en/of volk geraken en ne struyff buiten wordt gebonjourd in Outline :shock:
varth

Bericht door varth »

keskondisco schreef:
Het is meer derderangsbinnenlanders als 't op "the scene" aankomt in ons land :(
Als ge ziet dat ne Phi-Phi & Kevin Jee héél moeilijk aan een residency en/of volk geraken en ne struyff buiten wordt gebonjourd in Outline :shock:

Ff mijn mening hierover

Veel mensen die uitgaan kan het niet echt veel schelen wie er draait. Als een clubuitbater dan kan kiezen tussen een grote, en vaak ook dure naam of een onbekende en goedkope dj die draait wat de patron wil, is de keuze nogal vlug gemaakt. Zeker als die bekende dj niet significant meer volk aantrekt en dus inkomsten genereert. Trouwens, ik lees nog al eens reacties over de "anciens" in de zin dat ze voor jonge mensen wat afgedaan hebben. Ooit ergens gelezen van "zolex, is die niet dood :-)". Tja, dan weet je het wel zeker. Veel heeft ook met connecties te maken. Ik ken een aantal jonge gasten die barsten van de skills, maar de juiste weg niet weten. It is not what you can, but who you know

Soit, het ging hier over fred naesen natuurlijk
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik vrees da phiphi zelfs geen residentie wil aannemen en kevin is heeeel kieskeurig voor residenties...het moet hem echt wel aanstaan
maar je hebt gelijk,massa's volk trekken ze nie meer maar mij kan het nie schelen
liever ne kevin in een kleine gezellige plek dan op ne cm retro beach
puree

Bericht door puree »

Fred zal voor mij altijd geasscocieerd worden met Cirao
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

draait normaal nooit geen retro meer maar zeg nooit nooit......


Ciao
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

zoals gezegd op vrijdag 9 december in Decadance (ik ga zeker eens gaan checken!!)

FRIDAY 9TH DECEMBER @ DECADANCE, 9000 GHENT ( Overpoortstraat 76 )

LANDCRUISING



with
Quincy ( Punk'id - Stereo Sushi )
Fred Nasen ( Visitor rec - Muzzic )
Soul Mekanik ( Rip records - Soma - uk)
Maxim Lany ( Culture Club -Decadance)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

dj's

Bericht door ProgressNation »

het probleem is het generatieverschil tussen de 16j>22j en bv. Phi-Phi Of Zolex. Het kan ongeveer hun vader zijn en dat vinden ze dan raar.

Zeker bij het vrouwvolk speelt dat een rol, zet daar een schoon manneke van 20j en alles wat hij draait is goed :)
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

eh? begrijp niet goed wat dat met het feestje in Deca te maken heeft?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten