IBIZA CRISIS:Amnesia,DC10 & Bora Bora shut down..

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ik ben net terug van daar en ik kan je verzekeren dat DC10 de mafste club van Ibiza is!! Zou zonde zijn moesten ze deze sluiten

Er wordt daar tenslotte in elke club (waar ik geweest ben toch) een pak gebruikt, DC 10 en Bora Bora vallen wel enkel hard op omdat dat op klaarlichte dag is
Afbeelding
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

Wel dc10 viel me tegen dit jaar, te harde techno op dat terras.

Gelukkig was tenaglia er in space (wel dinsdag) op het goed te maken.

Danny for president!
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

er waren geruchten, maar nu ist officieel: er is een maatregel genomen tegen de afters. Vanaf nu mogen de afterclubs pas vanaf smiddags openen.

bron: http://www.spotlight-forums.com/showthr ... &p=1172610
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik ben er nog nooit geweest, maar zijn die afters ook echte afters? Ik heb de indruk dat dit meer 'overdagdiscotheken' zijn dan afters waar iedereen ah doorgaan iis van de nacht ervoor.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Trab schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar zijn die afters ook echte afters? Ik heb de indruk dat dit meer 'overdagdiscotheken' zijn dan afters waar iedereen ah doorgaan iis van de nacht ervoor.
Trab, dat had je hier vroeger toch ook. Hoeveel er in de morgen of namiddag gewassen en geschoren in Carat binnen kwamen.....
Ik heb het zelf ook gedaan ze: zondagmiddag naar Globe of Balmoral gereden terwijl ik zaterdagnacht ni weg geweest was. De pret was er niet minder door. Alleen had je minder shit nodig :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Stanne schreef:Trab, dat had je hier vroeger toch ook. Hoeveel er in de morgen of namiddag gewassen en geschoren in Carat binnen kwamen.....
Ik heb het zelf ook gedaan ze: zondagmiddag naar Globe of Balmoral gereden terwijl ik zaterdagnacht ni weg geweest was. De pret was er niet minder door. Alleen had je minder shit nodig :D
Welja, maar als iedereen toch pas na de middag toestuikt dan zal deze nieuwe maatregel niet veel effect hebben.
JDG
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2007, 09:34

Bericht door JDG »

Trab schreef: Welja, maar als iedereen toch pas na de middag toestuikt dan zal deze nieuwe maatregel niet veel effect hebben.
Jawel , hé
dat er minder de gelegenheid wordt gegeven om echt door te gaan, na reeds een nacht in een club te hebben gezeten.
Door een gat te creeren in de voormiddag waar er geen enkele club meer open is, "verplicht" ge de mensen om even uit te rusten vooraleer verder te feesten.
Ik spreek me niet uit of dit goed of slecht is, maar dat zal wel de redenering zijn.

Langs de andere kant zult ge dan wel al kunnen vroeger vertrekken en dan doordoen tot morgend erna. dus probleem verschuift zich een beetje.
Trouwens in DC10 werd het toch pas echt druk vanaf iets na de middag.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

hopelijk alsnog DC10 dit jaar ... normaalgezien zou er vanaf morgen opnieuw Circoloco moeten zijn
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

maandagmorgen berichtje gekeregen van een vriend van mij: binnen enkele minuten stappen we de dc10 binnen.


:shaking2:
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Ibiza verpest door sluitingsuur

Bericht door djginod »

MADRID - De horeca op het Spaanse vakantie-eiland Ibiza klaagt steen en been over de invoering van een sluitingsuur. Volgens uitbaters is de omzet 20 tot 30 procent lager dan vorig jaar. Het party-eiland bij uitstek is het party-eiland niet meer.

De autoriteiten van Ibiza besloten eerder dit jaar paal en perk te stellen aan de zogenoemde afterparty’s. Deze feesten begonnen nadat de discotheken en bars omstreeks 6 uur ’s ochtends dicht gingen. Liefhebbers konden zo dagenlang non-stop uitgaan.

Met de maatregel willen de autoriteiten het drugsgebruik indammen en het imago van Ibiza verbeteren. En de regeling is succesvol, claimt het eilandbestuur. In vergelijking met vorig jaar is het aantal personen gehalveerd dat met drugsproblemen naar de eerste hulp moest. Ook zouden minder jongeren onder drugs- of alcoholinvloed van de balkons van hun hotelkamers vallen.

Tegenstanders spreken over een absurde toestand. „Overal in Spanje zijn after hours, behalve op Ibiza”, aldus de bekende Spaanse dj Cesar de Melero. Ook discotheekeigenaar Jose Maria Echaniz is niet blij: „Het is fout hier op familietoerisme te zetten. Ibiza is anders dan andere vakantiebestemmingen.”
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Er stond ook een heel artikel over in de mixmag van vorige maand. Daarin ging het vooral over het feit dat men op Ibiza in de toekomst op de (heel) rijke toeristen wil mikken die op korte tijd veel geld spenderen. De working class mensen die naar Ibiza komen om er de wat goedkopere parties en clubs af te schuimen, wil men er volgens het blad liever weg. Omdat DC10 blijkbaar zich meer op die mensen richt, zou het daarom zijn dat ze die club liever sluiten. Men wijst ook naar de clubs die schandalige drank -en toegangsprijzen hanteren.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Stanne schreef:
Trab schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar zijn die afters ook echte afters? Ik heb de indruk dat dit meer 'overdagdiscotheken' zijn dan afters waar iedereen ah doorgaan iis van de nacht ervoor.
Trab, dat had je hier vroeger toch ook. Hoeveel er in de morgen of namiddag gewassen en geschoren in Carat binnen kwamen.....
Ik heb het zelf ook gedaan ze: zondagmiddag naar Globe of Balmoral gereden terwijl ik zaterdagnacht ni weg geweest was. De pret was er niet minder door. Alleen had je minder shit nodig :D
Hmz - bij mij was t toch altijd in 1 beweging doorgaan - eten, rusten, slapen daar was geen tijd voor :D - maar ik woonde wel perfect : bij t rijden van illusion naar outline passeerde ik thuis zodat ik in outline altijd fris gewassen binnenkwam, en tegen de avond aan reed ik naar Carat, waardoor ik ook weer thuis passeerde zodat ik ook daar weer (zij het intussen iets minder deftig uitziende :mrgreen: ) fris gewassen binnenkwam :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Stanne schreef:
Trab schreef:Ik ben er nog nooit geweest, maar zijn die afters ook echte afters? Ik heb de indruk dat dit meer 'overdagdiscotheken' zijn dan afters waar iedereen ah doorgaan iis van de nacht ervoor.
Trab, dat had je hier vroeger toch ook. Hoeveel er in de morgen of namiddag gewassen en geschoren in Carat binnen kwamen.....
Ik heb het zelf ook gedaan ze: zondagmiddag naar Globe of Balmoral gereden terwijl ik zaterdagnacht ni weg geweest was. De pret was er niet minder door. Alleen had je minder shit nodig :D
Hmz - bij mij was t toch altijd in 1 beweging doorgaan - eten, rusten, slapen daar was geen tijd voor :D - maar ik woonde wel perfect : bij t rijden van illusion naar outline passeerde ik thuis zodat ik in outline altijd fris gewassen binnenkwam, en tegen de avond aan reed ik naar Carat, waardoor ik ook weer thuis passeerde zodat ik ook daar weer (zij het intussen iets minder deftig uitziende :mrgreen: ) fris gewassen binnenkwam :P
Hier doe ik dat regelmatig: wat slapen tot een uur of vier, even inzuipen en dan tegen half zes of zo 's morgens naar de Pano wandelen... :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef: Hier doe ik dat regelmatig: wat slapen tot een uur of vier, even inzuipen en dan tegen half zes of zo 's morgens naar de Pano wandelen... :D
Toch raar volk vind je op zo'n forum :mrgreen: :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 14:35

Bericht door Slak »

in den tijd deden wij da ook. De zaterdag avond op't gemakske thuis. De zondag tegen een uur of 12 smiddags naar outline vertrekken.

Het feesten ging heel wa beter als da ge van illusion ofzo derek doorstak. Dan ging het toch allemaal wa minder vlot
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten