13 years of Cherry Moon at Cherry Moon: livesets

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jun 2007, 11:03

Bericht door torsion »

M.U.C. schreef:[
:D

mis die tijd toch wel zenne half uur aan schuive (tot aan de ingang) om eens naar wc te kunne gaan heel de keet stampvol tot aan de zetelkes waar iedereen stond te roepe en te springe .... vind ge nergens meer !
na de reorganisatie na alle oude portiers zijn buitegegooid is het serieus bergaf gegaan mee de cherry
en ge kunt zegge over ghost wa ge wilt maar na zijn vertrek is het ook serieus bergaf gegaan kweet nog zijn guest set ergens in 2005-2006??? zat het toch nog een vol toen heel de baan tot aan de licht volzet van op de parking die man heeft cm er toch bove geholpe na de hc tijd al vind ik youri toch betere dj technisch en in style .... maar is iedereen zijn persoonlijke keuze
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

djaxxie schreef:jaja ge zijt allemaal heel slim en veel parate kennis :-o

On topic?
Filosofie is toch eerder de antithese van die "parate kennis". Voor die zogenaamde "parate kennis" is het voldoende dat je wat kranten leest, veel tv kijkt en een paar jaar naar school geweest bent.

Parate kennis... poeh...
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

torsion schreef:
M.U.C. schreef:[
Niets is eeuwig, zegt men. Denk maar aan Kabarka vroeger en nu. Of Planet Hardcore...
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Vrije Geest schreef:
Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
Ik sluit mij aan bij Nietzsche en Machiavelli, maar doe er graag Plato bij met een Wagneriaans sausje :D
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

torsion schreef: kvon de perionde 98 - 2003 ook super in cm elke week stampvol super sfeertje iedreen stond te springe en op de tafels te kloppe !!!! zijn veel glaze gesneuveld toen :D
mja, ik ben in 2001 gestopt met uitgaan, of toch in de CM, ik vond het toen al "niet meer wat het geweest was".... zat de keet dan nog vol??
'98-2001 kan ik beamen dat er toen wel veel sfeer was.... vanaf de hardcore werd buitengegooid was de motivatie bij een pak clubber groot om terug te keren nr de CM
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Scarface schreef:
Vrije Geest schreef:
Scarface schreef:De Vrije Geest is precies wel filosofisch en dat in combinatie met hardcore :D

naja, mijn punt is gemaakt, ge hebt nu op 24u tijd 20 posts gedaan, das is al beter om iets te vragen 8)
Filosofisch? Mijn filosofie houd ik liever voor mij. Maar ik zal een tipje van de sluier oplichten: Nietzsche, Machiavelli, Spengler, Napoleon, Galton, Aristoteles, La Rochefoucauld, Rée, Eugenics...
Ik sluit mij aan bij Nietzsche en Machiavelli, maar doe er graag Plato bij met een Wagneriaans sausje :D
NERDS :shock: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Il Principe , het belangrijkste werk van Machiavelli, daar vind ik nu weinig 'nerd' aan zenne 8) een aanrader voor iedereen
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Vrije Geest schreef:Niets is eeuwig, zegt men. Denk maar aan Kabarka vroeger en nu. Of Planet Hardcore...
En de superperiode van de dancings viel ook samen met de super bullmarkt 1982-2000. De Dow Jones-index maal 10!!!! op 18 jaar. En dan zeg ik nog niks over de Nasdaq. Ik denk dat het nu wel iets langer zal duren... Het economisch klimaat van die tijd heeft naar alle waarschijnlijkheid ook een rol gespeeld.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Dat is een feit: wie veel verdiend kan vele uitgeven, als de economie goed draait, draait de horeca ook goed mee...
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Vrije Geest schreef:
Vrije Geest schreef:Niets is eeuwig, zegt men. Denk maar aan Kabarka vroeger en nu. Of Planet Hardcore...
En de superperiode van de dancings viel ook samen met de super bullmarkt 1982-2000. De Dow Jones-index maal 10!!!! op 18 jaar. En dan zeg ik nog niks over de Nasdaq. Ik denk dat het nu wel iets langer zal duren... Het economisch klimaat van die tijd heeft naar alle waarschijnlijkheid ook een rol gespeeld.
Die twee hebben volgens mij niets meer elkaar te zien. In 2001 draaide de discotheken nog op volle toeren terwijl de beurs zwaar gecrashed is.
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Trab schreef:
Vrije Geest schreef:
Vrije Geest schreef:Niets is eeuwig, zegt men. Denk maar aan Kabarka vroeger en nu. Of Planet Hardcore...
En de superperiode van de dancings viel ook samen met de super bullmarkt 1982-2000. De Dow Jones-index maal 10!!!! op 18 jaar. En dan zeg ik nog niks over de Nasdaq. Ik denk dat het nu wel iets langer zal duren... Het economisch klimaat van die tijd heeft naar alle waarschijnlijkheid ook een rol gespeeld.
Die twee hebben volgens mij niets meer elkaar te zien. In 2001 draaide de discotheken nog op volle toeren terwijl de beurs zwaar gecrashed is.
De Amerikaanse markten bereikten volgens mij hun dieptepunt in Oktober 2002. ;-)
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Vrije Geest schreef:De Amerikaanse markten bereikten volgens mij hun dieptepunt in Oktober 2002. ;-)
en dat bewijst dan het verband? Ok, vanaf die periode is pas echt bergaf gegaan met de clubs, maar dat bewijst niets.

Ik zal het anders stellen: de beurs noteert vandaag terug op hetzelfde niveau als zijn hoogtepunt in 2000, nochtans zien we geen heropleving in de markt van de discotheken. Om het even in statistische termen uit te drukken: de correlatie tussen beide markten is onecht ;-)
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Scarface schreef:Il Principe , het belangrijkste werk van Machiavelli, daar vind ik nu weinig 'nerd' aan zenne 8) een aanrader voor iedereen
Ja, maar ik vraag me nog steeds af of hij het ernstig heeft bedoeld, of als een satire. Zijn 'Discorse" (verhandelingen over de boeken van titus Livius) zijn eerder republikeins van aard. 'De Heerser' vind ik wel het best: ik ben namelijk geen democraat. 8) Ik heb 'De Heerser' van meet af aan ernstig genoemd. Het is wel één van de meest stoute boekjes uit de geschiedenis, op Nietzsche na dan.
Laatst gewijzigd door Vrije Geest op 27 jul 2007, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Trab schreef:
Vrije Geest schreef:De Amerikaanse markten bereikten volgens mij hun dieptepunt in Oktober 2002. ;-)
en dat bewijst dan het verband? Ok, vanaf die periode is pas echt bergaf gegaan met de clubs, maar dat bewijst niets.

Ik zal het anders stellen: de beurs noteert vandaag terug op hetzelfde niveau als zijn hoogtepunt in 2000, nochtans zien we geen heropleving in de markt van de discotheken. Om het even in statistische termen uit te drukken: de correlatie tussen beide markten is onecht ;-)
Ja, daar heb je gelijk. Het kan ook toeval zijn. Maar feit is dat het leven wel serieus duurder wordt. Maar misschien is dit ook maar toeval. Wie zal het zeggen.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2007, 20:12

Bericht door Vrije Geest »

Scarface schreef:Il Principe , het belangrijkste werk van Machiavelli, daar vind ik nu weinig 'nerd' aan zenne 8) een aanrader voor iedereen
Ja, Machiavelli is niet voor nerds. En Nietzsche nog veel minder: ik vind dat het werk van Nietzsche nog veel 'boosaardiger' is dan dat van Machiavelli (maar dan moet je wel alles gaan lezen, met inbegrip van de Nagelaten Fragmenten. Een totaal van wel 6000 bladzijden. Vanzelfsprekend heb ik dit allemaal gelezen. In die Nagelaten Fragmenten vind je nog de geschiftste zaken.
I teach you the superman! Man is something that has to be surpassed...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast