Tom Vain

Het forum van legendarische Belgische DJ's
keskondisco

Tom Vain

Bericht door keskondisco »

Ik peroonlijk ken em nie en heb deze gast nooit in Carat weten draaien alhoewel ie daar dus wel gedraaid heeft.
Aan de hand van een set of drie die ik van hem al gehoord heb, moet wel gene kak zijn.
Weet er iemand meer over hem?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik weet dat em nu regelmatig feestjes organiseerd in de silo,kheb er ook paar setjes van en tis iderdaad ginne zever
Newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: 09 dec 2004, 19:58

Bericht door witte »

Nu vrijdag draait hij in dancing Bar-A-Bar in St Truiden op de 2de editie van Diamond Night (carat).

Afbeelding
varth

Bericht door varth »

mmm ken ik, is dat gene gast uit het Tiense? Heb ik ooit nog een paar tapes van geleend, maar dat was toen (naar mijn mening) echt niet zo schitterend. Platte disco house toestanden enz. Heeft ooit nog op een party gedraaid waar ik aan meewerkte, een uurtje back to back met zolex. Was toen wel ok. Ik zou echt niet weten wat hij nu op de wheels of steel legt
phuzionz

Bericht door phuzionz »

Waar heeft dieje gast gedraaid voor da hem in carat ging draaien, kan da da die nog gedraaid heeft in sint-truiden in een café, de bink namelijk!!! :roll:

Kent iemand misschien zen echt naam?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

soit kvind eigelijk wel da we moeten een grens trekken bij de dj's, 't gaat ier voornamelijk om de echte legende's en kvind ni echt da gelijk wie in da rijtje mag staan
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

wa ik vorig weekend in barabar van hem heoord heb was nogthans gene vette :roll:
zijn skills waren wel goed maar kheb geen enkel prog plaatjes gehoord
Afbeelding
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Solid jey schreef:wa ik vorig weekend in barabar van hem heoord heb was nogthans gene vette :roll:
zijn skills waren wel goed maar kheb geen enkel prog plaatjes gehoord
Ik kan alleen maar oordelen over de sets die ik van hem liggen heb natuurlijk...enne bar.a.bar is ook nie echt the place om prog te beginnen draaien denk ik.
illusionfreak

Bericht door illusionfreak »

zijn echte naam is tom goedons en heeft inderdaag zondags namiddag in de bink gespeeld
phuzionz

Bericht door phuzionz »

Draait die dan nu ergens als resident, want vroeger als ge sommige moest geloven was er toch een grote toekomst voor hem weggelegd 8)
caratboy

Bericht door caratboy »

binnekort gaat em wss iedere zaterdag te zien zijn in barabar

grtzz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik snap je wel Rich maar die jongen draait mss nog niet zolang mee maar denk eraan dit forum zou toch een blijver moeten zijn en de dj's van nu zijn de legends van morgen...we moeten mss ook een beetje voorlopen op de zaken.
Richman

Bericht door Richman »

keskondisco schreef:Ik snap je wel Rich maar die jongen draait mss nog niet zolang mee maar denk eraan dit forum zou toch een blijver moeten zijn en de dj's van nu zijn de legends van morgen...we moeten mss ook een beetje voorlopen op de zaken.
Dat vind ik geen correcte denkwijze, zo we zetten hem er nu op omdat hij later er wel op zou kunnen staan!

:? :? :?

Wordt vervolgd!

Closen zou ik zeggen
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Moderators choice...
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

closen is weer zo drastisch vind ik. Laat da topic hier gewoon staan en als er ni veel respons op komt zal het zelf wel naar de achtergrond verdwijnen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 0 gasten