Pagina 1 van 2
new record shop !!!! west-vlaanderen !!! Kortrijk
Geplaatst: 04 jun 2007, 07:41
door cimic records
beste dj's en muziekliefhebbers,
groot nieuws in de dj wereld , een gloednieuwe DJSTORE is in de maak.
genaamd CIMIC RECORDS.
vele DJ'S moeten al op zijn minst naar Gent om hun platen up to date te houden.
vanaf nu maken we daar verandering in.
De mooi ingerichte winkel zal uitgerust zijn met weekelijks nieuwe releases , back in stock , classics enz enz ...
ook een groot aanbod nieuwe stock in de winkel en groot aanbod 2de hands platen in alle stylen.
ook voor dj matteriaal zal je er terecht kunnen.
turntabels, flightcases, headphone, vinylspray, slipmats , enz enz...
binnenkort meer info.

hier ze je de opbouw van de winkel
Geplaatst: 04 jun 2007, 07:54
door Matthias
Ik zou zeggen: proficiat!!!! MAAR je zal veel geluk moeten hebben indien je uitsluitend vinyl verkoopt, want het gaat er de laatste jaren alsmaar op achteruit (final scratch, serato, mp3,...). Desalniettemin: als jullie open zijn, kom ik zeker ns af!!!

Geplaatst: 04 jun 2007, 11:52
door BOUNCER
Succes kerel...

Geplaatst: 04 jun 2007, 12:48
door Scarface
Veel succes!
Geplaatst: 04 jun 2007, 14:06
door cimic records
merci mannen
het zal inderdaad knokken worden
maar ik doe het uit grote liefde voor de platen
word wel enige winkel in west-vlaanderen
das mijn troef
Geplaatst: 04 jun 2007, 14:12
door djfist
cimic records schreef:word wel enige winkel in west-vlaanderen
Musicman Oostende? Of bestaat deze niet meer?
Geplaatst: 04 jun 2007, 16:55
door cimic records
djfist schreef:cimic records schreef:word wel enige winkel in west-vlaanderen
Musicman Oostende? Of bestaat deze niet meer?
das waar
maar we bedoelen infeite zuid west vlaanderen
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:21
door Scarface
zit ge daar dan niet met concurrentie van Diki ?
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:46
door cimic records
dikki is gedaan
Geplaatst: 04 jun 2007, 20:04
door BOUNCER
En Cyclone dan maar das in Moeskroen wordt gerund door een dear old friend of mine den Heinrich...
Geplaatst: 04 jun 2007, 20:57
door djfist
Veel succes alleszins!
Geplaatst: 04 jun 2007, 23:25
door lemant
BOUNCER schreef:En Cyclone dan maar das in Moeskroen wordt gerund door een dear old friend of mine den Heinrich...
draait die niet? (vrij stevig?

)
Geplaatst: 12 jun 2007, 18:56
door cimic records
nog een kleine update
zie hier al een paar foto's

Geplaatst: 12 jun 2007, 20:07
door lemant
cimic records schreef:nog een kleine update
zie hier al een paar foto's

ziet er nice uit ...
vraagske: ik zie daar op uw foto die Apotheosis zitten, is dat er 1 uit uw collectie of is die bijgeperst?
Geplaatst: 12 jun 2007, 20:13
door bouq
lemant schreef:vraagske: ik zie daar op uw foto die Apotheosis zitten, is dat er 1 uit uw collectie of is die bijgeperst?
als ie zulks constant in stock heeft zitten ga ik veel naar den andere kant van belgie rijden
bon, het ziet er idd nice uit .. niet te fel ook ni .. sfeerverlichting ...
wat ik wel een must vind .. bakken .. bakken .. bakken vol met platen
ne winnkel waar veel tegen de muur hangt en weinig is om in te snollen ben ik rap beu .. maar waarschijnlijk stat dat deel niet op de foto
