IBIZA CRISIS:Amnesia,DC10 & Bora Bora shut down..

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

quincy schreef:
dj_neo schreef:Wie gaat er nu nr Ibiza om van de natuur te genieten? :?
ikke :D

ben al een 8 jaar naar Ibiza geweest en de laatste 3 jaar opzoek gegaan naar het echte Ibiza. Is één van de prachtigste eilanden op deze bol en heeft dus veel meer te bieden dan alleen maar clubs ;-)
Allee raar dat ge al 8 jaar naar zelfde gaat ze... zou ik nooit doen. De wereld is meer dan dat...

Dit ff terzijde!
Afbeelding
Afbeelding
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

djaxxie schreef:
quincy schreef:
dj_neo schreef:Wie gaat er nu nr Ibiza om van de natuur te genieten? :?
ikke :D

ben al een 8 jaar naar Ibiza geweest en de laatste 3 jaar opzoek gegaan naar het echte Ibiza. Is één van de prachtigste eilanden op deze bol en heeft dus veel meer te bieden dan alleen maar clubs ;-)
Allee raar dat ge al 8 jaar naar zelfde gaat ze... zou ik nooit doen. De wereld is meer dan dat...

Dit ff terzijde!
bwa ik trek er toch ook al sinds 1998 elk jaar naartoe...

Space zal er idd wel voor iets tussen zitten. Een van de twee partijen die onlangs opkwamen met de verkiezingen had hun 'feestje' na de verkiezingen in Space..
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

djaxxie schreef:
quincy schreef:
dj_neo schreef:Wie gaat er nu nr Ibiza om van de natuur te genieten? :?
ikke :D

ben al een 8 jaar naar Ibiza geweest en de laatste 3 jaar opzoek gegaan naar het echte Ibiza. Is één van de prachtigste eilanden op deze bol en heeft dus veel meer te bieden dan alleen maar clubs ;-)
Allee raar dat ge al 8 jaar naar zelfde gaat ze... zou ik nooit doen. De wereld is meer dan dat...

Dit ff terzijde!
Ja maar ik ga terwijl ook nog naar andere landen hoor, Ibiza is gewoon iets wat ik er jaarlijks bijdoe.

Maar vorig jaar was nu wel het laatste jaar want nu heb ik het echt wel gezien :-)
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

quincy schreef:
djaxxie schreef:
quincy schreef: ikke :D

ben al een 8 jaar naar Ibiza geweest en de laatste 3 jaar opzoek gegaan naar het echte Ibiza. Is één van de prachtigste eilanden op deze bol en heeft dus veel meer te bieden dan alleen maar clubs ;-)
Allee raar dat ge al 8 jaar naar zelfde gaat ze... zou ik nooit doen. De wereld is meer dan dat...

Dit ff terzijde!
Ja maar ik ga terwijl ook nog naar andere landen hoor, Ibiza is gewoon iets wat ik er jaarlijks bijdoe.

Maar vorig jaar was nu wel het laatste jaar want nu heb ik het echt wel gezien :-)
Dat laatste heb ik ook gezegd, maar come september...
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

de maandag 25/06 re-opening DC 10
JIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!
Ibiza Fuckin' Island!
Co-Admin
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:38
Locatie: O-VL, Erpe-Mere (Burst)

Bericht door Den Backer »

en de andere 2 ?
Afbeelding
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

Den Backer schreef:en de andere 2 ?
daar zijn ze nog mee bezig, normaal gezien zou er deze week meer nieuws zijn.
Fade to grey !
Club Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 22 jan 2007, 15:22
Locatie: Leuvense

Bericht door stessel »

YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... CIRCOLOCO HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Its official now, from extremely reliable sources, DC10 CIRCOLOCO will reopen this Monday 25/06. Ibiza is not dead! "We..re back in action says Andrea Pelino, Circoloco head honcho". Ibiza Voice thank you all who supported and fought for our rights to party, it..s been crutial in this difficult moment. Your voice made the difference... We hope Amnesia and Bora Bora to re -open as soon as possible. Shouldn..t be too long now...

www.ibiza-voice.com

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Mij maakt het allemaal niet zo veel uit eerlijk gezegd... als ik die inkom prijzen hoor dan val ik al achterover van mene stoel. Ik zal niet zeggen dat de sfeer er daar 1000% in zit maar langs den andere kant ook 1ne opgefockte boel dat het niet meer schoon is. Alsook zit men hier te kakken op trance dat het een lieve deugd is... denk ook wel dat het 1 der meeste genre's gespeeld is in Ibiza.

Neen geef mij maar een een lekker underground feestje alla "Yoko Ono In The Forest" ;)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

als er 1 genre is in Ibiza dan is het wel minimal hoor, als ik al die namen lees in hun newsletters :-o
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Goed voor het eiland dat de DC-10 terug opengaat door velen de beste club op het eiland.

Ja Thaman de prijzen daar rijzen de pan uit maar als je naar ibiza gaat dan weet je dat. Trance in Ibiza ik denk dat echte trance al nlang niet meer bestaat toch niet in de clubs voor de DC-10 is dit alleszins het geval niet daar gaat de stijl van Deepe-Housy-MNML, echt opwekkende shit kerel daar luister ik nu al een paar jaren naar toe, check Vulkano, Lazarus, Andrew Grant, Cirillio, Luciano, Loco Dice, etc... es uit dat zijn de namen voor mij
Afbeelding
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

ma dat is ook juist het fijne aan ibiza, iedereen vindt er zijn gading, techno, minimal, trance, progressive, ... het is er allemaal.
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik dacht dat dit toch de overheersende stijl was ginds ....
http://www.dancetrippin.tv/video.cfm?me ... orderid=65
Hype's zijn er altijd, maar deze stijl bolt toch al efkes of vergis ik mij?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik kan het niet beluisteren, maar ik veronderstel dat je zo die zomerse Ibiza house bedoelt? Lekkere beach house met veel vocals en zweverige stukjes.
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Baléaric house noemen ze dat.
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten