La Rocca classics 16-05-07

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

La Rocca classics 16-05-07

Bericht door Sirocco »

Was net een beetje aan het surfen en kwam weer ns op de La Rocca site. Tot mijn schrik zag ik dat er weer een La Rocca classics was georganiseerd. Dit keer stond Eric B van 2 tot 5 geprogrammeerd (eindelijk gaan ze het ook zelf inzien). Aan de foto's te zien was het een heftig en druk feest. Is er iemand misschien geweest?

Misschien een schot voor open boeg, maar Gino heb je opnames kunnen maken???
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Hi...

Ik heb opnames in mono kunnen maken, maar ik moet nog een paar kabels halen, want die andere DAT kabels waren wel weer kwijt natuurlijk :?

Mono.. ja mono, want men stuurde maar 1 kanaal door... kan ook aan mijn kabel liggen, maar ik vermoed dat er in la Rocca weer eens iets niet in orde is. Maar Eric B moet ik wel compleet hebben !!!!!
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

djginod schreef:
Mono.. ja mono, want men stuurde maar 1 kanaal door... kan ook aan mijn kabel liggen, maar ik vermoed dat er in la Rocca weer eens iets niet in orde is. Maar Eric B moet ik wel compleet hebben !!!!!
Gino het zou echt fantatisch zijn mocht je die set kunnen uppen. Dat ie mono is neem ik wel voor lief ;)
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 apr 2007, 19:24

Bericht door caratforever »

Ik heb een opname van Marko met pasen :

http://rapidshare.com/files/25664028/la ... uno_A..mp3

Groeten,
CaratForEver
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Thx Carat. Ben alleen niet meer zo gek van Marko's muziek tegenwoordig
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Welle zijn hier naartoe geweest en 't was inderdaad wel een VET feestje. Eigenlijk nog ne keer in lange tijd da er zoveel geroepen geweest is in larocca. Vooral met PhiPhi dan vond ik. YDR vond ik ook ni slecht en diene was zelf ook wel aan't genieten.

Kortom, zalig avond-nacht-ochtendje tot een uur of 10
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

jeec426 schreef:Eigenlijk nog ne keer in lange tijd da er zoveel geroepen geweest is in larocca.
Er wordt de laatste jaren steeds minder geroepen, behalve dan als er oude muziek wordt gedraaid. Bizar toch, ik kan me nog goed herinneren dat heel Lier op zijn grondvesten aan het schudden was als er weer ns een bom langs kwam back in the days. De muziek was dan toch echt magisch...

Gino, weet je al wanneer je de up gaat doen?
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Sirocco schreef:
jeec426 schreef:Eigenlijk nog ne keer in lange tijd da er zoveel geroepen geweest is in larocca.
Er wordt de laatste jaren steeds minder geroepen, behalve dan als er oude muziek wordt gedraaid. Bizar toch, ik kan me nog goed herinneren dat heel Lier op zijn grondvesten aan het schudden was als er weer ns een bom langs kwam back in the days. De muziek was dan toch echt magisch...

Gino, weet je al wanneer je de up gaat doen?
vroeger was het schering en inslag, het geroep, het is derna echt wel
bergaf gegaan, met enkele serieuze dieptepunten qua sfeer en muziek...

er zijn dus nog partyymensen die uitbundig genieten :lol:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Heb de set omgezet, maar er zit wel een lichte brom in, + mono geluid, want ja, zoals ik al had aangegeven was het rechterkanaal zonder input, en heb nog wel in La Rocca op dat moment gekeken, maar kon niet zo gauw vinden wat het was, + de DJ Booth was al aardig bemand, dus kon ik zoiezo niet veel doen daar....

Al met al, binnenkort te beluisteren op Lazer, zal aangeven wanneer !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten