Tour & Taxis

Het forum van de andere legendarische clubs
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Tour & Taxis

Bericht door Sunreezer »

Kan iemand me is wat meer vertellen over deze club?

Greetz
Laatst gewijzigd door Sunreezer op 21 mar 2007, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
caratmans

Bericht door caratmans »

Lag in brussel dacht ik, en marko, phi phi en peter novack waren er resident...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

caratmans schreef:Lag in brussel dacht ik, en marko, phi phi en peter novack waren er resident...
ja daar 1 of 2 keer naar toe geweest, waren 2 maal leuke feestjes :o
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

ze geven daar nog bij gelegenheid feestjes. Op NYE is't daar Pro-Jekt. Een van de mooiste zalen van België if ya ask me.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

was 10 years fuse daar ook niet?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

yep 10 years fuse was daar ook,
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Norman Bates aka Psytox schreef:ze geven daar nog bij gelegenheid feestjes. Op NYE is't daar Pro-Jekt. Een van de mooiste zalen van België if ya ask me.
Yep Yep, volledig met eens, super locatie :twisted:
expedition

Bericht door expedition »

Norman Bates aka Psytox schreef:ze geven daar nog bij gelegenheid feestjes. Op NYE is't daar Pro-Jekt. Een van de mooiste zalen van België if ya ask me.
idd daar nu voor de eerste keer geweest op pro-jekt en echt zo een zaal super nice daar kunnen ze echt nog veel mee doen
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

expedition schreef:
Norman Bates aka Psytox schreef:ze geven daar nog bij gelegenheid feestjes. Op NYE is't daar Pro-Jekt. Een van de mooiste zalen van België if ya ask me.
idd daar nu voor de eerste keer geweest op pro-jekt en echt zo een zaal super nice daar kunnen ze echt nog veel mee doen
Ja inderdaad , de dag als ik de lotto win, is het van dat, mega party :wink:
Pipo

Bericht door Pipo »

Tezamen met Café D'Anvers vind ik dit de chickste clublocatie ooit! Het was 'the Fabric' van Brussel. Enorm hoge ruimte, speciale klank en deco waardoor er echt een mysterieus sfeertje heerste.

Ik dacht dat project en 10j fuse in de loods ernaast plaatsvond spijtig genoeg.

In het begin toen we er gingen (was op enkele minuten van bij me thuis) was er nog niets van meubimair en de bar onderbevoorraad. Toch was de sfeer al super met goeie sets van Dom, Peter Novak, Phi-Phi.. Enkele maanden later zat het ieder weekend gezellig vol met sfeer zoals in de beginjaren en met o.a.veel gekende kopkes van extreme on monday's. Spijtig dat het niet langer heeft mogen duren :(

Lokatie wordt nu gebruikt als circusschool
Richman

Bericht door Richman »

Lokatie wordt nu gebruikt als circusschool
:shock: :shock: :shock:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik kan er ni veel over zeggen eigenlijk, alleen dak er maar 1 tape van ne kameraad heb over gepakt en die is wel redelijk goed vind ik ... bestaat tour & taxi's eigenlijk nog wel want ik heb er nooit veel van gehoord ... greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Jawel hoor want er is nog de verjaardag van de Fuse daar geweest!
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Richman schreef:Jawel hoor want er is nog de verjaardag van de Fuse daar geweest!
ah ik zou der wel eens nrtoe wille gaan,tis alleen jammer dat dat zover van mij is allemaal ... :? greetz
Josjie

Bericht door Josjie »

De voorgeschiedenis van dat gebouw en dat terrein van T & T is de max. Hoedat de geschiedenis zich zo kan herhalen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 7 gasten