Heropening Cherry Moon

Het forum van Radar Belgium in Lokeren, de voormalige Cherry Moon
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

carat-freak schreef:amai... lang geleden da ik da nog gezien had... :mrgreen:
is wel lachen hé...
Heb da al meer dan honderd keer bekeken, blijft goed. Is volgens mij van rond de periode 94,95 aan de kleding te zien van die mannen. Voral aan die adidas training/jas kunt ge dat zien.
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

en da taaltje, geweldig toch.... goan met die pérdekop...
de versie met muziek is nog beter....

http://nl.youtube.com/watch?v=KYB9EuLsJ ... re=related
Laatst gewijzigd door carat-freak op 02 apr 2008, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Dj Sven Larsson schreef:
hirty schreef:
poehaaaaa schreef:kent er trouwens dat dansje dat men in baccardi's deed, periode 94-95? Dat leek echt veel op het jumpen van nu. Met het rechterbeen naar voor en naar achter zwieren zo. Moest ge uitkijken dat ge geen stamp in uw gezicht kreeg :mrgreen:

Moet zeggen dat de Cherry jump vroeger toch ook wel gekeurd werd hoor. Als ge dan op een boerenfuif stond en d'r stond er ene te springen, dan hadden wij toch zoiets van: Tsss, loser, hij moest s nr de Cherry komen ja... :D
noemde toen ook al jumpen hoor ! naar het liedje van dream your dream - belgium jump en maar geven op thunderball - bonzai channel one en van die toestanden . aahhhrg , waar is de tijd naartoe !

greetz hirty
Is dat niet uithalen? Zoals op dit filmpje hier? http://www.youtube.com/watch?v=PSFbKPdYWls
Man man man! :D :D :D

Ja inderdaad, daar kan ik ook wel een poos naar zitten kijken... Lachen gewoon, zeker omdat ik wel wat volk kent van de kanten van Hechtel/ Kaulille/ Peer en omstreken...

Zààààlig! hahaha! Goàn!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:49
Locatie: Kruibeke (Oost-Vlaanderen)

Bericht door nikki »

Dr. Poppers schreef:
nikki schreef:Ik vind het mooi om de jeugd van vandaag te zien jumpen, zij zetten tenminste voort wat wij onder andere in '92 '93 '94 (bonzaïperiode) al deden maar dan wat andere pasjes.

We zijn nu eenmaal 2008 dus de retrocollectie breidt uit incl. nieuwe stijlen.
Sorry, dat vind ik erover! :?


In vele clubs waar wij vroeger kwamen (zie: General-Waar gingen jullie vroeger vaak uit?) stonden wij ook te springen en iedereen deed dat praktisch op dezelfde manier, later stond iedereen te hakken, nu gaan ze jumpen.
Ik bedoel maar dat wij vroeger, vooral periode '92 tot '97, gingen feesten om een goei jumpke of hakske te placeren en er was steeds een groot samenhorigheidsgevoel.
De voorbije jaren was er nooit echt een bepaalde danshype en samenhorigheid was soms ver weg.
Ik vergelijk niet de manier van jumpen of wat ook maar wel de sfeer die er rond hangt.
De jeugd hangt weer samen zoals wij dat deden door samen op den dansvloer uit het dak te gaan en DAT is mooi om zien, ook al is het nu allemaal wat commerciëler.
Dit zijn mijn ervaringen en dat zal voor ieder van ons anders zijn. Al een geluk, moesten we allemaal hetzelfde zijn zou het leven saai zijn.
Nikki
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Bericht door A-TOM-X »

nikki schreef:
Dr. Poppers schreef:
nikki schreef:Ik vind het mooi om de jeugd van vandaag te zien jumpen, zij zetten tenminste voort wat wij onder andere in '92 '93 '94 (bonzaïperiode) al deden maar dan wat andere pasjes.

We zijn nu eenmaal 2008 dus de retrocollectie breidt uit incl. nieuwe stijlen.
Sorry, dat vind ik erover! :?


In vele clubs waar wij vroeger kwamen (zie: General-Waar gingen jullie vroeger vaak uit?) stonden wij ook te springen en iedereen deed dat praktisch op dezelfde manier, later stond iedereen te hakken, nu gaan ze jumpen.
Ik bedoel maar dat wij vroeger, vooral periode '92 tot '97, gingen feesten om een goei jumpke of hakske te placeren en er was steeds een groot samenhorigheidsgevoel.
De voorbije jaren was er nooit echt een bepaalde danshype en samenhorigheid was soms ver weg.
Ik vergelijk niet de manier van jumpen of wat ook maar wel de sfeer die er rond hangt.
De jeugd hangt weer samen zoals wij dat deden door samen op den dansvloer uit het dak te gaan en DAT is mooi om zien, ook al is het nu allemaal wat commerciëler.
Dit zijn mijn ervaringen en dat zal voor ieder van ons anders zijn. Al een geluk, moesten we allemaal hetzelfde zijn zou het leven saai zijn.
Hier kan ik mij volledig in vinden! ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

A-TOM-X schreef:
nikki schreef:
Dr. Poppers schreef: Sorry, dat vind ik erover! :?


In vele clubs waar wij vroeger kwamen (zie: General-Waar gingen jullie vroeger vaak uit?) stonden wij ook te springen en iedereen deed dat praktisch op dezelfde manier, later stond iedereen te hakken, nu gaan ze jumpen.
Ik bedoel maar dat wij vroeger, vooral periode '92 tot '97, gingen feesten om een goei jumpke of hakske te placeren en er was steeds een groot samenhorigheidsgevoel.
De voorbije jaren was er nooit echt een bepaalde danshype en samenhorigheid was soms ver weg.
Ik vergelijk niet de manier van jumpen of wat ook maar wel de sfeer die er rond hangt.
De jeugd hangt weer samen zoals wij dat deden door samen op den dansvloer uit het dak te gaan en DAT is mooi om zien, ook al is het nu allemaal wat commerciëler.
Dit zijn mijn ervaringen en dat zal voor ieder van ons anders zijn. Al een geluk, moesten we allemaal hetzelfde zijn zou het leven saai zijn.
Hier kan ik mij volledig in vinden! ;)
2nd
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik niet :mrgreen: wij gingen housen, mss omdat ik grotendeels heb vertoefd in non-jump & hak clubs...
soit, iedereen heeft zen pleziertjes gehad hey ;)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

StevenR_73 schreef:ik niet :mrgreen: wij gingen housen, mss omdat ik grotendeels heb vertoefd in non-jump & hak clubs...
soit, iedereen heeft zen pleziertjes gehad hey ;)
'k ben ook verre van een hakker hoor, maar in de Cherry was "het dansje" toch alomtegenwoordig
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

lemant schreef:
StevenR_73 schreef:ik niet :mrgreen: wij gingen housen, mss omdat ik grotendeels heb vertoefd in non-jump & hak clubs...
soit, iedereen heeft zen pleziertjes gehad hey ;)
'k ben ook verre van een hakker hoor, maar in de Cherry was "het dansje" toch alomtegenwoordig
das een feit...daar heb ik vanalles gezien wat op dansen leek :)
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

euhm... hakken heb ik nooit gedaan, al kon ik het toen wel een beetje... (ergens is er een videoclip van de Prodigy waar diene lange magere dat perfect aan't doen is) Maar vorige uitleggen kloppen wel... er waren hakkers en er waren er andere. Barocci had ook een eigen dansstijl en nadien zowat iedere club. Carat was altijd met de handjes in de lucht en de beentje vooruit duwen een beetje...
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 19 apr 2007, 23:50
Locatie: Borgerhout

Bericht door Pakrac »

Leren hakken met de Prodigy : (lol) http://nl.youtube.com/watch?v=hGPibfYnB ... re=related
"What the f*** you think you are doing?" -Madonna-
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

Pakrac schreef:Leren hakken met de Prodigy : (lol) http://nl.youtube.com/watch?v=hGPibfYnB ... re=related
Das is ni echt 'hét hakken', maar lijkt wel nogal op de stijl van cherry indeed :mrgreen:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik vind het eerlijk gezegd allemaal erover, zowel het hakkuhhhhh, als dat jumpe. Gewoon iedereen in zijn eigen stijl, dat vind ik veel leuker om naar te kijken, en te beleven.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

djginod schreef:Ik vind het eerlijk gezegd allemaal erover, zowel het hakkuhhhhh, als dat jumpe. Gewoon iedereen in zijn eigen stijl, dat vind ik veel leuker om naar te kijken, en te beleven.
Amen!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten