Montini sluit de boeken?

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

phuzionz schreef:Ik ben verschillende keren in montini geweest, en had dit voorspeld, dit komt gewoon door wanbeleid!!!!!!!!!!!!!!!

De eene avond moet u 18 euro inkom betalen, leest ge het goed, 18 euro, en voor wa, een paar retro dj's, niks maar ook niks anders was daar. Als de naam versuz hier toch is gevallen ga ik hem ook ineens gebruiken. Daar betaalt ge 10 euro maar hebt ge wel een pak meer waar voor uw geld. Zelfs in illusion is het maar 10 euro!!!!!!!!

Ten tweede de helft van de dj's die op de flyers stonden waren die debetreffende avond niet aanwezig, sorry maar zo'n zaken kunnen voor mij gewoon niet als u een zaak runt.

Dit zijn natuurlijk niet de enige reden, maar daar was gewoon geen vast concept, geen strakke lijn, wat er volgens mij wel moetg zijn.

Nu is hem iedereen gratis inkom aan het geven voor maar volk te hebben, de mensen zijn nie achterlijk zer!!!!!!!!!!
jaja uwe eerste post en al drek de zaak met de grond gelijk maken ??? Gaat op een ander zagen pipo .....
:shock:
Laatst gewijzigd door fred79 op 05 jun 2007, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

stanske schreef:en jullie vergeten de grootste concurrent: real!!! daar zit het wekelijks stampvol en mikt wel op een soortgelijk publiek als montine (ongeveer, toch meer dan versuz). montini hoopte ook veel walen, maar die zijn allemaal verkocht aan real. ook mss een factor die meespeelt is het steekpartij-incident vlak na het openingsweekend wat mss een aantal mensen heeft afschrikt.
ben eenmaal in montini geweest en vond het niet schitterend: veel en (te) oude hits. een half uur staan aanschuiven om dan eenmaal binnen te concluderen dat de tent nog nie ns halfvol zit :?

tzal nog wat even aanmodderen zijn om dan terug over te schakelen op de commerciele dingen vrees ik
Ben eenmaal in montini geweest :D jawadde en gij kunt een mening hebben over hoe het daar is !!!! proficiat meneer !!!!!!! Ge zijt meschien maar een uurke gebleven zeker :eek:
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 19 jul 2005, 22:36
Locatie: loan

Bericht door fred79 »

Van dees krijg ik dus het schijt , ze zijn er [ 1 ] keer geweest en het was slecht :eek: Als gij naar een frituur gaat en ge besteld bv ne saté en die is nie goed wilt da dus zeggen da de fritten en de servela en het stoofvlees bij wijze van spreken ook slecht zijn ????? Hoe kunt ge na die toch wel 8) zeer lange periode da ge er geweest zijt , al de zaak met de grond gelijk maken :eek: da wil ik wel eens weten ..........
Beter een pint in de hand dan geen op de toog ....
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jun 2007, 18:19

Bericht door phuzionz »

Maar fredje, jaag u niet op manneke, als ik montini nie ken, dan kent niemaand het!!!!! Ben der dikwijls genoeg geweest, er het is daar nu gewoon slecht. Er is geen vast concept, het heeft nooit het juist volk aangetrokken, en de prijzen van de inkom variëren constant.
Dit zijn niet de enigste reden, maar ze hebben ze zeker bij te maken.
Als er grote namen kwamen zat er misschien wel volk, maar zo bouwt u geen concept op makker!!!
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 dec 2006, 15:51
Locatie: Tongeren

Bericht door stanske »

barocco is idd nog open, ma zoals gezegd zeeeer weinig volk
de muziek in real??? geen idee, ben al jaren niet meer in real geweest.

en idd fred jaag u nie zo op! ik geef gewoon mijn mening van toen ik er ben geweest, als ik het toen niet goed vond kan ik toch niet veel aan doen. heb ook nog paar setjes gehoord en afgaand op die vond ik muzikaal ook niet zo mijn ding. sorry is mijn mening, als ge daar nie mee kunt leven, tja sorry. wil de zaak ook niet met de grond gelijk maken ofzo, vind het juist spijtig dat er weeral een club dicht gaat (volgens de geruchten toch) waar toch veel potentieel in zat
every monday xerox @ www.lazerhothits.com from 17.00 till 18.00

www.myspace.com/xeroxdj
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Barocco

Bericht door ProgressNation »

Heb gehoord dat het in Barocco ook niet meer loopt zoals het moet sinds vertrek van TC Brain.

Trok natuurlijk pak Walen voor hem naar daar + bookings van o.a. Danny Howells, Jack De Marseille,...
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 jul 2007, 22:31
Locatie: St Truiden

Bericht door flexxy »

Graag kondigen wij u de komst van de tweede Montini resident aan, Dj Yves maakte jaren het mooie weer in Real en Revolution en we verwachten er dan ook niet minder van in Montini. Alvast tot 1 september.
the crew.

Afbeelding
don't judge before you try, don't try before you you want to give trust !!!
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

Bericht door ProgressNation »

flexxy schreef:Graag kondigen wij u de komst van de tweede Montini resident aan, Dj Yves maakte jaren het mooie weer in Real en Revolution en we verwachten er dan ook niet minder van in Montini. Alvast tot 1 september.
the crew.

Afbeelding
Het wordt dus een familiebedrijf :D
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

ja da zijn broers en tevens ook slechtste dj's allertijden :roll:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

...

Bericht door ProgressNation »

In ieder geval heel goede connecties. Want ze raken overal binnen.
Club Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 28 jul 2007, 17:03
Locatie: Sint-truiden

Re: ...

Bericht door dewitte »

Ben benieuwd wat het zal worden ..
Zal er in ieder geval zijn, en laat ons
hopen dat het in de positieve zin verrast 8)
Montini '
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten