Globe (limburg??) is nu brouwerij

Het forum van Globe in Stabroek
Mroizo

Globe (limburg??) is nu brouwerij

Bericht door Mroizo »

Dit ben ik toevallig tegen gekomen op 1 of andere site ... ---> Brouwerij De Heeren van Beeck
Over de brouwerij
Huisbrouwerij de Heeren van Beeck begon oorspronkelijk onder de naam Brouwerij Sint Martinus en is gelegen in de voormalige 'Discotheek Globe' http://www.cambrinus.nl/brw/BEECK.HTM
het stelt misschien niet veel voor wat ik hier zeg maar dat is dus jammer om te lezen wat er van deze discotheek is geworden ! ... grtz

(Edit: Gelieve wat duidelijker titels voor uw topics te kiezen mr oizo,
is nu al op 5 minuten den tweeden waar ik de titel van moet wijzigen...
greetz Josjie)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik dacht dat ze de volledige Globe "Delhaize" met de grond gelijk gemaakt hadden ...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik denk niet dat het daar is, want op die site van die brouwerij staat te lezen dat het in limburg is. En was de Globe niet in het Antwerpse?
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Hmzz da kan wel,alé ik ga er vanuit dat ze zeggen 'discotheek Globe',dat er mer 1'e Globe geweest is, dus mss heb ik mij gewoon vergist :lol: grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Ps ik heb hier fotos liggen van den 'Globe' in afbraak en nog 1 foto van toen t nog heel was :D + een foto van den Carat hoe het 'nu' is = goktent ... gekregen van een kameraad ,ik zal ze proberen te posten,zodra ik weet hoe ik ze moet posten ... grtzz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dus klopt het wss wel wa op diene site staat van die brouwerij ... ? als dat zo is is het maar triestig om te lezen ... :? grtzz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

:oops:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

keskondisco schreef::oops:
:wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Zo is het inderdaad ja... we moesten toch altijd rechtsaf van hieruit gezien en nooit linksaf :lol:

Dus ja het was in "stabroek" en inderdaad die wonderbaarlijke tune van Mo-Tune had er wel wat mee te maken, enkel dat die wel verdeeld was door Dance Opera maar niet het eigenlijke label Dance Opera was maar Hyper Hype records
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

juist, dit artikel heeft " verre van " iets met de GLOBE in Stabroek te maken :?

in Stabroek is alles platgesmeten en er komt inderdaad een grootwarenhuis (of staat er al ondertussen) ... een tijdje geleden da'k er nog ben langs gereden
Gio

Bericht door Gio »

J-TEC schreef:in Stabroek is alles platgesmeten en er komt inderdaad een grootwarenhuis (of staat er al ondertussen) ... een tijdje geleden da'k er nog ben langs gereden
Damn, da's ook minder... Maar ja, voor de gemeente neemt zo'n keet (leegstaand dan ook nog) toch alleen maar plaats in, dus voor hun is't rap beslist om da te laten staan of er iets in de plaats zetten (dat dan ook nog voor minder overlast zorgt :D )

Anyway, een paar jaar geleden ben ik al surfend en zoekend naar info over de Globe op een site van Dj François gebotst. En hij had op zijn site nog wat foto's staan over de Globe, Barocci, Boccaccio (the original) van hoe ze eruit zagen na zoveel jaar buiten gebruik (als ge 't zo kunt noemen).

Als er interesse is, dan zoek ik ze ff tussen al mijn mappen en post ik ze wel eens...
Josjie

Bericht door Josjie »

ik heb de volledige site van francois gekregen :-)
dus alle foto's en dergelijke...

met dat hij dat onderdeel van zijn website heeft gehaald...
Gio

Bericht door Gio »

Ah zuuuuwweee :) Tja, dan mogen we die foto's wel verwachten zeker als de site volledig klaar is :wink:
model500

Bericht door model500 »

Josjie schreef:ik heb de volledige site van francois gekregen :-)
dus alle foto's en dergelijke...

met dat hij dat onderdeel van zijn website heeft gehaald...
wow dat zou bangelijk zijn josjie,ik probeer al lang om deze te bekijken maar op francois zijn site staan ze niet meer!!!
posten zou ik zeggen!!!!! :wink:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Maandag heb ik mijn laatste examen en dan zal ik er eens werk van maken om zo snel mogelijk alles on line te smijten
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast